Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

:hoppe: fikk det til jo,å med egen tekst også :hoppe:

Eneste forskjellen på disse og de vi skal ha er vel at vi har hvitt silkebånd også har vi ikke noen gave å feste de rundt. Blir evt glassene da, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det blir slik jeg har tenkt meg. Jammen ikke enkelt, for jeg er veldig god på å se for meg ting oppe i hodet mitt, og så blir det ikke helt det samme når jeg setter ideen ut i livet :sjenert:

Men nå er det på tide med frokost her. Får besøk av en venninne om et par timer, så får vel komme igang med å få unna rotet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nesten ferdig med bordkortene. Har skrevet på alle nå,men mangler å feste båndene. Så det må jeg vel se om jeg får ordnet i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nesten ferdig med bordkortene. Har skrevet på alle nå,men mangler å feste båndene. Så det må jeg vel se om jeg får ordnet i løpet av kvelden.

:klappe: Deilig være ferdig da :)

Jeg er også helt ferdig og det er utrolig deilig slippe tenke på de. Får bruke tankene på andre ting i stede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,det er jo nok av andre ting å tenke på :sjenert: Mye småtteri som står igjen her ennå hvertfall.

Skal på bytur sammen med noen venninner på lørdag og dag skal vi på Ikea. Tenkte å få kjøpt det siste av det vi trenger til bryllupet da.

Skal ha ha noen flere av disse vasene og noen sånne telysestaker

Blir sikkert noe mer småtteri også kjenner jeg meg selv rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: må bare hoppe litt, er så fornøyd med at jeg endelig klarer og legge inn linker, og det helt uten hjelp. Pleier å være ganske så grønn på sånne ting. Så nå kommer det sikkert masse linker etterhvert her tenker jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lite bryllupsforberedelser i dag. Har vasket og ryddet litt, og malt litt. Det er jo i og for seg forberedelser til bryllupet det også. Vi får jo en del besøk, så greit å ha ting i orden. En del av gjestene i fra mannens familie kommer langveis i fra,så de blir nok her noen dager både før og etter bryllupet. Og noen av dem har ikke vært hos oss etter at vi flyttet hit,så da kommer de nok innom en tur.

Har forresten fått en kakebaker til i dag, så da mangler jeg ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: ja, nå går dagene fort unna, er jo fortsatt en del som skal gjøres før vi kan si at vi har kontroll :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekker kjole.... og buketten og pynten var skjønn.

Kakebildene får jeg ikke opp. Må sikkert ha deg på vennelisten for å se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er utdrikkingslaget overstått. Ble hentet av mannen til forloveren min på motorsykkel i går formiddag, og jeg som aldri har sittet på en motorsykkel før. Ble rimelig overrasket kan man si. Var helt sikker på at denne helgen ble det nok ikke noe utdrikking, var jo mange av de jeg ønsket å ha med som var bortreist. Men det ble det allikevel. Jeg hadde jo planlagt Ikea tur sammen med noen venninner i går. Den planen gikk i vasken. Så det får vi ta en annen gang.

Skriver mer senere om hvordan jeg hadde det. Nå skal vi i 4års dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Limer inn dette fra den andre dagboka mi, gidder ikke skrive om utdrikkingslaget en gang til.

Ble nok rimelig overrasket over utdrikkingslaget ja. Det var vel omtrent den eneste helgen jeg var nesten sikker på at det ikke ble. Flere av de som jeg ventet at skulle være med var nemelig bortreist, så da var jeg sikker på at det ble en helt annen helg. Jeg var jo skikkelig nærvøs forrige helg,men da skjedde det jo ingen ting. Og i helgen hadde jo jeg store planer om Ikea tur med noen venninner. Snakk om å gå fem på :sjenert:

Men jeg ble altså hentet av mannen til forlovern på motorsykkel. Og jeg som aldri i mitt liv har sittet på hverken motorsykkel eller moped. Er ikke så tøff akkurat når det gjelder slike ting... Prøvde jo å vri meg unna en stund,men det gikk ikke. Ble kjørt til ferja i nærheten her, hvor resten av gjengen sto å ventet. Der fikk jeg på meg en grufull kjole i skikkelig knall farger(rosa, grønn og svart). Slør fikk jeg også, dvs med en k.. på toppen. Så fikk jeg en kurv med forundringspakker som jeg måtte selge til de som sto i ferje kø. Det gikk utrolig bra, alle var veldig hyggelige og kjøpte pakker.

Så ble det motorsykkel tur inn til byen i øsende pøsende regn. Var gjennom bløt da vi kom fram hjemme til min forlover. Der fikk jeg låne meg noen tørre klær i mens mine ble tørket. Der spiste vi lunsj og koste oss med litt god drikke. Så dro vi på noe som heter LazerX Der springer vi rundt inne i en labyrint med noen vester med våpen på oss, hvor vi skal prøve å treffe de andre. Kjempe moro, har prøvd det på noen utdrikkingslag før, og kommer nok til å prøve det igjen.

Så ble det grilling og mer vin. Før vi til slutt endte opp ute på byen. Da i ført mine egne klær igjen. Vi var vel ikke hjemme før i 4 tiden om morgenen. Jeg lå over til forloveren min, så var ikke hjemme før langt på dag i går. Hadde en kjempe dag og er veldig fornøyd med utdrikkingslaget mitt. Men er kjempe glad jeg er ferdig med det. Nå gjenstår bare mannens

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto

Heisann, måtte jo innom deg en tur også på min lille runde. Har vært vanskelig å rekke over alle så mye som dere har gjort alle sammen de siste ukene.

Må bare si at kjolen var nydelig, liker så godt Maggie Sottero kjolene altså. Må nok prøve noen av de selv tror jeg.

Utdrikningslaget hørtes jo ut som en sikkelig dag med fart i. tøff du som satte deg på den motorsykkelen, der hadde jeg streika. Vet du når mannen skal få utdrikningslag?

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pesto

Koselig at du tar turen innom meg.

Har vært noen dager å kost oss på hytta nå, og da blir det dårlig med oppdateringer her. Men jeg blir vel å "se" her i tiden framover. Er jo bare to uker igjen i dag :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker igjen i dag, så da er det vel på tide med en liste over ting og tang som gjenstår :

*avtale med blomsterdama (mandag)

*samtale med presten (tirsdag)

*prøvetime frisøren (torsdag)

*snakke med kokken (neste uke)

*trenger flere serveringsdamer (sliter med å få nok...)

*lage ferdig kirkeprogram (mannens oppg, er snart ferdig)

*ringe på solisten vår og avtale nærmere med han

*handle inn siste pynten på Ikea (mandag)

*bordplan gjøres ferdig og skrives ut

*meny og sanghefte gjøres ferdig og skrives ut

*har 10kaker klare + bryllupskaka, trenger noen til

*kjøreplan for dagen klargjøres og gåes igjennom med toastmaster

*nattmat handles inn

*siste rest av vin,brennevin og velkomstdrink handles inn

*pynt i kirka? evt hva?

*blomster til å ha utenfor lokalet

Dette var det jeg kom på nå, det er helt sikkert mer, men det får jeg ta ved en annen anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

blir så oppgitt, hadde virkelig ikke trodd at det skulle være så vanskelig å få noen til å servere i bryllupet,men der tok jeg visst feil. Har ringt 18 forskjellige rundt på bygda her og kun 3 stk har sagt ja. Jeg trenger 3 til. Blir gal snart, vet snart ikke hvem jeg kan spørre heller. Ja,ja, får prøve noen tlf til i kveld og håpe på at det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...