Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje jeg skulle fått en gjeng med kg damer til å servere ja :)

Jo det finnes sikkert noen,men jeg er jo innflytter på bygda her og kjenner ikke fullt så mange.De fleste jeg kjenner er jo bedt i bryllupet. Og når jeg får så mange nei, så er det så lett å bli pesimistisk. Ikke så enkelt å ta enda en tlf da :sjenert: men skal prøve ett par til nå i kveld, så får vi se. Hvis ikke får jeg vel høre med svigermor om hun har noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: da har jeg i allefall fått tak i en serveringsdame til. Snakket med ennå ei,men hun mått finne ut om mannen jobbet først så skulle ringe på meg senere i kveld. Da ser det ikke helt svart ut allikevel :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det Ikea tur på meg. Må handle inn litt småtteri til bryllupet. Den forrige turen min ble det jo ikke noe av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg omsider gjort ferdig bordkortene våre. Og i kveld har jeg brettet litt flere servietter. Lurer litt på om jeg skal brette serviettene til kaffen også :klø: kommer til å ta litt tid, så får vel se hva jeg rekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal vi forresten og snakke med presten. Er litt spent på det,men regner med det går veldig bra. Om det er den pesten som ringte å avtalte samtalen med oss som skal vie oss, så blir jeg veldig fornøyd. Er litt av hvert av prester her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Innom og oppdaterer meg litt.. Så bra at det ordnet seg med serveringsdamer, ikke noe moro å måtte stresse med sånt på slutten.

Kjolen og buketten din var nydelig, liker MS-kjolene godt jeg og, selv om jeg hadde et annet merke.

Utdrikningslaget ditt hørtes kjempemoro ut. Jeg var litt redd for at folk skule synes at tingene jeg måtte gjøre var teit, og bli vanskelige, men det var ikke noe problem. folk synes bare det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke ferdig med serviettbrettingen i går kveld heller. Tenkte å gjøre litt i dag,men nå er det så varmt her at jeg ikke orker noen ting :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi forresten og snakke med presten. Er litt spent på det,men regner med det går veldig bra. Om det er den pesten som ringte å avtalte samtalen med oss som skal vie oss, så blir jeg veldig fornøyd. Er litt av hvert av prester her også...

Jasså, du mener presten er en pest? :fnise:

Blir nok stress nå utover ja, men det er bra du fikk ordnet serveringsfolk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du mener presten er en pest? :fnise:

Blir nok stress nå utover ja, men det er bra du fikk ordnet serveringsfolk. :klem:

Uff da,var vel ikke helt det jeg mente :fnise:

Skal prøve å få unna mest mulig denne uka, så håper jeg på å unngå stress neste uke :sjenert:

Endret av Sunbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da,var vel ikke helt det jeg mente :fnise:

Den var jo så stilig at jeg kunne ikke la være å kommentere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen med presten gikk iallefall kjempe greit. Er en dame som er prest da, og hun er veldig hyggelig. Så da har vi allefall fått unna gjort det. En ting mindre på listen over ting som skal gjøres.

Har kun få servietter igjen som skal brettes ferdig i løpet av kvelden.

I morgen blir det bytur igjen. Da skal jeg å hente spriten som vi har bestillt. Så nå begynner endelig ting å falle på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg bør ordne meg en liste over hva jeg skal gjøre de forskjellige dagene som er igjen før bryllupet. Dagene går fort nå, så lett å gå litt i surr kjenner jeg meg selv rett.

Onsdag 8 aug:

bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri

rydde rommet til guttungen

Torsdag 9 aug :

prøvetime kl 10.00

innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene

rydde rommet til jentungen

Fredag 10 aug:

male ferdig gyngestol og dører

bursdag til svigerfar

Lørdag 11 aug :

utdrikkingslag til mannen

i byen og hente tanteungen som er på korps stevne

handle inn div drikke og nattmat

Søndag 12 aug :

rydding og vasking her hjemme, bla verandaen(spyles)

bake sjokoladekake som fryses ned

Ennå er det mer som skal gjøres,men helt når de forskjellige tingene skal gjøres får vi ta når vi nærmer oss litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom en nattatur og skumleser litt i boka di :) Ikke tid til så veldig mye mer akkurat nå. Senga venter, og mannen også...oppi senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom en nattatur og skumleser litt i boka di :) Ikke tid til så veldig mye mer akkurat nå. Senga venter, og mannen også...oppi senga :ler:

:vinke: Susiepia

Så koselig med natt besøk. Har vel hektiske dager du nå kan jeg tenke meg til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onsdag 8 aug:

bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri - ok

rydde rommet til guttungen - er begynnt, fikk ryddet litt hos jentungen og resten av huset også, fortsetter i morgen

Torsdag 9 aug :

prøvetime kl 10.00

innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene

rydde rommet til jentungen

Fredag 10 aug:

male ferdig gyngestol og dører

bursdag til svigerfar

Lørdag 11 aug :

utdrikkingslag til mannen

i byen og hente tanteungen som er på korps stevne

handle inn div drikke og nattmat

Søndag 12 aug :

rydding og vasking her hjemme, bla verandaen(spyles)

bake sjokoladekake som fryses ned

Mandag 13 aug :

presse dressen til mannen

se over barnas klær

Tirsdag 14 aug :

bytur - handle ferdig siste rest

Onsdag 15 aug :

på besøk til barnevakten

Torsdag 16 aug :

hente nøkler til lokalet

begynne å kjøre varer til lokalet

Fredag 17 aug :

pynte bord

gjøre klart siste rest i lokalet

ta i mot overnattingsgjester

Lørdag 18 aug :

Bryllup

frisør kl 09.00

mormor ordner barna

kl 12.30 hentes hos frisør

kl 13.00 vielse

kl15.30 middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...