Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Bare Bea

Koselig å se deg her. Du har vel ennå mer og hoppe for du som bare har ett par dager igjen :hoppe: så spennende. Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og er kjempe nervøs for at jeg skal bli drukket ut i morgen. Ikke det at jeg tror at jeg har noe å grue meg til altså. Men så lenge jeg ikke vet helt hva som skal skje og evt når så blir jeg nervøs. Liker å ha kontroll på ting, og det har jeg ikke nå :sjenert:

Sambo blir litt oppgitt over meg da( han er jo helt rolig), jeg venter nemelig lengst mulig med å gå å legge meg slik at jeg ikke skal bli liggende å vri meg. Har nemelig en tendens til å sove dårlig når det er noe spesiellt som skal skje. Klarer ikke å legge bort tankene,de driver å kverner rundt oppe i hodet mitt. Lurer virkelig på hvordan jeg blir de siste nettene før bryllupet. Bør vel ordne meg med noe beroligende slik at jeg får sove godt. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å prøve å holde tankene på avstand i kveld så har jeg prøvd meg litt fram med tanke på hvordan bordkortene skal være. Blir liksom ikke helt enig med meg selv og sambo syne det blir fin uansett, var opp til meg det sa han...

Det jeg vet er at jeg skal lage de i rødpapp, mest sannsylig ett hjerte. Men om jeg skal ordne det slik at det "står" eller om det bare skal ligge på serviettene ( som forøvrig er brettet til ett hjerte) vet jeg ennå ikke. Så vurderte jeg også en stund to hjerter, ett stort og ett lite, som henger sammen med hvit silkebånd. Hvor navnet til gjesten står på det ene og våre navn samt bryllupsdato står på det lille.

Nei, jeg må nok tenke litt til før jeg bestemmer meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei

Titta bare innom og leste litt i dagboka di. Må bare si at kjolen din er utrolig nydelig!!! Du skrev litt om bordkort... og jeg syns den delen er så vanskelig selv. Jeg har riktignok nesten 2 år på meg,men jeg er litt freak,så hvis jeg først begynner å tenke og planlegge,så blir jeg så gira på å ha planer klare (selv om jeg kanskje ombestemmer meg neste år :sjenert: )

Syns ideen din om 2 hjerter som bordkort hørtes veldig fint ut forresten :) (jeg var i et bryllup en gang hvor de hadde bundet hjertebordkort rundt vinglassene. Det var bare et hjerte og høres kanskje ikke så fancy ut,men det så veldig bra ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Synne Marie

Koselig med ett nytt fjes i boka mi. Er veldig fornøyd med kjolen ja, nå henger den her og jeg har mest lyst til å ta den på hver dag.Må nok gruble litt mer på det med bordkortene,men det var noe ala det du snakket om jeg har tenkt i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga over, og jeg berget for utdrikkingslag, det samme gjorde mannen. Men å gå sånn å vente og tro at de kommer det var ikke noen hyggelig opplevelse. Helgen som kommer er jeg nesten 100% sikker på at det ikke blir, for da er det mange av de som skal være med som er bortreist. Så da blir det vel den siste helgen før bryllupet tenker jeg. Vi vurderer faktisk å reise bort i løpet av denne uken vi også,mannen har jo begynnt ferie nå. Blir ikke noen lang tur,men mest sannsynlig en tur på hytta. Vi får se an været litt også, de melder nemelig bare regn i uka her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over, og jeg berget for utdrikkingslag, det samme gjorde mannen. Men å gå sånn å vente og tro at de kommer det var ikke noen hyggelig opplevelse.

Kjenner til den følelsen ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den følelsen ja :sjenert:

:vinke: Susiepia

Ja, du vet vel også hvordan det er ja. Heldige du som er ferdig med det. Jeg kan ikke fordra å gå sånn å ikke vite noen ting. Liker det ikke når jeg ikke har full kontroll på ting (ja, jeg er en kontrollfreak....) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Susiepia

Ja, du vet vel også hvordan det er ja. Heldige du som er ferdig med det. Jeg kan ikke fordra å gå sånn å ikke vite noen ting. Liker det ikke når jeg ikke har full kontroll på ting (ja, jeg er en kontrollfreak....) :sjenert:

Du er som meg du ;)

Er kjempeglad for at det er over, men samtidig litt skuffet da :sjenert: Men det går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du skuffet over utdrikkingslaget ditt Susiepia?

Nå har jeg nettopp strøket en av de mange dukene som ligger og venter på meg. Vi skal nemelig ha hvite duker på bordet under middagen, og de må jo strykes. Svigermor har metervis av slike duker, og mamma og mormor hadde også noen liggende. Svigermor stryker heldigvis sine selv, så da blir det ikke fullt så mange på meg. Er ikke så veldig gla i å stryke, pleier å utsette sånn så lenge som mulig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du skuffet over utdrikkingslaget ditt Susiepia?

Fordi jeg synes jeg ble henta litt sent, 18.30 :sjenert: Noe jeg syntes samme dag jeg ble henta. Så fikk jeg høre i går at de hadde planer å hente meg ved 12-tiden og orden lunsj til meg og ta meg med på SPA bl.a. Men hvorfor det ikke ble noe av vet ikke jeg. Også hadde jeg sagt i fra at jeg ikke ville ut på byen, men havna jo ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, det er ikke enkelt når man ikke kan få bestemme alt selv :sjenert: er spent på hvordan det blir til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg forresten kommet godt i gang med bordkortene. Det blir så jeg bruker to hjerter. Ett stort og ett lite som jeg fester sammen med hvitt silkebånd. Om det blir så vi fester de rundt glassene eller bare legger de på bordet vet jeg ikke ennå. Må nok prøve det for å finne ut hva som blir best. Har klippt ut alle de store hjertene og er godt i gang med de små også. Har skrevet navn på noen av dem allerede. Skriver gjestens navn på de store og våre navn og bryllupsdato på de små. Tror det blir bra :sjenert: Skal prøve å få gjort meg ferdig i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: leste akkurat igjenom mitt eget innlegg. Det ser jo nesten ut som om jeg skal gifte meg helt alene. .... hvilke bordkort JEG skal ha osv.... :sjenert: Men faktisk så har mannen kommet med noen synspunkter etter litt masing. Så jeg er ikke helt alene om det. Men det er jo jeg som lager dem da....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: leste akkurat igjenom mitt eget innlegg. Det ser jo nesten ut som om jeg skal gifte meg helt alene. .... hvilke bordkort JEG skal ha osv.... :sjenert: Men faktisk så har mannen kommet med noen synspunkter etter litt masing. Så jeg er ikke helt alene om det. Men det er jo jeg som lager dem da....

Er ikke det vanlig da. Det blir som oftest jentene som bryr seg om og med detaljer.

Bare 3 uker igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 uker :overrasket: uff ja, går nok fort ukene framover nå. Så det er nok virkelig på tide at VI begynner å få ting på plass.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker :overrasket: uff ja, går nok fort ukene framover nå. Så det er nok virkelig på tide at VI begynner å få ting på plass.

:ler:

:ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde av mine bordkort. Men fant noe som lignet litt. Ikke sikkert jeg får til å legge inn link,men jeg skal prøve :sjenert:

bordkort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...