Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

Nyyydelig kjole Alial!!

Takk for det Dalladra, føler meg mer og mer trygg på at jeg har tatt det rette valget når det gjelder kjolen ja. Er stadig innom å kikker på bildet av den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

Innom og hilser på igjen, jeg. :)

Så flott at du har funnet kjole, MS kjoler er jo veldig populære.

Jeg liker det geniale snøre-korsett opplegget, så den sitter perfekt nesten uansett.

Gratulerer!! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Innom og hilser på igjen, jeg. :)

Så flott at du har funnet kjole, MS kjoler er jo veldig populære.

Jeg liker det geniale snøre-korsett opplegget, så den sitter perfekt nesten uansett.

Gratulerer!!  :klappe:

:klem:

Koselig å se deg her Tinkerbelle :) Er kjempe fornøyd med å ha funnet kjole. Jeg hadde jo ikke sett meg ut noen favoritt på forhånd heller. Men jeg hadde jo noen meninger om hva jeg ville ha å ikke da. Jeg var jo ganske sikker på at jeg ikke skulle ha stroppeløs kjole,men det ble det altså allikevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: kjoler er så moro!!

Kjolen din er helt nydelig. Kjempefine broderier på brystpartiet. Enkel, lekker og elegant...:klem:

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en utroling god smak i brudekjoler du har!!! :sjarmor: Hvilke farge skal du ha? vanlig hvit, dimond white eller light gold? Etter at jeg (mamma :) ) kjøpt den har jeg ikke gjort annet enn å titte på bilde av den om igjen og om i igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe: kjoler er så moro!!

Kjolen din er helt nydelig. Kjempefine broderier på brystpartiet. Enkel, lekker og elegant...:klem:

Var litt det jeg tenkte også, enkel men samtidlig veldig lekker og elegant. :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en utroling god smak i brudekjoler du har!!!  :sjarmor: Hvilke farge skal du ha? vanlig hvit, dimond white eller light gold? Etter at jeg (mamma :) ) kjøpt den har jeg ikke gjort annet enn å titte på bilde av den om igjen og om i igjen... :ler:

God smak ja :hoppe:

Ble litt usikker på fargen jeg nå, men mener det var dimond white. Tror jammen meg jeg må sjekke opp det der. Kan jeg spørre hva du måtte betale for kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God smak ja :hoppe:

Ble litt usikker på fargen jeg nå, men mener det var dimond white. Tror jammen meg jeg må sjekke opp det der. Kan jeg spørre hva du måtte betale for kjolen?

Jeg betalte eller dvs...mamma betalte :sjenert: kr. 9000,- for kjolen hos Kristins i Lillestrøm :) Grei pris når den kjolen jeg opprinnelig skulle kjøpe var 3000 kroner dyrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vel jeg også fått en ganske grei pris da. Betalte 8000kr jeg, var salg på butikken så jeg var vel heldig der. Er i allefall veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

8000 er ingen galen pris å betale for ein brudekjole, så kan du selge den etterpå, og vips så kosta den ikkje så mykje.

god kveld og ei god veke til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

8000 er ingen galen pris å betale for ein brudekjole, så kan du selge den etterpå, og vips så kosta den ikkje så mykje.

god kveld og ei god veke til deg :klem:

Er veldig fornøyd med med både kjolen og prisen etterhvert her. Ser jo at det selges brukte kjoler til samme pris og dyrere. Så jeg har nok vært veldig heldig der. Ikke har jeg funnet akkurat denne kjolen brukt heller. Hun dama i butikken tipset meg om at det kunne være lurt å legge ut kjolen til salgs på svenske nettsider etter bryllupet. For maggie sottero kjoler var visst veldig populære der, og det var ikke mange steder de solgte slike kjoler. Får tenke litt på det, er jo ennå lenge til, men kan jo være kjekt å få igjen litt for kjolen etterpå også...

Ha en fin kveld og uke du også :klem:

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med et lite  :vinke:

:vinke: Koselig å se deg Bare Bea. Er hektiske dager til meg for tiden så det blir ikke mye tid til KG. Håper det bedrer seg til helgen og i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:vinke: Hei på deg også Jento, jeg blir altid så glad når jeg ser at dere har vært innom å holdt liv i boka mi i mitt fravær. Skal prøve å få tatt meg en tur i boka di en av de nærmeste dagene også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde virkelig jeg skulle få tid til å innom her å oppdatere jeg, men dagene går, og jeg rekker ikke noe særlig. Når kvelden endelig kommer er jeg sliten og orker ikke så veldig mye.

Men jeg har vært en tur innom ikea og fått kjøpt noen vaser som vi skal ha på bordet under bryllupet. Kjøpte også sand til å ha i vasene, er litt usikker på om jeg skal ha det ennå, må prøve det ut selv så får jeg se hvordan det blir. Ja, også kjøpte jeg kjempe søte flytelys som kanskje også blir brukt i bryllupet. Var formet som ett hjerte og det så ut som om det var brodert rundt kanten på dem. Fant dem sammen med julepynten. Må prøve ut det oså for å se hvordan det blir. Jeg har jo tenkt å pynte med rødt da. Røde roser og annen pynt i rødt, så blir det vel sølv sammen med det. Litt usikker ennå,men har heldigvis god tid. Akkurat nå er det så mye annet som tiden må brukes på, så bryllups planene kommer ikke i første rekke for tiden. Men det er helt greit, kommer nok sterkere tilbake senere.

Prøver meg med en link igjen...

My Webpage

Tenkte å ha noe alla dette på bordene, med røde roser og kanskje rød sand i bunnen. Tror jeg kutter ut det båndet rundt vasen.

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, fikk ikke til linken jeg, lenge i mellom hvergang jeg prøver. Orker ikke prøve å fikse det nå, får se i morgen.

Men de som vil se kan gå inn på www. bernzonsblommor.nu Gå inn på brullupsgalleri, øverst på side to under bord,kyrke å bil finnes bildet jeg har kikket på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for hvordan jeg skal ha bordkortene så da er det bare å prøve å få laget noen prøver. Må gruble litt mer på hvordan jeg skal ha innbydelsene ennå. Men har noen ideer så jeg kommer vel fram til en løsning der også. Er i ferd med å roe seg ned her nå, så da får jeg vel god tid til å tenke på sånt framover. (er nemelig arbeidsledig fra 1 des,og det betyr mye fritid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her nå,men jeg har vært travelt opptatt. Men har faktisk fått unnagjort litt bryllupsting også. Har kjøpt meg både sko og smykke, så nå er det flere og flere ting som faller på plass. Skal ta å ordne meg en sånn liste som jeg ser flere av dere andre her har. Men ikke i dag. Skal avslutte her nå, får besøk i morgen ettermiddag og har en hel del som må ordnes ferdig før den tid. Men skal prøve å ta turen innom igjen om ikke så alt for lenge. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordpynten såg /høyrdest fint ut, veit du om dei hadde rosa dekorsand på ikea?Eg skulle gjerne hatt det..kejkt å få unnda litt ting, då blir det mindre å tenke på utover vinteren. Vil gjerne sjå bilde av borkort, sko og smykke, kjekt med litt inspirasjon!'

Fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...