Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

Kom forresten på at jeg har bestillt meg stempel og ark, så når jeg bare får det så skal jeg prøve å lage innbydelser. Gleder meg, skal bli spennende å se om jeg får det til slik jeg har sett det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Victoi@ koselig å se nye fjes her, må vel ta meg en tur i dagboka di jeg også. Synes det er spennende å lese hvor langt andre har kommet og hva de tenker om bryllup. Er utrolig glad jeg har kg og bryllups forumet, i tillegg til at det er en masse gode tips å hente her, får jeg "snakke" bryllup så mye jeg vil. Tror de rundt meg ville blitt sprø om jeg ikke hadde fått sluppet ut litt her i mellom.

Alltid koselig med nye fjes i dagboken! Jeg er også sinnsykt glad for at jeg fant KG. Ellers så hadde jeg ikke fått så mye gode tips og råd. Og så hadde jeg heller ikke fått tak i bryllupsskoene mine, som jeg er veldig glad jeg fant. Så KG er toppen! :hoppe::hoppe::hoppe: litt for KG! :klappe: litt gjør jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: har snart 500 innlegg også jo.... begynner jeg å nærme meg avhengig av kg tro.... kommer vel til å henge her bare mer og mer ettersom tiden nærmer seg bryllup... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann som dagene går, har jo ikke vært her på flere dager nå. Men det har allikevel blitt mye bryllups planlegging. Nå har jeg bla kjøpt meg en søt liten kaketopp, perlepynt til å ha på vinflaskene under serveringen. Ja, også har jeg bestillt meg tiara og strømpebånd. Så nå begynner det å bli litt som er i boks her. Tror jeg må lage meg en liste snart med alt som er kjøpt inn og ellers alt som er i boks. Greit å ha en oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til listen min

Er kjøpt :

* sko til lille jenta

* tiara

* strømpebånd

* bryllupsalbum

* kaketopp

* perlepynt til vinflaskene

Hva er ok ellers :

* kirke

* transport

* forlovere

* fotograf

* brudebukett

* blomsterpynt til bordet

Hm, dette var jo litt, hadde følelsen av at vi hadde veldig mye greit,men når jeg nå ser listen så syns jeg liksom det ble litt lite. Men jeg har jo godt tid på meg ennå da også, må ikke bli stresset allerede nå nei, det er ikke bra :fy_fy:

Men så er det jo mye jeg har en ide om å da,men som ikke er bestemt ennå, jeg kommer vel i mål skal vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::hoppe: litt for lister jeg. Det er så utrolig kjekt å føle at man faktisk har litt orden med disse listene. Og jo lenger "ferdig-lista" blir jo deligere er det.

Stor kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Gratulerer med dagbok og bryllupsplaner.

Ser ut til at dere allerede har kommet et godt stykke i planleggingen. :rosasmil:

Lykke til!

:klem:

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Koselig at dere stikker innom boka mi. Må vel se litt mer på listene mine igjen, men er inne i ei hektisk uke, så jeg får se hva jeg får gjort nå helgen er her igjen. Skal se innom bøkene deres også. Men nå er det tid for å finne sengen, har noen timer for lite med søvn de siste dagene ,så får prøve å gjøre noe med det nå så kanskje jeg kommer meg gjennom morgen dagen på en ok måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å prøvd kjole :danse: snakk om å føle seg som en prinsesse. Men en ting er sikkert; det blir ikke enkelt å velge. Før jeg dro hadde jeg bestemt meg for at jeg ikke ville ha en kjole uten stropper,ikke med halterneck, ikke to delt og ikke alt for langt slep. Men etterhvert så endret jeg litt oppfatning der gitt... For de to kjolene jeg likte best var en to delt stroppeløs kjole og en halterneck kjole med slep.. :ler: Så vi får se hva jeg ender opp med. Skal en annen plass å prøve neste helg, så kanskje jeg finner en favoritt der isteden.

*edit skrivefeil*

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du har orden på mykje du alt, vil gjerne sjå bilder om du har...*nyskjerrig*

Perlepynt på vinflaskene var nytt for meg, sikkert veldig fint!Eg er sikker på at du veit når du har funne kjolen din, det seier vertfall mange, trur eg kjem til å få littt panikk om eg aldri får den følelsen når eg prøver kjole. Lurt å prøve fleire plassar og ha med seg folk ein stolar på, som seier meininga si. Lykke til i jakta ;) og ein fin dag til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jento :vinke:

Koselig at du stikker innom.

Er ikke så veldig aktiv her for tiden, er mye som skjer, så kg blir ikke første prioritet.

MEN:

Jeg har funnet kjolen min :hoppe: :hoppe:

Har vært på prøving i dag og følte virkelig at det var kjolen min. Passet jo nesten helt perfekt,så trenger ikke mye justering engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg fin kjole,Veldig stilfull og elegant! Du blir nok ei vakker brud. MS er favoritten her i gården og..mange fine kjolar! Kor har du forresten kjøpt papir og stempel? Eg skal handle inn til innbydelsane og, har sett på panduro, mykje fint der.

Ein fin dag ønskes deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stempler og papir ble bestillt hos SGS hobby, mye fint der altså. Men jeg har ennå ikke helt bestemt meg for hvordan invitasjonene blir seende ut. Har flere ideer i hodet mitt, så det er vel bare å begynne å prøve ut snart.

Ta en titt på sidene til sgs, jeg har bestillt avlangt hjerte...

http://www.sgs.as/?itemID=4162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten litt rar følelese å ha bestemt seg for kjole, selv om det føles veldig rett. Har drømt om kjolen flere ganger i natt, og det var fine drømmer, så jeg får tro det er ett godt tegn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...