Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi


Sunbird

Anbefalte innlegg

Bordpynten såg /høyrdest fint ut, veit du om dei hadde rosa dekorsand på ikea?Eg skulle gjerne hatt det..kejkt å få unnda litt ting, då blir det mindre å tenke på utover vinteren. Vil gjerne sjå bilde av borkort, sko og smykke, kjekt med litt inspirasjon!'

Fortsatt god helg

Skal prøve å få ordnet med bilde av sko og smykke også,men det blir ikke før om noen dager, er mye som skjer akkurat nå,så må få litt bedre tid til å pusle litt med sånt.

Har sett dekorsand i flere farger på ikea før mener jeg. Hadde vurdert sånne glass stener,men så fant jeg sand i akkurat den fargen jeg hadde sett for meg. Så da måtte jeg bare kjøpe det. Er også veldig fornøyd med å få fordelt utgiftene, det kommer alltids nok til sommeren som drar avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med ein godhelg klem!Kos deg :klem:

God helg til deg også Jento :klem:

Har lite planer denne helgen, og bra er vel det,er nemelig blitt kjempe forkjølet. Er lønningspils meg gjengen fra jobb,men må se an formen litt. Akkurat nå så har jeg vel best av å være hjemme. Vel,vel vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en sløv helg her i huset ja, formen ble helt elendig. Er heldigvis på vei opp nå,men er vel ennå ikke helt på topp.

Tenkte jeg skulle lage meg ei sånn liste med ting som er i orden og ting som fortsatt må ordnes.

Dette har vi klart :

*kirke

*lokale

*transport (pappas veteranbil)

*fotograf (svigerinne)

*forlovere

*kjole

*slør

*tiara

*smykke

*sko

*dress til sambo

*sko til lille frøkena

*vaser til bordene

*flytelys til vasene

Ellers så er har vi gjestelista i orden nå, vet også hvordan bordkortene skal se ut, og har en ide til innbydelene. Bordpynten vet jeg også hvordan jeg skal ha, og jeg vet sånn ca hvordan buketten skal være.

Dette må ordnes:

*skjorte, slips og evt vest til sambo

*sko til sambo

*dress til guttungen

*sko til guttungen

*frisør til meg

*barnevakt

*serveringshjelp

*kokk

*meny

*musikk

Ja,ja, dette var det jeg kom på i farten. Mulig det mangler noe i begge listene,men tror jeg har fått med meg det viktigste nå. Får vel oppdatere etterhvert som jeg kommer på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløret har jeg fått lånt av forloveren min som giftet seg i fjor sommer. Det er så langt at det når meg til korss ryggen ca, er med små stener. Tror hun kjøpte det hos Eva Brud på Heimdal i Trondheim. (www.evabrud.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lite bryllups planer her for tiden. Nå går det for det meste i jul. Er som en liten unge jeg når jula nærmer seg, gleder meg masse og koser meg skikkelig med å ordne til jul. Skal bake med barna til helgen, og det gleder jeg meg til.

Ellers så nevnte mamma at kokken på jobben hos henne alltids kunne stille opp som kokk i bryllupet. :hoppe: helt supert, ikke bestemt noe ennå,men vi har nå i allefall ett alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite bryllupsplaner her fortiden, tenker mest jul egentlig. Men prøver å få til litt innimellom da. Tidligere så tenkte jeg jo å ha slike røde flytelys fra ikea i bryllupet. Men nå har jeg bestemt meg for at det skal jeg ikke ha. Har prøvd å brenne noen av dem og de har veldig ulik brenne tid. Det står at de skal brenne i ca 2 timer, noe som kanskje blir litt for kort til at det holder hele middagen. Noen har brennt ca 2 timer,mens noen andre ca 4 timer. Dessuten hadde de ikke flere igjen på ikea sist jeg var det, så da får jeg uansett forlite lys. Må vel se om jeg finner meg noen andre lys etterhvert. Skal til byen en dag nå, så da skal jeg se litt. Har jo tenkt å ha rød som gjennomgangs fargen i bryllupet, og nå bugner det jo av rødt i butikkene. Må vel være mulighet å finne noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten kjøpt meg sprit, så nå skal jeg prøve å lage meg likør av solbær som ligger i fryseren. Og noe av plommene også, fant en fin oppskrift hvor det skulle være frosne bær, så da får vi se om det blir noe vi kan servere i bryllupet,eller om vi får drikke det selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Simone

Koselig med ett nytt ansikt i dagboka mi. Må vel ta meg en tur innom til deg også snart.

Synes jeg har fått mye klart nå ja, litt derfor jeg er litt avslappet i forhold til planleggingen fortiden. Men det er nok mye små ting som gjenstår ennå, men det får vi ta på nyåret, er jo bra med tid da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ei God Jul og et Godt Nyttår ønskes deg også Jento, så treffes vil vel her igjen på nyåret klar til siste innspurt med bryllupsforberedelser :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Tenkte jeg skulle lage meg ei sånn liste med ting som er i orden og ting som fortsatt må ordnes.

Dette har vi klart :

*kirke

*lokale

*transport (pappas veteranbil)

*fotograf (svigerinne)

*forlovere

*kjole

*slør

*tiara

*smykke

*sko

*dress til sambo

*sko til lille frøkena

*vaser til bordene

Ellers så er har vi gjestelista i orden nå, vet også hvordan bordkortene skal se ut, og har en ide til innbydelene. Bordpynten vet jeg også hvordan jeg skal ha, og jeg vet sånn ca hvordan buketten skal være.

Dette må ordnes:

*skjorte, slips og evt vest til sambo

*sko til sambo

*dress til guttungen

*sko til guttungen

*frisør til meg

*barnevakt

*serveringshjelp

*kokk

*meny

*musikk

Ja,ja, dette var det jeg kom på i farten. Mulig det mangler noe i begge listene,men tror jeg har fått med meg det viktigste nå. Får vel oppdatere etterhvert som jeg kommer på ting.

Hm, så var det nytt år, og rett år også, under 8mnd igjen nå. Det kommer nok til å gå fort framover nå tenker jeg. Fikk plutselig en følelse av at jeg har masse som ikke er klart. Men samtidlig så er det mye som ikke kan gjøres ennå også. Får prøve å sette meg ned å tenke igjenom hva som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har funnet ut at ringene våre trenger en opp pussing før bryllupet. De har jo vært i bruk i noen år. Men var litt usikker på hva noe sånt kom til å koste,men etter å ha spurt litt rundt skjønner jeg at det ikke er allverden.

Forlovern min og hennes mann fikk sine ringer pusset i fjor og i tilegg ble det satt inn en liten diamant i hennes. Det kom på rundt 1000kr. Har litt lyst på diamant i min ring jeg også,men så er jo ringen min veldig smal da. Lurer på om det lar seg gjøre jeg. Og så skal vi endre datoen inni, nå står det datoen vi forlovet oss,men vil gjerne ha bryllupsdagen der isteden. Får vel ta meg en tur innom gullsmeden neste gang jeg er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då var vi i rett år!Stas!

Jeg og har lyst på diamant i min ring, var nede å spurte, og det kosta 1000-1300, alt etter hvor stor den skulle vere. Når det gjeld å pusse ringene kostet det rundt 300 kr for begge. Det skal vi iallefall gjere, så får heller diamanten komme som ein bonus..er jo mye anna å bruke pengene på nå for tiden..

god helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også og plundrer på hvordan bordene skal se ut om dagen.. Var på løiten lys her om dagen og da var det halv pris på nesten alle varer der inne. Kjøpte sånne dekorperler som kan ligge på bordet rundt lysene i gjennomsiktig og rosa glass. tror jeg skal ha kjegle/kubbe/trekant-lys med perler rundt, men er litt usikkerr.. Skal på bryllupsmesse i januar og håper å få litt ideer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt meg på bytur en dag til uka, så jeg får vel ta turen innom Løiten lys da. De har jo bestandig så mye fint der. Men så er ikke januar mnd som tillater så veldig mye utskeielser når det gjelder shopping for min del. Men kommer jeg over noe så må jeg vel slå til, vel vel jeg får se hva jeg kommer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...