Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 9. januar 2007 har kjøpt brudepike kjole til lille jenta til 99kr på cubus. Er SÅ fornøyd. Den er hvit med lange ermer og masse tyll i skjørtet,flere lag også,med noen små blomster på skjørtet. Den hang sammen med julekjolene og fanntes i både rosa og rød. Tenkte kanskje å få tanten min til å sy den om litt da, ta av armene og sånn. Kan kanskje bli varmt med langeermer i august. Uansett så hadde jeg tenkt å strikke en bolero eller noe til henne i hvit. Skal se om jeg finner en oppskrift,det er vel snart på tide å begynne med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 9. januar 2007 Da har jeg oppskrift på bolero til lille jenta klar, så da er det bare å ut å kjøpe garn. Trenger vel tiden på meg, det går fort fram til sommeren nå, og så er det mye annet som skal komme på plass også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 10. januar 2007 Da er garn til jakken kjøpt inn, så da er det vel bare å begynne å strikke. Men jeg bør vel strengt tatt gjøre ferdig det jeg allerede har begynnt på. Har vært på handletur i dag, så nå har jeg også kjøpt diadem til lille jenta som hun kanskje skal ha i bryllupet. Var bare kjempe fint, og så kosta det bare 19,90 på nille. Får se hvordan det blir så vi har håret hennes og om det passer inn. I tillgg har jeg kjøpt litt rødvin(hadde gavekort på polet som måtte brukes) som vi nok kommer til å gjemme til bryllupet. Så akkurat i da synes jeg at jeg har fått klart mye. I tillegg så har jeg og sambo begynnt å snakke om hva vi skal ha til mat og hvem vi skal spørre om å være toastmaster. Stadig noe som faller på plass, så dette går nok rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, også har jeg vært innom gullsmeden for å høre hva det kostet å pusse ringene våre. Det kom seg på ca 500kr for begge to,inkl gravering. Min ring er desverre for smal til å sette inn diamant i, har mønster i kantene så da ble det litt mindre plass av det også. Men det kan jeg vel se som penger spart, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. januar 2007 #85 Del Skrevet 11. januar 2007 blir spennende å følge med deg framover! Vi gifter oss jo i samme måned. Ser jo nesten ut som jeg begynner å få det travelt her... alle er jo kommet så langt med planleggingen Og der minte du meg på at jeg må sjekke hvor mye de tar for å pusse ringene våre, og gravere på nytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 11. januar 2007 koselig å se deg her LinKri Jo, da jeg har vel ganske mye under kontroll. Men synse jeg mangler det viktigste når vi ikke har bestemt oss for mat,eller hvem som skal lage den. Ikke har vi bestemt oss for toastmaster heller. Men dette må vi vel få orden på etterhvert her. Det meste av andre detaljer begynner jo å komme på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) 7 mnd igjen i dag :hoppe: Endret 18. januar 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Da har jeg omsider bestemt meg for hvordan borkortene skal være. Har vært mye frem og tilbake før jeg ble fornøyd. Nå har jeg funnet noe som sambo også syntes var fint ,så da går jeg for det før jeg kommer på noe annet igjen. Har tenkt å ha noe ala dette; http://www.brudobrollop.se/ Gå inn på servetter og på romantisk dukning. Jeg skal brette seviettene som ett hjerte(røde servietter) og lage ett hvitt hjerte med rød sløyfe hvor vi skriver navnet på gjestene. Tror dette blir stilig da resten av pynten på bordet kommer til å være i hvitt og rødt. Skal ha røde lys og røde roser og hvite duker. Endret 20. januar 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 20. januar 2007 Kan vel legge inn et bilde av hvordan jeg tenker å ha blomsteroppsatsene også. http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp?p1=929&p2=Glas med midja&p3=Här med lite glaskross i botten lite murgröna och små rosor, används i grupper om 2 eller 3 per 6/8 gäster Skal ha røde roser jeg da, også røde steiner/sand i vasene. Har handlet vaser på ikea allerede. Mulig jeg kommer til å ha noen sånne vaser med røde flytelys oppi også, får se hva jeg finner. Har uansett kjøpt en del røde kubbelys i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 20. januar 2007 Er i skikkelig bryllups humør i kveld jeg, så nå gjelder det å få til mest mulig. Går jo for tiden framover nå. Lurer på om jeg skal ha en bukett sånn som denne : http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp?p1=722&p2=En klassiker&p3=underbart röda rosor, tät och dramatiskt romantisk! Vil ha en enkel bukett og denne synes jeg var veldig fin. Vi får se, får høre med hun som skal lage den også,kanskje hun har noen andre forslag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 20. januar 2007 #91 Del Skrevet 20. januar 2007 En liten hilsen, som takk for at du viser til SGS Hobby. Fant papir til invitasjoner o.l. der i mye finere farge enn jeg egentlig skulle bruke Også kosta det 2,50 mindre for 10 enn de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #92 Del Skrevet 20. januar 2007 En liten hilsen, som takk for at du viser til SGS Hobby. Fant papir til invitasjoner o.l. der i mye finere farge enn jeg egentlig skulle bruke Også kosta det 2,50 mindre for 10 enn de andre! ← Bare koselig å være til hjelp Pia. Har selv funnet mye fint på SGS selv jeg opp igjenom årene, og ofte er det billigere enn feks panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. januar 2007 #93 Del Skrevet 21. januar 2007 Bare koselig å være til hjelp Pia. Har selv funnet mye fint på SGS selv jeg opp igjenom årene, og ofte er det billigere enn feks panduro. ← Jepp, var der jeg skulle kjøpe egentlig. Men nå sparte jeg 90,-... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 21. januar 2007 Kom på at jeg ikke har lagt ut bilde av sko og smykke her. Skal prøve å få til det nå. Dette er i allefall skoene jeg har kjøpt(bet 121kr...) http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=92328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har kjøpt meg to smykker,men vet ikke hvilket jeg skal ha ennå, må ta de med når jeg skal prøve kjolen neste gang for å se hvilket som passer best. Også disse har jeg kjøpt til en billig penge på netthandelen,betalte rundt 100kr stk. http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=89635 http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=91499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 21. januar 2007 Så var det strømpebånd og tiara da. De har jeg kjøpt hos www.lisenett.no Finner ikke bildetav tiaran da de ikke selger den lengre,og har ikke noe bilde liggende heller. Men den er i allefall veldig fin. Smal type med små røde/rosa stener i. Betalte 139kr. Strømpebåndet betale jeg 159kr for. Har kjøpt SB02 http://www.lisenett.no/strompeband.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. januar 2007 #97 Del Skrevet 23. januar 2007 Veldig fint alt du har lagt ut bilde av. Liker veldig godt brudebuketten din, enkel og fin, nesten lik min, berre at jeg skal ha den med rosa roser. Virker veldig gjennomtenkt alt du skal ha, sikker på at bordet blir fantastisk!Du har fått gjort mye, sikkert veldig godt å være ferdig med det, er nok av ting som skal ordnest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 23. januar 2007 Koselig å se deg her Jento Jo da har mye som begynner å falle på plass her nå,men synes fortsatt at de "store" tingene mangler. Har jo ennå ikke fått på plass mat,musikk og toastmaster. Men har noen ideer,så det ordner seg vel snart. Er greit å få det i orden også, tiden går jo så for framover nå. Har forresten begynnt på innbydelsene da,men mangler noen små ting. Skal prøve å få kjøpt de om fredag, for da skal jeg på bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. januar 2007 #99 Del Skrevet 24. januar 2007 Her har det jammen meg skjedd mye i det siste. brudebuketten er nyydelig! Du begynner jo å få stålkontroll, ikke mye som gjenstår her av planlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 24. januar 2007 Her har det jammen meg skjedd mye i det siste. brudebuketten er nyydelig! Du begynner jo å få stålkontroll, ikke mye som gjenstår her av planlegging. ← til Bea Jo da jeg har mye klart,men det er vel ennå en del igjen. Men får vi på plass siste rest av de "store" tingene de nærmeste ukene så skal jeg være meget fornøyd. Men nå er det husarbeid som må prioriteres foran surfing og kg tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå