Gå til innhold

Totalrenovering av 1800-tallshus


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
vet du hva, dette er jeg så enig i!

blir litt kvalm når jeg leser her om folk som ALDRI kunne tenkt seg noe annet enn parkett i huset, ALDRI hadde kjøpt en leilighet med hvite takplater, som snur i døra om de ser et bad som ikke er flislagt, osv. at noen faktisk er villige til å bruke en utedo mer enn ei uke, er villige til å bruke et kjøkken fra 50-tallet, er villige til å fryse litt mens de pusser opp sitt eget hus er tydeligvis vanskelig å svelge for mange.

stå på, håper dere får huset!

:bukke: :Nikke:

Godt å se at noen tar poenget mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Sikkert fordi de er så opptatt av å bevare eiendommen som den er *knis*

Neiiiii hihi så jeg har noe solid å kjøre over deg mot, knis knis :Hehe:

:ler:

sorry, koser meg bare over stereotyp "gjest" :ler:

For ordens skyld:

Tusen tusen takk til alle dere som kommer med godord, kritikk, råd, tips, ideer, tanker og følelser de har om denne eiendommen og mine planer ved den!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Fordi da kan de si at de ikke la inn bud pga den dumme naboen som nekter asfalt  ;)

fordi veien går gjennom beitemark og vi er avhengige av tillatelse, din morsomme sjel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi veien går gjennom beitemark og vi er avhengige av tillatelse, din morsomme sjel ;)

Smart, det kommer til å bli kjempebra å legge asfalt oppå beitemark. Det kommer til å holde kjempelenge. Dere er sikkert kjempeflinke som vet så mye. Det er kjempelurt av dere å kjøpe det stedet siden dere har så kjempepeiling.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Leser du hva jeg skrev?  Jeg kommenterte bare det hun skrev, og mente det virket kjempelurt.

Noe mer du vil?

åh herregud... kan du ikke ta en tur til bergen i morgen, kjære, siden du bryr deg så inderlig mye og krever så mange forklaringer for å se ting for deg inn i hodet ditt, så skal jeg vise deg stedet? en liten personlig visning, kanskje det får deg til å sove bedre på nettene?

Det GÅR en VEI gjennom marken til NABOEN, og vi vil SJEKKE om det ER GREIT om vi legger ASFALT der gjennom å UTBEDRE VEIEN.

Er det godt nok? Skal jeg ringe asfaltselskapet og be dem maile deg en grundig forklaring av dreneringsarbeid, bearbeiding av veien og prosessen frem til asfalten er størkna? Eller klarer du å se selvfølgelighetene mellom linjene jeg skriver, og ikke ta alt så amøbisk bokstavelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke de som ikke har noe konstruktivt å komme med bare holde kjeft? :forvirret:

jeg hadde aldri tatt på meg en sånn jobb, men er pågangsmotet og interessen der så må dere bare stå på!

Har det kommet noen bud?

edit:

må spesifisere at jeg snakker om både faste brukere og gjester, ellers blir jeg vel halshugd det neste året fordi jeg er en gjestehater :forvirret:

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske råd om renovering av 1800-tallshus her på de siste sidene gitt...

Ja, helt normal utvikling i en tråd hvor Towelie er.

Har dere forresten lagt inn bud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin
Ja, helt normal utvikling i en tråd hvor Towelie er.

Har dere forresten lagt inn bud?

Vi har lagt inn et bud på 1 krone bare for å ha ei fot i døra og få all info om mulige bud fra andre :ler:

Så sjekker vi mer om den veien i morgen, tipper megler har funnet et telefonnummer om ikke faktisk ha pratet med naboen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt normal utvikling i en tråd hvor Towelie er.

Har dere forresten lagt inn bud?

Se, der var du igjen :-) Ser du ikke at jeg svarte NK med et normalt svar først som ikke hadde noe med engjestklikken å gjøre? Så hetser "dere" henne, jeg reagerer, og vips er alt min feil! Stående ovasjoner til deg! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt inn et bud på 1 krone bare for å ha ei fot i døra og få all info om mulige bud fra andre :ler:
Ok, da er dere i gang, men tok megler virkelig imot et sånt bud?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...