Gjest Gjest_Nurken_* Skrevet 14. september 2006 #141 Del Skrevet 14. september 2006 Hei igjen! Hadde vært litt artig å vite hvor mange kilo dere andre skal ned....Hvilket mål har dere satt dere egentlig? Selv har jeg satt meg et mål på hele 9 kilo (jeg syns ihvertfall det er mye...) - og er der snart tror jeg....Gleder meg faktisk til fase tre... Hva med dere? Langt igjen? Hvor mange kilo? Lykke, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 14. september 2006 #142 Del Skrevet 14. september 2006 Veier 64,9 kg 168 høy Ønske vekt er 58 kg iallefall under 60 setter meg som mål og gå ned 7 kg!!! Det er langt igjen................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 14. september 2006 #143 Del Skrevet 14. september 2006 Nå har j vært på meny og kjøpt Ricotto ost, så var d oppskriften på hvordan jeg lager det da? Må jo prøve alle skryter av den,selv om j ikke tror det smaker noe godt! greit å ha et alternativ til noe å kose seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nurken_* Skrevet 14. september 2006 #144 Del Skrevet 14. september 2006 Nå har j vært på meny og kjøpt Ricotto ost, så var d oppskriften på hvordan jeg lager det da? Må jo prøve alle skryter av den,selv om j ikke tror det smaker noe godt! greit å ha et alternativ til noe å kose seg med. ← Hehehe, da tror du nok litt feil, miss... Slik lager du ricottadesserten---slik lager iallefall jeg den En halv pakke ricotta, NOK søtningsmiddel - og for all del ikke bruk noe annet enn natreen (jeg smakte med canderel og det er IKKE godt!!)...en t-skje kakao og litt sjokoladestrøssel oppå (mørk sjokolade) Dette hadde jeg ingen tro på, men det smaker som en hvilken som helst sjokomousse... Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 14. september 2006 #145 Del Skrevet 14. september 2006 Er 160 cm høy, veide 75 kg, nå 73.4, skal ned til 68 i første omgang. Mitt langsiktige mål vet jeg ikke. Hadde vært fint med 60 da -men det virker så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 14. september 2006 #146 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Åh... missforstått jeg da.... Hva er egentlig Ricotta da?Er det ost?Hvordan ser den ut? Hm.... må på leit igjen jeg da..... Takkk for forklaringen Nurken Halvricotta ost har du skrevet på side 2 Nurken og mandel dråper og kakkao, stemmer ikke det? Endret 14. september 2006 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nurken_* Skrevet 14. september 2006 #147 Del Skrevet 14. september 2006 Åh... missforstått jeg da.... Hva er egentlig Ricotta da?Er det ost?Hvordan ser den ut? Hm.... må på leit igjen jeg da..... Takkk for forklaringen Nurken Halvricotta ost har du skrevet på side 2 Nurken og mandel dråper og kakkao, stemmer ikke det? ← Tror ikke du har misforstått egentlig...Men du kan lage èn desset som smaker mandel, og en annen som smaker kakao- IKKE bland mandeldråper og kakao, det tror jeg ikke er så godt Ricotta er en slags ost eller kolle tror jeg...Ligner vel litt på pudding syns jeg da... For ordens skyld: Sjokoricotta: halv boks med ricottaost, litt kakao, litt søtningsmiddel (intet annet enn natreen ) og litt hakket sjokolade. Mandelricotta: Samme oppskrift, men bytt kakao med mandeldråper - ca 4-5, ikke mer. Og hakkede mandler på toppen. Tro meg, dette smaker som pudding. Ricottaen er nokså mild i smaken i utg.pkt. Lykke til. Nurken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. september 2006 #148 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg veide 87,7 kilo da jeg startet. Er nå 68,4 kg. Og er 170 cm høy. Edit: Og jeg håper på 5-9 kilo ned til. Jeg er ikke helt sikker, kommer jo også an på muskelmassen min. Kan legge inn hva jeg har gått ned i centimeter også Arm -6 cm Midje -20 cm Mage -17,5 cm Lår -9,5 Fettprosenten min er gått ned med 14,7 Endret 14. september 2006 av Lykkelig eks-frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. september 2006 #149 Del Skrevet 14. september 2006 kan man spise fårikål??? Uten potetene seff. Kål og kjøtt er vel OK..? For da skal det bli skikkelig middag på lørdag!! jummi. Kan jeg ha fase 1 i en uke og fase 2 i en uke, så bytte tilbake..? Har nemlig min datter annen hver uke. Men er vel redd for at jeg sklir ut hvis jeg begynner med mer karbs. ← Ja og ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. september 2006 #150 Del Skrevet 14. september 2006 Sett gjerne opp en meny dere erfarene bruker og alternativer Takker og bukker ← Her er et eksempel på min dag Første måltid er en proteinshake etter trening. Frokost: Omelett av en eggehvite og et egg, litt skinke eller reker, philadelphia ost med hvitløk. Sjampinjong, salat og agurk ved siden av. Mellommåltid: Sans vaniljeyogurt med kanel. Lunsj: Kyllingbryst med spinatstuing, kyllingsalat eller spinatsuppe. Mellommåltid: Babybelost eller litt agurk med yoghurt naturell. Middag: Ren fisk eller kjøtt, 3-400 g forskjellige wokede grønnsaker. Kvelds: Litt peppermakrell og ost eller en kopp suppe. I fase 2 spiser jeg litt villris, fullkornspasta eller mitt hjemmelagde brød til hvert måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 14. september 2006 #151 Del Skrevet 14. september 2006 " Takker og bukker" Lykkelig eks-fru Jeg føler liksom at j spiser så MYE!!!! Men ser jo at du også har litt mat på en dag.... Da satser jeg på at jeg er i rett spor..... :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. september 2006 #152 Del Skrevet 14. september 2006 " Takker og bukker" Lykkelig eks-fru Jeg føler liksom at j spiser så MYE!!!! Men ser jo at du også har litt mat på en dag.... Da satser jeg på at jeg er i rett spor..... :enig_anim: ← Det er mye mat, og det tar tid å venne seg til å spise så mye Men alt er en vane Og det er viktig at kroppen får tilført nok næringsstoffer og at energibehovet dekkes. Jeg trener jo minimum 1 time om dagen, så porsjonene mine er nok også relativt store i forhold til hva de som trener mindre trenger. Men så lenge vekten og målene går nedover vet jeg at jeg er på rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. september 2006 #153 Del Skrevet 14. september 2006 Tar dere noe kosttilskudd ved siden av? Selv "hiver" jeg innpå, men har regulert det i forhold til hvordan kroppen har oppført seg etter at jeg startet med South beach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 14. september 2006 #154 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg tar omega3 kapsler, er ikke så flink med fisk..Vurderer multivitamin, men føler igrunn at når jeg har litt ost, forskjellige grønnsaker så er det ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 14. september 2006 #155 Del Skrevet 14. september 2006 Da har j testet ut Ricotta desserten...... Hadde bare fruktose(fredon lindberg) i huset så j prøvde det da... og kakkao!!!! Tja.... var grit nok med 2-3 ts synes jeg da.... Men ,men det smakte jo sjokolade og det kan jo hjelpe om en har kjempe lyst på.....Men godt var vel å ta i synes jeg....Smak og behag,men det smakte bedre en det så ut i den boksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. september 2006 #156 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg skal prøve å hive meg med på dette jeg og! Er blitt litt for slapp i fisken, og har en samboer som må slankes litt. Jeg vil ned til en idealvekt. Men for oss er det ikke aktuelt å kutte ned på brødet (siden han jobber i bakeri!), så det vil jeg fortsette med... Ellers så skal jeg prøve med nebb og klør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #157 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg skal prøve å hive meg med på dette jeg og! Er blitt litt for slapp i fisken, og har en samboer som må slankes litt. Jeg vil ned til en idealvekt. Men for oss er det ikke aktuelt å kutte ned på brødet (siden han jobber i bakeri!), så det vil jeg fortsette med... Ellers så skal jeg prøve med nebb og klør. ← Velkommen inn i tråden Trenger ikke kutte brødet da, men spis så grovt som mulig. Det er forresten bare i fase 1 du ikke skal spise brød i det hele tatt, og denne fasen er på 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #158 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tar omega3 kapsler, er ikke så flink med fisk..Vurderer multivitamin, men føler igrunn at når jeg har litt ost, forskjellige grønnsaker så er det ok. ← Kanskje svare selv også jeg Tar mulitvitaminer, antioksidanter, multimineraler, ekstra b-vitaminer og omega 3-6-9. I tillegg har jeg to rensekurer i året og tar vanndrivende (fra helsekosten) en uke av gangen ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 15. september 2006 #159 Del Skrevet 15. september 2006 Da har jeg begynt. Frokosten bestod av en omelett med to egg, litt skinke og et par tomatbiter pluss en kopp kaffe og et glass vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 15. september 2006 #160 Del Skrevet 15. september 2006 Gah! Fett fett fett fett..det vil jeg ha! Så til frokost ble det spansk skinke og ost og salatbladet -rullet sammen... Kanskje jeg trenger fett?? kan jo håpe! også har jeg gått OPP i vekt. Men har begynt å måle meg istede, fordi jeg trener endel styrke. (fra 73.4 til 73.9 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg