Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Kommer ikke på noen spy og bæsje episoder fra min ex, men han hadde en tendens til å lage veldig suuuur fis om morgenene og sende den over i dyna mi!!! :flekke:

En annen gang kasta han tannbørsten min bak oppvaskmaskinen etter en krangel. Han fikk kraftig beskjed om å koke den krafting, og ikke ble det noe på han heller. :frustrert:

Jo, å en gang tok han seg en runk og spruta oppi en tom cola boks :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lea_*

Kjæresten min er en ekte gris, og gjør ekle ting hele tiden.

Hver morgen har han som morgenrituine og prompe, ide han er på vei opp fra senga. Dette gjør han HVER dag! I begynnelsen var det jo litt latterlig, nå er det bare skikklig ekkelt.

Han har pelt buser og lagt det på stuegulvet!!! og på veggen.

Vasker seg sjeldent på hendene.

Spiser neglene sine.

Spiser alt han kommer over, fort, mye og smatter (selvom han har munnen lukka)

Ja, noen ting jeg kommer på, en ekte manne gris!

VAr ikke akkurat sånn når vi først møttes.. Synd:(

Vi begge er 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk kraftig beskjed om å koke den krafting, og ikke ble det noe på han heller. :frustrert:

Koke tannbørsten??? :ler: Hva med å hive hele greia og spandere 20 kr på en ny? Synes nesten det var mer festlig jeg, da :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En EX av meg presterte å grave (nesten panisk leting) i nesa,for deretter å sitte å rulle "fangsten" til en fastere masse,OG tilslutt høydepungtet: kaste det opp i lufta,blinken var-kjeften...

Dette ble jeg så skuffet over at jeg greide rett og slett ikke fungere sammen med han mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Å herlighet, jeg har ikke ledd så godt på lenge! Trodde ikke jeg hadde så ekkel humor! ;)

Har vel ikke noe å toppe dette med, da mannen egentlig er veldig pertentlig av seg. Han har i løpet av 4 år aldri prompet eller rapet foran meg, og han er renslig og ryddig.

Men var en gang han hadde vært på fylla. Han la seg og spydde ut på gulvet på soverommet. Og jeg hater spy! Dessuten var det temmelig pinlig siden jeg hadde besøk av ei venninne fra en annen kant av landet, og hennes første møte med ham var å hjelpe meg å vaske spyet hans (jeg sa seff at hun ikke skulle gjøre det, men hun insisterte)..

Heldigvis drikker han aldri mer sprit og kun noen få halvlitere etter den episoden der, jeg tror nesten aldri jeg har vært mer flau..

Ellers hadde jeg en eks som kastet alle snusklumpene sin bak senga si og lot det ligge der til moren støvsuget opp, og i tillegg fortalte meg dette mens han lo! Usj..

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:

En annen ex samlet urinen sin i brusflasker på rommet sitt, sånn at han skulle slippe å ta pauser når han så på film. :overrasket:

:overrasket::overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjedde når kjæresten min var ute og feiret St. Patricks-day med kompisene sine. Midt på natten kom han hjem, og hev seg inn på badet. Jeg våknet jo selvfølgelig av at han kom brasende hjem, og gikk inn på badet for å sjekke om han var ok. Så ser jeg ham ligge der da, på baderomsgulvet i sitt eget spy..

Og neida, slutter ikke der! Jeg sitter skikkelig skuffa i stuen, så kommer han inn og sier unnskyld med spy rennende fra håret. Så jeg sender ham i dusjen og ber han om å vaske seg.

Når jeg da har lagt meg, tror dere ikke min kjære samboer kommer splitter naken inn på soverommet og prøver seg?? Han ble sendt ut igjen med dyne og pute da ja!! Og forøvrig; episoden er ikke glemt og han måtte skrubbe ned hele badet, twice!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Kjæresten min er en ekte gris, og gjør ekle ting hele tiden.

Hver morgen har han som morgenrituine og prompe, ide han er på vei opp fra senga. Dette gjør han HVER dag! I begynnelsen var det jo litt latterlig, nå er det bare skikklig ekkelt.

Han har pelt buser og lagt det på stuegulvet!!! og på veggen.

Vasker seg sjeldent på hendene.

Spiser neglene sine.

Spiser alt han kommer over, fort, mye og smatter (selvom han har munnen lukka)

Ja, noen ting jeg kommer på, en ekte manne gris!

VAr ikke akkurat sånn når vi først møttes.. Synd:(

Vi begge er 22

En annen ex samlet urinen sin i brusflasker på rommet sitt, sånn at han skulle slippe å ta pauser når han så på film.

Og dette holder dere ut med?????

:spy::spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste samboeren min har gjort skjedde i sommer. Vi var på stranden med hele familien min, og minste søsteren min kommer stolt bort og viser oss en liten levende fisk hun hadde fanget (type 1-2 cm og så liten og tynn at den var gjennomsiktig.)

Hun ber sambo ta en nøyere kikk på den for å se om den er større enn de han hadde fanget til henne tidligere på dagen, og han tar den forsiktig imot.

Før han putter den i munnen og spiser den!!! :overrasket:

Kan trygt si hele familien min ble sittende å måpe, mamma så ut som om hun skulle spy, og det ble ikke noen kyss på han på leeeenge...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* prompe på en høylytt og eksplosiv måte (heldigvis er de luktfrie)

* rape samtidig som han sier "Ja" (håper han ikke velger den varienten når vi skal gifte oss) . Og når han har gjort det ser han alltid himla fornøyd ut,som om han hadde gjort noe beundringsverdig.

Sitter på jobbå ler meg skakk her jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå har jeg sitti og lest så og si hele tråden, jammen meg bra å se det er liv i en tråd fra 2006, men allikevel ikke så rart når den er så vannvittig morsom :)

Jeg er utrolig glad for at kjæresten min ikke drikker stort, og at vi bor litt for oss selv før vi av praktiske årsaker endelig kan bo sammen...:) Da får han både vaske og rydda etter seg selv, og jeg slipper sånt griseri som mange av dere har i hverdagen ;)

Må si meg enig med en mann her, vi kvinner ler oss forderva av bæsj, promp og spy, hehe..

Håper dere som har noe å bidra med kan skrive, for fy rakkern så moro!

God helg til alle, enten med promp, spy eller ingenting av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner her :-D

Etter tretten års samliv så hender det at det slippes en promp med den andre til stede. Det spiller ikke så stor rolle, liksom. Så lenge det ikke er en sånn skikkelig ekkel en da.. eller en som lukter veldig. Heldigvis har vi nok litt prompehumor begge to...

Her for noen måneder siden hadde vi lagt oss.. også plutselig promper først han og så jeg rett etterpå. (Sånn luktfri med med litt tutelyd - en pomp av den mest akseptable typen)

Vi ble liggende helt stille og fnise litt i mørket begge to, før han sier

"romantisk.... som to skip i natten....."

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym mann

Da eks-konen min lå klart til å føde, drit hun skikkelig. Det var en slags sørpe som kom ut av rumpa hennes. Jeg måtte bare springe på badet og spy, det det alle ekleste jeg har sett i hele mitt liv.

Vi er skilt nå. Men ikke på grunn av denne episoden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da eks-konen min lå klart til å føde, drit hun skikkelig. Det var en slags sørpe som kom ut av rumpa hennes. Jeg måtte bare springe på badet og spy, det det alle ekleste jeg har sett i hele mitt liv.

Vi er skilt nå. Men ikke på grunn av denne episoden. :)

Dette skjer da de fleste fødende. Nå har jeg ikke barn selv, men dette er da en gjenganger i alle fødehistoriene jeg har hørt og fått fortalt. Er veldig intressert i fødsel og gleder meg til jeg selv skal føde, derfor spør jeg om alt rundt dette.

Det kommer jo en unge og presser på tarmene, selvfølgelig vil det komme andre ting ut fra disse tarmene, blir som å presse på en kaviartube fikk jeg fortalt fra en lege i familien.

Det er jo logisk når man tenker på det.

Men ekkelt... Ja... ser den.. hehe

Endret av Jigva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble liggende helt stille og fnise litt i mørket begge to, før han sier

"romantisk.... som to skip i natten....."

:hoho:

:ler:

nå fikk jeg vondt i magen :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min glemmer nesten alltid å trekke ned etter å ha vært på do om morgenen. Jeg har minnet ham på det sikkert 1000 ganger, men han husker det aldri!!! Argggggh! Er det så vanskelig da?? :sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under dagderpåsex, prompa exen min når jeg lå over ham i 69 og sugde ham.... :frustrert: Ufattelig ekkelt.

Jeg måtte løpe på badet og brekke meg. Det ble ikke noe på ham den dagen... :ler:

Dette er det beste jeg har lest på lenge! Jeg ler meg ihjel!! (og føler med deg)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Menn promper. Deal with it.

Hva er det grønne mange kvinner har i trusa si forresten?

Det går ikke bare en vei dette her, må dere skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...