Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress
Jo da, det er sånn det gjøres på sykkel-ritt. De som kjører seriøse ritt har ikke tid til å gå på do for å drite, det bruker de capsen til. Gjelder også maraton, har noen fæle bilder på netthinnen av Grete Waitz inn i målområdet på NY-maraton med brune striper nedover beina. Æsj.............

Vel, nå er han av dei som kan pisse frå sykkelen, så dette var ein ny variant for meg. Ekkelt var det åkkesom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann sto i dusjen og utbrøt pluttselig: oj oj nå må du ikke se i bunn av dusjen!!! Selvfølgelig måtte jeg se og der lån den største busa jeg har sett i hele mitt liv! Jeg sverger på at den knurret og bjeffet og tviholdt seg fast i kanten av sluket lenge før han fikk spylt den ned!! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle hva mannen til vennina mi gjorde på lørdag... Er helt knekt enda jeg... :hoho:

Jeg og min mann og de to var på handletur inne i en matforetning, Plutserlig hører vi et brak uten like, (nesten som tordenvær) så kommer vennina mi i full fart, sint som en ilder, mens mannen hennes står igjen å ler seg skakk.. Jo. det han hadde gjort var at han satte ræva inntill veggen på frysedisken å slapp en fis, resultat ble jo et voldsomt brak... Folk sto å glodde på han, dama var rasende å vi, ja ,hva kan jeg si... vi lo så tårende trilla, :hoho: så kikker mister fis seg rundt på alle som glodde på han å sa: har man luft i magen så har man luft i magen...

Tror ikke det ble noe på han den kvelden... :hoho:

Dette er jo ikke så ekkelt men jeg har ikke ledd så godt på det jeg veit...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle hva mannen til vennina mi gjorde på lørdag... Er helt knekt enda jeg... :hoho:

Jeg og min mann og de to var på handletur inne i en matforetning, Plutserlig hører vi et brak uten like, (nesten som tordenvær) så kommer vennina mi i full fart, sint som en ilder, mens mannen hennes står igjen å ler seg skakk.. Jo. det han hadde gjort var at han satte ræva inntill veggen på frysedisken å slapp en fis, resultat ble jo et voldsomt brak... Folk sto å glodde på han, dama var rasende å vi, ja ,hva kan jeg si... vi lo så tårende trilla, :hoho: så kikker mister fis seg rundt på alle som glodde på han å sa: har man luft i magen så har man luft i magen...

Tror ikke det ble noe på han den kvelden... :hoho:

Dette er jo ikke så ekkelt men jeg har ikke ledd så godt på det jeg veit...

:skratte: Åå jeg ler så jeg dør!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror heller ikke sambo gjør så mye ekkelt. Jo da, jeg tror omtrent alle gutter både promper og raper, men sambo virker som om han ikke gjør det. Hvis det f.eks lukter helt forjævlig så sier jeg sånt som: Hva i alle dager er det du har spist? Råtne egg eller noe?

Men da bare kikker han rart på meg og ser botr etterpå haha..

Men eneste han gjør som jeg ikke liker er at hvis han f.eks begynner å hikke, og hikke lenge så gidder han ikke holde pusten eller drikke van, nei han går å kaster opp. Og det er lytt til badet og han vet at jeg er såpass følsom som at his han kaster opp og jeg hører det friker jeg helt ut, gjemmer med under dyna elle skrur musikken opp kjempehøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han spydde halvtygde medisterkaker og enorme mengder øl hele veien fra soverommet og til badet etter et litt fuktig julebord.. Og så sklei han og falt i det! :ler: Skulle ønske jeg også var beruset da!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle hva mannen til vennina mi gjorde på lørdag... Er helt knekt enda jeg... :hoho:

Jeg og min mann og de to var på handletur inne i en matforetning, Plutserlig hører vi et brak uten like, (nesten som tordenvær) så kommer vennina mi i full fart, sint som en ilder, mens mannen hennes står igjen å ler seg skakk.. Jo. det han hadde gjort var at han satte ræva inntill veggen på frysedisken å slapp en fis, resultat ble jo et voldsomt brak... Folk sto å glodde på han, dama var rasende å vi, ja ,hva kan jeg si... vi lo så tårende trilla, :hoho: så kikker mister fis seg rundt på alle som glodde på han å sa: har man luft i magen så har man luft i magen...

Tror ikke det ble noe på han den kvelden... :hoho:

Dette er jo ikke så ekkelt men jeg har ikke ledd så godt på det jeg veit...

Æh..jeg synes at det er ganske ekkelt med mennesker som fiser blant folk, spesielt inni matbutikker. Mangel på folkeskikk på han fyren, kanskje noen skruer løs her og der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er herlig å se at tråden jeg startet, fortsatt lever =)

Har ledd og ledd så tårene rant..

Og det trengte jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_snuppa_*

Fantastisk tråd!!! :legrine:

Vi ble liggende helt stille og fnise litt i mørket begge to, før han sier

"romantisk.... som to skip i natten....."

Denne var jo bare søt da :hjertesmil:

Jeg og ex'n pleide å spoone hver kveld vi skulle legge oss, som regel han bak meg. Han pleide alltid å pelle seg i rumpa med et par fingre, for og så lukte på. :flekke:

Han trodde sikkert han var diskret, men jeg skjønte jo utfra bevegelsene hva han gjorde, ikke minst merket jeg jo en odør.. Æsj æsj æsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æh..jeg synes at det er ganske ekkelt med mennesker som fiser blant folk, spesielt inni matbutikker. Mangel på folkeskikk på han fyren, kanskje noen skruer løs her og der.

Skulle like å vite hvordan du klarer å la være å "lette på trykket". Det er en naturlig kroppslig funksjon.. Selv om det ikke er så festlig når man har folk i nærheten så er det en helt natulig ting.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd litt forskjellig selv. Dama med munnen full av sperm begynner å le av en kommentar jeg kommer med og hoster hele munnfullen over hele meg (inkludert endel i ansiktet).

Opplevde også en gang jeg vekte henne midt på natten for å innlede sex. Kysset, fingret etc. Skulle til å putte den inn, men møtte motstand... Så sier hun: "Oj, det hadde jeg glemt..." Napper ut en tampong som hun legger på nattbordet og gjør ser ventende på meg.

Har gjort en ting selv: Greide å skyte spermen i taket, og da hun la seg ned drapp det ned i ansiktet og håret hennes! Holdt på å dø på meg! :D

Vi rev begge negler, og vi var åpne med fising, så det var ikke så farlig...

Når hun derimot greier å få seg til å sette seg å drite mens jeg står i dusjen ble jeg litt uvell...

Har også opplevd en ONS som absolutt måtte ha snus mens vi hadde oss. Da jeg ikke hadde mer igjen fant hun en brukt en i et glass fra vors tidligere på kvelden. At jeg greide å gjennomførte er noe jeg fremdeles er sjokkert og litt stolt over.

Og første gangen jeg hadde analsex med min første kjæreste sa hun: "Oj, det føles omtrent som å drite en skikkelig kabel!"

Har endel eksempler fra hva kompiser og typene til enkelte venninner av meg gjør, men det får vi ta senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at dama mi har noe grønt der nede, men at mange damer har det. Det er ikke det samme.

Dette har jeg også opplevd... Hun sa det var mensen-blod da jeg spurte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...