Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En jente jeg var sammen med vridde ræva si oppi fjeset på meg når jeg satt å spiste frokost og så fjærta hun med en satanistisk dritlukt. Jeg ble så kvalm at jeg måtte løpe på do å spy og spiste ikke før laaaaangt utpå den dagen. (Har til dags dato ikke spist ribberull eller julesylte fordi det gir meg assosiasjoner tilbake til det)

En annen jeg var sammen med brukte å kaste bind og tamponger i søppelkassen min uten å rulle det inn i dopapir. Samme person kunne likeså kaste sånt i dunken når det ikke var pose der, uten å pakke det inn. FØY!

Jeg har egentlig flere ekle ting jeg kunne skrevet, men jeg ble igjen kvalm av noen gamle minner.. Får være ille nok det som jeg har skrevet nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært sammen så lenge, så har ikke sett så mange ekle sider av han ennå. Men for noen uker siden så vasket han ikke hendene sine før vi skulle spise. Og vi hadde nettopp hatt sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rimelig ekkel eks.

En gang kom han hjem fra fylla sovna han ved siden av meg. Og spydde meg nedover hele ryggen. Følelsen av varm, ølspy nedover ryggen kan virkelig ikke forklares.

En annen gang klyset han meg i trynet i fylla da han var sint. Vi snakker SNØRRKLYSE. Ikke bare var jeg mortified, jeg ville spy.

Men det verste av alt må vel være den gangen han runka i søvne og... hold deg fast... smakte på egen sperm som landa i hånda hans. Typ, slikket det i seg. Dette var riktignok i søvne, men det bildet glemmer jeg aldri. ALDRI.

Kanskje ikke rart at sexlivet skrantet på slutten der, altså.

GRØØØØØSSSSSSSS :grine:

Heldigvis er den nye kjæresten min på langtnær ekkel. Vært sammen et halvt år, og det ekleste han har gjort er å rape i telefonen da han svarte når bestekompisen ringte. Jeg satt ved siden av i sofaen, og lo så jeg holdt på å tisse i buksa :legrine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pulte meg en halvtime etter at han hadde pult ei annen jente. Det er det ekleste han har gjort, på mange måter.

Bitter? ja..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pulte meg en halvtime etter at han hadde pult ei annen jente. Det er det ekleste han har gjort, på mange måter.

Bitter? ja..

Hvorfor gikk du med på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heerlighet, når jeg leser dette skjønner jeg at jeg har vært veeeldig heldig med mennene jeg har vært borti. Det ekleste jeg kan huske av eksen var når han et par ganger tisset i senga når han var skikkelig full. Dessverre er jeg alt for forsiktig å pingle, så jeg turte jo ikke si noe heller, gikk bare å dusja og la meg på gjesterommet, så fikk han styre seg selv....

Min nåværende har enda ikke gjort noe jeg synes er ekkelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis en mann som ikke gjør ekle ting når han er edru ;)

Men når han har vært stupfull har det jo skjedd litt, kommer nok av at han ikke drikker så ofte. En gang var han så full at han bare lå på magen i senga og spydde utenfor kanten, heldigvis i bøtta jeg hadde satt der (måtte bytte på den i timesvis, for han spydde MYE). Greit nok det, men samtidig så hadde han noen skikkelig bløte fjerter så jeg måtte søren meg skifte boxeren hans også.

En annen gang spydde han i senga selv om jeg hadde satt bøtte på gulvet. Heldigvis hadde jeg lagt meg på gjesterommet siden han snorker så sinnsykt når han er full, ellers hadde han faktisk spydd over hele meg, og ikke i fotenden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Han er ikke så nøye p åå vaske seg etter at vi har hatt sex. Selv om han har stukket fingrer inn både her og der så har han ingen problemer med å spise med hendene etterpå.

Jeg regner med at han tenker at han uansett kunne ha slikket der han har hatt fingrene, men jeg synes ikke det blir det samme, det er ekkelt :gjeiper:

Han vasker seg om vi skal lage mat da iallefall, så det er jo bare han selv det går utover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Kjæresten min er ganske så ekkel av seg (men likevel så er han bare min ekling;) ).. Det verste han har gjort er nok å fise en skikkelig forjævlig en under dyna og tvinge meg under dyna og "stenge" meg inne. Blir like sur hver gang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke så mange ekle vaner, men det ekleste han har gjort var å spy ned soverommet, og selv etter vasking, så lukta det fortsatt så jeg gikk ned å la meg på sofaen.

når jeg kom opp om morgen, hadde han spydd på min side. hadde jeg ikke gått ned på sofaen, hadde han spydd på meg.. da skal jeg si det hadde blitt månelyst! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Her for noen måneder siden hadde vi lagt oss.. også plutselig promper først han og så jeg rett etterpå. (Sånn luktfri med med litt tutelyd - en pomp av den mest akseptable typen)

Vi ble liggende helt stille og fnise litt i mørket begge to, før han sier

"romantisk.... som to skip i natten....."

Jeg døde nesten! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min runka i søvne hver natt. Greit nok det, men ganske plagsomt å bli vekt hver natt av risting og stønning. Han fikk ikke utløsning hver gang, men likevel ikke behagelig å våkne av at det var gnidd sæd overalt. :fnise:

Kan også nevnes at dette var mens jeg fortsatt bodde hjem til foreldrene mine. De skjønte nok aldri hvorfor jeg i perioder skiftet daglig på sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det verste av alt må vel være den gangen han runka i søvne og... hold deg fast... smakte på egen sperm som landa i hånda hans. Typ, slikket det i seg. Dette var riktignok i søvne, men det bildet glemmer jeg aldri. ALDRI

Eksen min runka i søvne hver natt. Greit nok det, men ganske plagsomt å bli vekt hver natt av risting og stønning. Han fikk ikke utløsning hver gang, men likevel ikke behagelig å våkne av at det var gnidd sæd overalt.

Oppsigelsesgrunn hos meg :filer:

*SPY*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min rapet i munnen min en gang han kysset meg. Jeg ble litt forbauset, men jeg tok igjen:

Jeg rapet på kinnet hans etterpå, hoho! :fnise:

Jeg vet, vi er kjempeekle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaha, så genial tråd!

Kjæresten min er ganske renslig av seg, liker ikke å ha det skittent/uryddig rundt seg, MEN...

Jeg våkner som regel før kjæresten min og da liker jeg å bare døse i senga, men plutselig så promper typen de mest høylytte prompene du kan tenke deg! Hver gang han gjør det så later han som om han blir skremt og setter seg opp i senga og spør meg "hørte du det?" eller "hørte du rotta på motorsykkelen?" jaja.. :fnise:

Ellers så går det i disse kastefisene og ja - jeg tar igjen.

Kjæresten min :sjenert::rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste kjæresten min har gjort er å føde

DA stakk jeg ganske kjapt for å si det sånn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Eks, men likevel:

- Forstod aldri hvordan han skulle bruke dobørsten. Den var seriøst full av bæsj etter hver gang og JEG måtte rengjøre den hele tiden. Skikkelig kvalmt.

- Skyller ikke alltid ned etter urinlating, og lar dolokket stå åpent slik at det virkelig stinker piss! Bokstavelig talt. Varmekabler og kaffeurin er ikke en god kombinasjon.

Ellers så var det ikke så mye mer. Han fjerta heldigvis aldri på meg, og jeg synes synd i dere som blir utsatt for kastefis eller ligger og fiser mens dere spooner. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...