Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Digg å legge seg om kvelden når du kjenner at det stikker på ryggen og.. -over alt egentlig!

-kan det være sand?

-kan det være smuler??

-NEIDA! Det er TÅNEGLER!!!

Anonymous poster hash: ede27...cd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å legge seg om kvelden når du kjenner at det stikker på ryggen og.. -over alt egentlig!

-kan det være sand?

-kan det være smuler??

-NEIDA! Det er TÅNEGLER!!!Anonymous poster hash: ede27...cd9

Jeg har inntrykk av at tåneglene er en gjenganger her...

Og som mann må jeg innrømme at jeg vanligvis klipper dem i sofaen mens jeg ser på tv... Men de havner alltid i søpla etterpå.....

Mystisk det her....

Anonymous poster hash: c686f...196

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks: La STORE kabler hver gang han var på do, og satt der inne så lenge at hele mannen stinket skikkelig bæsj i over en time etterpå! ÆSJ!!! Forpestet hele den lille studenthybelen min hver gang han hadde vært på dass!

Skrøt også av at han la svære kabler i doen på skolen, slik at han brukte opp skolens dasspapir i stedet for sitt eget (han var gjerrigknark-deluxe).

En annen eks var dritafull og spydde utover badegulvet. Så forvekslet han hånda si med et håndkle og lå på gulvet og gnidde (tørket opp) spyet med rødsprengte øyne og buksa på snei..... .........



Anonymous poster hash: 02377...b45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv slapp jeg en skikkelig stankbombe i doggystyle, og jeg knakk sammen av latter.

Det stinket fælt, men det som på den tiden var typen min insisterte å fortsette. Han fortsatte irritabelt å "jukke" løs mens han luktet inn fjertestanken! Hahahaha!!

Jeg har også slept en stankbombe i det jeg fikk orgasme :rodme: den knitret på en måte, så mannen skjønte ikke hva det var før etterpå :P



Anonymous poster hash: 02377...b45
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med en ONS hjem. Utpå morgenkvisten våkna jeg av merkelige lyder. Da så jeg at fyren sto i vinduskarmen på soveromsvinduet og pissa ut! Jeg bodde i 2. etasje, og folkene jeg leide leilighet av hadde soverom rett under mitt, og de var A-mennesker. "Hm, regner det i dag?" Herlig....

Han hadde våknet, fortsatt full og i ørska, og hadde ikke funnet badet. Så dermed klatret han opp i vinduskarmen....



Anonymous poster hash: 9d4b9...827
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at tåneglene er en gjenganger her...

Og som mann må jeg innrømme at jeg vanligvis klipper dem i sofaen mens jeg ser på tv... Men de havner alltid i søpla etterpå.....

Mystisk det her....

Anonymous poster hash: c686f...196

Hehe, ja! Tånegler og busemenner!!

Anonymous poster hash: ede27...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fant han sittende på sengekanten etter en fest, mens han spydde i hånda si. Han samlet spya i hånda for å bære det ut og kaste det i do xD
Var veldig ekkelt, men dog bedre enn om han hadde kastet opp i senga :)



Anonymous poster hash: 2f550...0ae
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det... Jeg liker ikke tær, og han griper ting med dem og viser meg det. Når jeg tenker over det er ikke kjæresten min så ekkel faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert det ekleste (å flaueste for min del) som exen min må ha opplevd med meg.

Jeg var ute å traff en kompis for en kaffe en sommerkveld. Kaffe ble byttet ut med øl, som etterhvert ble byttet ut med drinker.

Da jeg kom hjem til min kjære var jeg sørpe full (husker ikke dette, men er blitt fortalt det av min ex)

Da jeg hadde kommet inn døra hadde jeg snublet meg inn på kjøkkenet å lå der å ropte på hjelp(!) kjæresten min hadde våknet å funnet meg på kjøkkengulvet ropene på hjelp fordi jeg Va så dårlig.

Rett etter hadde jeg spydd over hele kjøkkengulvet og mellom oppkast kulene hadde jeg ropt ut "hjelp hjelp"

Men snill som hun var våknet jeg ren å pen i sengen og kjøkkengulvet var vasket, så jeg ante ikke noe før hun fortalte meg hva som hadde skjedd natta før.

Da ble jeg en smule flau kan du si!

Men veldig takknemlig for at hun var så god å snill mot meg :-D

Anonymous poster hash: 874b3...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snuser og kaster snusen overalt...

Han røyket også før... Han snuser nå veldig sjeldent og kun onico. Han får ikke kysse meg eller ta på meg etter å ha snust. Nekter å drikke av samme glass/flaske og han får ikke ha snusen på bordet eller andre steder. Håper han slutter snart.

Anonymous poster hash: b39d2...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks av meg satte seg på do og dreit samtidig som jeg sto i dusjen. Vi hadde ikke vært sammen spesielt lenge heller. Han snuste også, og jeg våkna med snus i håret en gang, helt forferdig.

En annen eks var sørpe dritings, så han gikk på do for å spy. Kom tilbake og la seg for å sove, så kommer hans stakkars lillebror å banker på døren og forteller meg at han har spydd over hele badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med når han drakk seg kanon å jeg våkna på natta av at han har drite i senga ved siden av meg... og kjefter meg huden full når jeg ikke vil ligge i senga etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av engangstilfeller må det være den gangen han kom sørpedritings hjem til meg, kasta opp på soveromsgulvet og la seg til å sove. Jeg var ganske lite blid da, men tørket nå opp og ordnet en bøtte med grønnsåpevann han kunne bruke om det skulle skje igjen :P

Av vaner må det være at han piller seg i nesen i tide og utide. Lite tiltrekkende! Og at han ikke eier en neglesaks!! Jeg aner ikke hvordan han klipper tåneglene sine, og kjenner jeg er lite keen på å finne det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av engangstilfeller må det være den gangen han kom sørpedritings hjem til meg, kasta opp på soveromsgulvet og la seg til å sove. Jeg var ganske lite blid da, men tørket nå opp og ordnet en bøtte med grønnsåpevann han kunne bruke om det skulle skje igjen :P

Av vaner må det være at han piller seg i nesen i tide og utide. Lite tiltrekkende! Og at han ikke eier en neglesaks!! Jeg aner ikke hvordan han klipper tåneglene sine, og kjenner jeg er lite keen på å finne det ut!

Om han er ung og myk i kroppen kan det være at han gomler dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han er ung og myk i kroppen kan det være at han gomler dem?

Grøss! Heldigvis er han altfor stiv til at det er et alternativ :fnise: Tror jeg.. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva han gjør! Kanskje jeg må spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel sies at begge har skyld i dette...

Men det var på andre date, da jeg var på besøk hos han. Det ble klining, og som ledet til noe mer.Han gikk ned på meg og begynte å slikke og fingre meg. Plutselig så stoppet han opp, viste frem noen blodige fingrer og spurte "Tok jeg noe nå? " Han skikket opp og 3dagers skjegget hans var full av blod. Så lente han seg fram og KYSSET meg!

Han trodde at han hadde tatt jomfruhinnen, men det viste seg at det var ettermens som haddet kommet! Skal tro jeg var flau etterpå....Så det ble ikke noe mer den jvelden. Men fyrer lot seg ikke skremme og vi har vært sammen i 1,5 år nå

Ler godt av den historien

Anonymous poster hash: 48bed...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks som våknet om natta, gikk og stilte seg i sitt eget klesskap som var åpent, og tisset gjennom bokseren. Jeg ropte navnet hans flere ganger, men den eneste lyden som kom, var sildring og litt stønning. Når han var ferdig kom han klaskende tilbake til senga med våte føtter som ble hengende på utsiden av madrassen.

Jeg la meg på sofaen for resten av natta, og dagen etter når jeg fortalte han det, var han veldig flau når han måtte vaske opp. Tiss i tursekk, tiss på slips, og tiss på alt det andre som lå på gulvet.

Anonymous poster hash: 10f8e...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må sies at forholdet hadde hanglet en stund, men det ble brått slutt da jeg så han pille på en kvise på ryggen og putte pusset fra den i munnen...!

det gjør jeg noen ganger :sjenert:

Anonymous poster hash: 3bcc1...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...