Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Jeg kommer bare på 1 ekkel ting kjæresten min har gjort på 5 år, og det er nå for tia. Han jobber på et lager, hvor han ofte får mye skitt i nesa. Når han kommer hjem og setter seg ved pcn, vil han ha ut skitten og snørra fra nesa, men den har da størknet fast og kan ikke blåses ut.

Det han har gjort iløpet av noen måneder, er å samle opp en hel tallerken full av tørket snørr han har pelt ut av nesa...

Jeg skjønte først ikke hva det var, tallerknen hadde stått der i minst en måned og det lignet ikke noen form for matrester... Ble noe kvalm da han sa hva det var

Det der er jo sykt. Hva med å gå på badet og rense nesa, eller i det minste ikke la tallerkenen stå der en måned? Det er jo ekkelt selv hvis det "bare" hadde vært matrester på den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min samboer er veldig flink til å grave seg i nesa pluss at han plent skal vise de stygge tærne sine til meg.. (fotballtær..)sitter og piller på de..usj..

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det vel jeg som tydeligvis er den ekle, for nesten fem år siden var jeg på fest i kollektivet til kjæresten min, vi hadda da vært sammen i kanskje en mnd, så dette var rimelig ferskt.

Etterhvert kjente jeg at jeg begynte å bli litt smådårlig og bestemte meg for å legge meg. Kjæresten min kom ned for å si natta, og da la han seg på en måte over magen min, slik at hen støttet seg på albuen på endre siden av kroppen min. Kjæresten min er en stor mann og jeg er heller ingen liten dame, så det endte som det måtte spy overalt, i segna, på sengeklær og meg. Det var helt grusomt. for å bøte på såret fikk han et ligg han sent vil glemme. Vi er fortsatt sammen og gifter oss om halvannen uke.

Også var det en dag for et par uker siden, jeg hadde spist brød og hadde veldig mye luft i magen, atpå til hadde jeg drukket brus, så kom kjæresten min hjem og ringte på i porttelefonen. Akkurat da jeg løfta av røret kom den giga rapen, rakk ikke å si noe som helst, bare rapet rett inn i røret. Kjæresten min knakk sammen av latter og det gjorde jo jeg også. Jar jo føtt høre det noen ganger også....

Men sånn generelt er det kjæresten min som raper og fiser mest, også har han forferdelig dårlige spisevaner, slafser og smatter og står i..... :icon_neutral:

Skjønner allikevel at det er ingenting i forhold til mange andre menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Min samboer tar evigheter med å tomme bagen etter at han har vært ute og reist. Så en kveld skulle han pakke en bag for å reise neste dag da han åpnet bagen så han at han har glemt å tomme sidelommer og der lå 2 råtne epler. Ikke noe pent syn, og det luktet heller ikke noe særlig.

En ting som skjedde meg,for lenge, lenge siden. Jeg hadde en krangel med kjæresten og vi skulle ta en pause fra hverandre. Vi avtalte på en måte at vi vil treffes igjen på fest hos en felles vennine. Men jeg fikk influensa og hadde feber. Men jeg ville på død og liv på den festen for å møtte ham. Så jeg slukte en hel pakke med paracet og dro dit. Det ble litt alkohol etter hvert. Og bare noen timer etter at jeg kom var jeg så dårlig at jeg måtte bare ligge. Så kjæresten skjønte at jeg ikke hadde det bra og tok meg hjem til seg.

Jeg ble skikkelig dårlig og klarte ikke å komme meg i tide til toalettet så jeg spydde over kjøkken gulvet. Og på vei til toalettet så klarte jeg å skli på det og slå meg skikkelig. Du kan tenke deg hvor behagelig det er å ha spy over hele ryggen. Kjæresten bare tok meg til dusjen og spylte meg ned. Og jeg kastet opp i dusjen på nytt. Ikke akkurat den flotte starten på forholdet som jeg håpet på. Vi er fortsatt sammen (utrolig nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoho: Er i ferd med å le meg fillete av denne tråden! :hoho:

Samboeren min gjør ikke så mye ekkelt,egentlig, rent bortsett fra at han liker å:

* prompe på en høylytt og eksplosiv måte (heldigvis er de luktfrie)

* rape samtidig som han sier "Ja" (håper han ikke velger den varienten når vi skal gifte oss) . Og når han har gjort det ser han alltid himla fornøyd ut,som om han hadde gjort noe beundringsverdig.

* spise mat som ikke skal spises med fingrene,med figrene.Som f.eks kjøttkaker med brun saus o.l. Det vil si,han begynner med kniv og gaffel,men ender alltid opp med å plukke i seg siste halvdelen av måltidet. :sjenert:

Endret av lillelou
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Devin_*

For en kongetråd!! :ler::ler:

Kanskje jeg burde begynne med sånne ekle greier!! Blir aldri så stupfull.

GUTTAAA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
* rape samtidig som han sier "Ja" (håper han ikke velger den varienten når vi skal gifte oss) .

:hoho: Ser det for meg (at han hadde gjort det i bryllupet altså :ler:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mang en ting å få en god latter av!

Heldigvis er samboern min veldig grei sånn - men en fyllehistorie har jeg jo da.

Vi var på fest, som gikk tom for blandevann. Men sprit, det hadde vi. Han har aldri, før eller senere, spydd i fylla- men ren vodka på noenlunde tom mage tok visst på. Så han gikk ut på verandaen og spydde der. Så kom han tuslende inn igjen i stua, og sa: Kjære, kan du ta av meg sokkene mine, for det er spy på dem..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd!!!!

Herrregud som jeg har ledd og hjelpe meg hvor lite jeg har fått jobba..

Men nå er det vel på tide å være litt effektiv!!

Takk TS for en vakker tråd!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen, så mange ekle historiar. Eg grøssar. :icon_neutral:

Kjæersten min kan vera litt ekkel innimellom, men ikkje så ille som mange her inne heldigvis.:) Sånne spygreier hadde eg rett og slett ikkje takla! Så full får ikkje kjæresten min lov til å bli.

Noko han gjer, som eg synst er litt ekkelt, er å la brukte fat, koppar, pizzaøskjer o.l. stå på bordet i stova i evighetar. Det hopar seg opp meir og meir for kvar dag, og han ryddar det gjerne ikkje vekk før etter ein månads tid.:(

I tillegg tømmer han kaffi og cola som blir stånnde igjen i koppar/glas, oppi ei skål, ei brusflaske e.l. Og oppi desse cola- og kaffirestane, kastar har sigarettsneipar.:( Så fyller han på litt etterkvart. Og det blir først rydda vekk saman med brukte koppar, fat o.l., ein månads tid seinare.

Då me ikkje hadde kjent kvarandre så lenge, prøvde han seg med nokon skikkelige fisar! Han lo, og synst det var skikkelig morsomt. Eg synst fising er utrulig ekkelt, så eg kjefta han huden full, og kalte han ekkel og barnslig. Etter det har det vore lite fising av han, i mitt nærvær...he he.

Han har også fortalt meg at han av og til et det gule, som samlar seg i augekroken når ein har sove. Usj.:( Det hender i tillegg at han bit tånegler. Det synst eg er skikkelig ekkelt, i tillegg til at det ser heilt vanvittig ut når han held på!!! Eg har heldigvis sett det kun eit par gangar, men det er jammen nok.

Usj, kjæresten min er visst ganske ekkel han også, når eg tenker meg om...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har også fortalt meg at han av og til et det gule, som samlar seg i augekroken når ein har sove. Usj.:( Det hender i tillegg at han bit tånegler. Det synst eg er skikkelig ekkelt, i tillegg til at det ser heilt vanvittig ut når han held på!!! Eg har heldigvis sett det kun eit par gangar, men det er jammen nok.

Usj, kjæresten min er visst ganske ekkel han også, når eg tenker meg om...

Hyyl! Æsj, selv om det ikke er av de verste tingene her inne :ler: Ikke at jeg er perfekt jeg heller, men det forblir privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Etter å ha lest alt det mildt sagt heslige folk gjør etter å ha drukket for mye, så skjønner jeg ikke at det mest politisk ukorrekte man kan være i Norge er avholdsmenneske.

Jeg skal aldri bli kjæreste med noen som drikker så mye at de ikke klarer å kontrollere hva som kommer ut av diverse kroppsåpninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann finnes ikke sjenert over kroppslige ting så han slipper promper, tisser med døren åpen når vi har besøk og det er mer regelen enn unntaket at han ikke tisser i sengen når han har drukket. Nå har vi kjøpt ny seng fordi den andre var full av mugg pga dette og han lovet å ikke tisse i den nye sengen. La seg ned med en av ungenes bleier og trodde det skulle gjøre susen...Men jeg våknet, atter en gang, opp i en kald pøl av piss :frustrert:

Ellers så liker han å "fange" de verste prompene med hånden og føre hånden opp til ansiktet mitt slik at jeg får varm, ekkel prompelukt midt i fjeset :forvirret:

Når jeg en sjelden gang har en skikkelig illeluktende smyger på gang så plasserer jeg meg slik at han får den midt i fjeset og så holder jeg på å le meg fordervet :ler:

Har sagt til han at en vakker dag våkner han med utsikt opp i det aller helligste mens han kjenner en "god" varm eim bre seg over fjeset :ler:

Ja, her er det små gleder ;) Heldigvis er jeg ikke hysterisk når det kommer til piss og spy, men jeg synes det er totalt elendig av en voksen mann å aldri klare å feste uten å pisse seg ut. Hans løsning er ikke å drikke mindre, men å ta på seg bleie... Er så stolt av han :ironi:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende John

Mye morsomt her, og alt det ekle andre menn gjør får meg til å føle meg som en engel i sammenligning :)

Hm...? Kanskje jeg er skikkelig a4, hemma og forknytt?.. tror ikke det :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen både tisser og spyr der han skal tisse og spy, så på de områdene er han ikke eklere enn folk flest. Derimot har han det med å ikke rydde opp etter seg etter diverse runder med personlig pleie - finner tånegler i en haug de rareste steder, og vattpinner med gul gøggis... ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uææh, en mann som tisser i senga hver gang han drikker? :overrasket: Fysj, så ekkelt! Jeg hadde nekta han å komme i nærheten av senga med alkohol i blodet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skal le eller grine. Her var det mye ekkelt gitt!

Får jo kjæresten min til å fremstå som den reneste engel. Kan faktisk ikke komme på noe ekkelt han gjør. Det "verste" er vel skitne truser på badegulvet når han har dusja, men det gjør jeg jo selv så det kan jeg jo ikke si noe på. Ikke synes jeg det er spesielt ekkelt heller...

P.S. Til deg med tissekjæresten: Kjøp et sånt plastikklaken som de bruker på sykehus, og ha dette under det vanlige lakenet. Da sparer du iallfall madrassen. Eventuelt kan du jo også kjøpe inn noen "Tena-men" (er det ikke det det heter?).

Endret av Nelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* rape samtidig som han sier "Ja" (håper han ikke velger den varienten når vi skal gifte oss) . Og når han har gjort det ser han alltid himla fornøyd ut,som om han hadde gjort noe beundringsverdig.

HAHA, akkurat som min. og jo eklere og høyere rapen er, jo stoltere er han etterpå..

men utenom det, så har han aldri gjort noe ekkelt som jeg har fått med meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...