Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Samboeren min hadde visst store problemer med å klare å kaste q-tipsene i søpla etter bruk i den gamle leiligheten vår! :forvirret:

Hver eneste gang fant jeg de ved vasken, og hver gang fikk jeg til svar: "å jeg glemte det" :roll:

nå har jeg heldigvis ikke funnet noen overraskelser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min kom hjem en kveld etter å ha vært på byen (eller rettere sagt, jeg hentet han fordi han var så full) og gikk inn på badet hvor han stod å hang over vasken, og var tydelig veeldig kvalm og dårlig. Så spydde han i vasken (doen er max èn meter unna) og etterpå lå han over vasken og rota nedi der med hånda si.. Vasken var tett og full av spy. Æsj, det var særdeles ulekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Ellers så liker han å "fange" de verste prompene med hånden og føre hånden opp til ansiktet mitt slik at jeg får varm, ekkel prompelukt midt i fjeset :forvirret:

:legrine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestnå

Hehehehehe, herregud, sittet her og lest og ledd så tårene har trilla :ler:

Kjæresten min som sitter i andre enden av sofaen trodde det hadde klikka for meg fordi jeg lo så:) men att det går an å gjøre så mye ekkelt!!

Har ikke så mye ekkelt å komme med om kjæresten min, men husker en gang, vi hadde vært ute på byen, og han var ganske full. Så kom vi hjem, og han sa han ikke var dårlig, og sto på kjøkkenet for å ta seg litt vann. Så jeg gikk på do imens... da jeg kommer tilbake står han bøyd over vasken på kjøkkenet og har spydd oppi der!!Han er ikke av de som gjør sånn egentlig, men hadde blitt bråkvalm:) Dette var hjemme hos hans mor, heldigvis var ikke hun hjemme:)...'

etter at jeg oppdager at han står der, sier han i ørska at "jeg går på do jeg", men vasken var jo fremdeles møkkete av spy, så jeg sa at du kan jo ikke gå fra det slik!!og jeg ville ikke rote i det der.... og hva gjør han da?!jo han tar oppvaskbørsten og roter i spyet for å få det til å gå ned!!!sammen med vann.....det hele var ekkelt, men til slutt så komisk at jeg måtte bare le:) stakkaren prøvde bare å rydde opp etter seg:)

Ellers promper og fiser han rett som det er, men der er vi ganske like:) men bare når det er oss to da..... kan da ikke sitte å ha vondt i magen eller!!!hehe

En gang, dette var ikke lenge etter vi hadde blitt sammen, så ser jeg han sitter og piller seg i nesen og spiser det etterpå!!!!!!men han så ikke jeg så det.... så går jeg bort til han etterpå og spør om det smakte godt..... han ble ganske stum og ganske flau, siden det har han ikke gjort dette:)

jaja, det var det jeg kom på!!!

Veldig mye om gutta våre her jenter, men tror ikke vi er så uskyldige vi heller:)

Vi mennesker er og blir ekle innimellom!hehe

:klappe: Applaus for denne tråden!!morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke ekkel gutt/mann

Synes jenter/damer at spy/bæsj/tiss/promp er veldig moro?

For min del var det aller meste her bare VELDIG ekkelt, og jeg hadde regnet med at 99% av dere damer også hadde syntes det.

Eller er de damene her inne en egen variant av hunnkjønnet som liker heslige ting, mens de damene jeg ser på gata er normale?

Jaja, lærer mye av å lese på kvinneguiden.no, selv om det har forandret hvordan jeg ser på dere damer.

:forvirret::grine:

Synd Pyton er nedlagt for lenge siden, for der hadde dere funnet mye lesestoff som hadde passet for dere (selv om dere er laaaangt utenfor målgruppen).

Forsvar dere og gi meg troen tilbake på at damer er søte, lekre og renslige! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk sjokkert over at de ekleste av disse mennene klarer å holde på ei dame, jeg da.

Men artig lesning var det! Bare glad jeg slipper å forholde meg til det selv, he he.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jenter/damer at spy/bæsj/tiss/promp er veldig moro?

For min del var det aller meste her bare VELDIG ekkelt, og jeg hadde regnet med at 99% av dere damer også hadde syntes det.

Eller er de damene her inne en egen variant av hunnkjønnet som liker heslige ting, mens de damene jeg ser på gata er normale?

Jaja, lærer mye av å lese på kvinneguiden.no, selv om det har forandret hvordan jeg ser på dere damer.

:forvirret:  :grine:

Synd Pyton er nedlagt for lenge siden, for der hadde dere funnet mye lesestoff som hadde passet for dere (selv om dere er laaaangt utenfor målgruppen).

Forsvar dere og gi meg troen tilbake på at damer er søte, lekre og renslige! :)

Det er da ingen her som sier at vi liker disse ekle tingene?

Og du, det var vel kanskje på tide å våkne opp fra en drømmeverden og innse at jenter både tisser, bæsjer, promper, spyr og raper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen her som sier at vi liker disse ekle tingene?

Og du, det var vel kanskje på tide å våkne opp fra en drømmeverden og innse at jenter både tisser, bæsjer, promper, spyr og raper ;)

Klart vi gjør det, men det er forskjell på å gjøre det med kjæresten til stede eller å gjøre det når man er for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld etter at jeg og en eks hadde lagt oss, jeg lå på siden framforbi han. Så tok han plustselig den stive tissen sin å plasserte mellom lårene mine, og begynnte å småjukke...... DA bestemte jeg meg for at han måtte bli en eks fortere en svint! Fy så ekkelt - særlig siden det var han!!!! :sur:

Hæh? Hvorfor var det ekkelt? :forvirret:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg synes er skikkelig ekkelt og som om sommeren er et stort irritasjonsmoment er følgende:

Når han har fått seg en sommerforkjølelse så holder han over det ene neseboret og blåser snørret ut det andre. Dette skjer hele tiden uansett om vi er midt i byn på en lørdags formiddag eller på stranden. Det verste var i Hellas. Da gjorde han dette mange ganger om dagen. Det høres jævlig ut,det _ser_ jævlig ut, det er ekkelt så det holder og viser liten respekt for omgivelsene.

Jeg merket at for hver gang han gjorde dette så ble jeg direkte aggressiv innvendig. :frustrert: Spytting på åpen gate er ille nok, men grønne guggeslimete snottebuser som flyr i alle retninger er verre :overrasket::sur::kvalm::frustrert::sinna::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen her som sier at vi liker disse ekle tingene?

Og du, det var vel kanskje på tide å våkne opp fra en drømmeverden og innse at jenter både tisser, bæsjer, promper, spyr og raper ;)

Det har du jammen rett i Vampyra!

Briter (mange) er faktisk veldig ekle, og jeg kom på noe:

Var sammen med en brite en gang mens jeg bodde i England. Det ble fort slutt da jeg oppdaget det følgende:

Han skiftet truse en gang i uka

Han pusset tennene en gang i uka, og den rare følelsen jeg kjente en gang jeg kysset han (seig, kvalm og slimete følelse :kvalm: ) kom av en ekstremt dårlig munnhygiene.

Han skiftet på senga kanskje en gang i halvåret (og senga ble brukt som sofa så og si hver kveld av alle guttene han bodde i kollektiv sammen med - de satt med beina oppi med støvler på blant annet).

Fytti grisen for en ekkel type! :kvalm:

En annen brite inviterte meg på te, og jeg fikk helt sjokk da han tok en kopp fra en overfylt og meget skitten oppvaskkum, skylte den litt i kaldt vann og serverte meg te i den. Koppen så ikke ut - var mer brun enn hvit, og så ut til å ha blitt brukt mange ganger uten å ha blitt vasket opp! :kvalm: :kvalm:

Kom meg fort ut av det huset også gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jukkingen syns jeg bare er søtt.. Jeg kan våkne om natten at sambo ligger å jukker litt på meg i søvne :ler: Han pleier å gjøre det nesten hver kveld vi legegr oss.. "for å legeg seg til rette" Syns det er veldig koselig, jeg.. Er bare sånn han gjør!

Ellers er han meget renslig, høflig og ordentlig.

Eller... jeg syns det er ekkelt når han har bare føtter oppå bordet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min satte seg en gang til bords uten å vaske hendene sine. Æsj så ekkelt det var. Etter noen uker i terapi har han sluttet med det. Nå er de alltid rene og pene ved middagsbordet. Fortsetter han slik kan det hende jeg vil vurdere å ha sex med ham før vi gifter oss. Men bare kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå har jeg ledd så tårene har trillet.

Min kjæreste er visst rene engelen men jeg reg. jo at de fleste "uhellene" i denne tråden kommer pga. for mye alkohol og siden min kjære er veldig forsiktig i så måte så har jeg aldri opplevd urinering, oppkast eller avføring utenom i toalettet hvor det hører hjemme. Det som har vært irriterende er at han har lagt fra seg mobil, iPod og nøkler overalt og ikke funnet det igjen når han skal ut, men det løste jeg ved å plassere en stor dekorativ bolle på skjenken ute i gangen. Ellers er han flink til å vaske, støvsuge og kan vaske klær og brette de riktig og han kan stryke riktig så pent. Hans personlige hygiene er også upåklagelig (heldigvis).

Men griseri som søppel som ikke blir tatt ut, skitten oppvask, skitne klær i stabler har jeg opplevd. Særlig da jeg ofte besøkte en venninne som bodde i kollektiv med bare gutter.

Hadde aldri godtatt det griseriet som blir beskrevet her. Jeg er veldig opptatt av hygiene og kunne aldri vært sammen med en som er for "avslappet" i den retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy.. Tenk at noen jenter har så lite selvrespekt at de godtar sånne griser som noen har beskrevet.. Rett og slett grusomt!!!

Uhell kan jo skje, men.. :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy.. Tenk at noen jenter har så lite selvrespekt at de godtar sånne griser som noen har beskrevet.. Rett og slett grusomt!!!

Uhell kan jo skje, men.. :roll:

Dette er jeg faktisk veldig enig i, jeg synes det er trist at så mange jenter ser ut til å finne seg i at den de lever med spyr, pisser og bæsjer der det passer dem og ser ut til å godta unnskyldingen "jeg var jo så full".

Lurer på hvordan det ser ut/lukter hjemme hos de jentene som sitter på KG og skriver om disse kjærestene sine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jeg faktisk veldig enig i, jeg synes det er trist at så mange jenter ser ut til å finne seg i at den de lever med spyr, pisser og bæsjer der det passer dem og ser ut til å godta unnskyldingen "jeg var jo så full".

Lurer på hvordan det ser ut/lukter hjemme hos de jentene som sitter på KG og skriver om disse kjærestene sine.

Ja.. Tenk bare på henne som fortalte om kjæresten som snøt seg på en tallerken ved pcen, og hun trodde det var en tallerken med matrester som hadde stått der en mnd.. Det sier temmelig mye spør du meg.. Jeg hadde hvertfall ikke tatt av meg skoene skulle jeg på besøk dit.. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fysjom. Sånne spy- og pisseepisodar med jevne mellomrom, hadde eg ALDRI I LIVET takla. :riste: Ein mann som hadde drukke seg så dritings at han tissa og spydde heilt ukontrollert, ville eg aldri hatt!!! :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende John

Arghhhh! Nå har dere tatt livet av den morsomste tråden på lang tid.

Ikke noe morsomt å fortelle om ekle hendelser hvis det bare er kjeft å få :)

Ja fysjom. Sånne spy- og pisseepisodar med jevne mellomrom, hadde eg ALDRI I LIVET takla. :riste:  Ein mann som hadde drukke seg så dritings at han tissa og spydde heilt ukontrollert, ville eg aldri hatt!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...