Gå til innhold

Victoria`s forberedelser til 7/7-07

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres artig ut med prøve-vielse :ler: Vi skal ha samtale med presten og prøvegifte oss neste fredag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet
Høres artig ut med prøve-vielse :ler: Vi skal ha samtale med presten og prøvegifte oss neste fredag.

Håper vi også får prøve-gifte oss :) Morfar og jeg må seriøst øve oss på å gå sammen - men kanskje vi skal ta det hjemme med kjole og sko (for det er vel med skoene problemet kommer til å dukke opp) - vi må vel øve på å ha en litt lav fart ellers kommer vi til å være oppe med alteret på 10 sek.! :ler:

Skrevet

Har du ellers alt under kontroll? Det er jo absolutt ikke lenge igjen til vi står der med skjelvende knær og underlepper...;)

Skrevet

Jeg håper jeg har alt under kontroll. Har vært mye som har skjedd siste uken, så jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe føler jeg. Men det endrer seg nå. Har satt av de to siste ukene til bryllup!

Utrolig moro å øvegifte seg. :rødme: Tviler på at jeg greier å holde meg på bryllupsdagen, kommer nok til å :grine: !

Skrevet
Håper vi også får prøve-gifte oss :) Morfar og jeg må seriøst øve oss på å gå sammen - men kanskje vi skal ta det hjemme med kjole og sko (for det er vel med skoene problemet kommer til å dukke opp) - vi må vel øve på å ha en litt lav fart ellers kommer vi til å være oppe med alteret på 10 sek.! :ler:

Pappa vil ikke se meg med kjolen før den store dagen, så jeg får nok ikke øvd med kjole på når han er i nærheten... Tror heller min tilkommende hadde trengt den treningen, for han har større føtter og er definitivt mer klønete... :) Han er jo så herlig da, min tilkommende mann :rødme:

Gjest Pesto
Skrevet (endret)
Jeg håper jeg har alt under kontroll. Har vært mye som har skjedd siste uken, så jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe føler jeg. Men det endrer seg nå. Har satt av de to siste ukene til bryllup!

Utrolig moro å øvegifte seg. :rødme: Tviler på at jeg greier å holde meg på bryllupsdagen, kommer nok til å :grine: !

Hei du, du har nok kontroll skal du se. To uker til det siste er sikkert nok, bare huske å puste nå da.. :)

Prøvegifting ja, og du klarte å holde deg, helt utrolig synes jeg. Jeg klarer ikke å gå inn i kirken vi skal ha en gang jeg uten at tårene kommer. Hadde klappet sammen på prøven også . Har sagt til min kjære at hvis det ikke blir bedre så må vi sveise igjen tårekanalene, det hadde vært noe.. :ler:

Endret av Pesto
Skrevet
Prøvegifting ja, og du klarte å holde deg, helt utrolig synes jeg. Jeg klarer ikke å gå inn i kirken vi skal ha en gang jeg uten at tårene kommer. Hadde klappet sammen på prøven også . Har sagt til min kjære at hvis det ikke blir bedre så må vi sveise igjen tårekanalene, det hadde vært noe.. :ler:

Det var noe nytt, hvor kan man få sveisa de igjen?? :ler:

Du skjønner, vi er veldig like vi to da :sjenert:

Klump i halsen og tårer i øyene for absolutt alt.

Gjest Pesto
Skrevet
Det var noe nytt, hvor kan man få sveisa de igjen?? :ler:

Du skjønner, vi er veldig like vi to da :sjenert:

Klump i halsen og tårer i øyene for absolutt alt.

Jeg vet ikke om det går jeg, men skulle ønske det kunne gå. Midlertidig om ikke annet..

Det kommer til å bli pinlig vet du, vi var jo på møte for lenge siden og fikk litt informasjon sammen med alle som skulle gifte seg i løpet av det neste året ++ og da spilte de forslag til inn- og utgangsmarsjer.. jada, det måtte jo bli litt tårer det da. Det er kult og sitte der med 150 personer og sutre på høylys dag når det er laangt over et år igjen.. Håpløs!!! :grine:

Skrevet

Da er min kommende mann hentet til sitt utdrikningslag. Han ble vekket kl 7 av gutta med en øl klar! :overrasket: Han fikk 10 min til å stå opp og kle på seg, og jeg hadde pakket bagen hans klar. Så nå er han på vei til Sjoa for å brupendle, rafte og kose seg i utendørs boblebad. Han kommer til å få en knall dag!!

Så nå er det bare for meg å bruke helgen fornuftig, få gjort masse til bryllupet. Skal bli godt å få en del ting unna!

Hm, skal jeg prøve å sove litt igjen kanskje?? Trøtt...... :sprettoy:

Skrevet

å, Stas med øving i kirken, de sier at du må gå sakte inn i kirken for det er et helt fantastisk øyeblikk som du aldri (forhåpentligvis) får igjen! Jeg skal iallefall bruke 3 min opp :)

Helgen er fin for bryllupsting, håper jeg får gjort noe også. Mannen er hentet for utdrikkingslag. Vi var ute å spiste med noen venner av oss i går, og da vart det en del alkohol (ikkje jeg da.. :forvirret: ), så vart litt sene hjem. Så når hele utdrikkingslaget plutselig sto på soverommet våres kl 7 i dagtidlig hadde han ikke sovet mer enn en 4 timer. Tipper på en trøtt mann i morgen..

Ha en arbeidsrik helg :klem:

Skrevet

Det var en sliten mann jeg fikk hjem på søndag ja! Men jeg var nesten mere sliten enn han. Har skikkelig møtt veggen nå når det gjelder brylllupet. I og med at mannen har nyoppstartet firma så har jeg tatt meg av alt som har med bryllup å gjøre. Jeg har i tillegg begynt i ny jobb og har mye å sette meg inn i. Kjenner nå at jeg begynner å bli sliten av hele greia! Har sovet ekstremt lite siste 4 ukene også, kommer oss alltid så sent i seng. Så det må vi gjøre noe med! Gleder meg veldig til bryllupsdagen kommer og jeg bare kan slappe av! :rødme:

Og det blir utrolig deilig med to uker ferie rett etterpå, er så glad vi ikke bestemte oss for å vente til oktober....

Ellers så har vi fått nok en bryllupsgave! Vi har fått videokamera av mamma og pappa! Så nå har jeg bestilt ett som vi har siklet på så jeg håper de greier å levere det før 7 juli!

Gjest Pesto
Skrevet

Gått på en liten bryllupssmell med andre ord.. Det er mye som må ordnes på egen hånd hvis han har hendene fulle med alt mulig annet. Blir fort sene kvelder og det er ingenting som gjør en så trøtt som det.. :sove:

Så koselig med bryllupsgaven da, passer jo perfekt til den store dagen :tommel:

Det er ikke så lenge igjen nå så er det ferie som du sier, hold ut!!!! :klem:

Skrevet
Det var en sliten mann jeg fikk hjem på søndag ja! Men jeg var nesten mere sliten enn han. Har skikkelig møtt veggen nå når det gjelder brylllupet. I og med at mannen har nyoppstartet firma så har jeg tatt meg av alt som har med bryllup å gjøre. Jeg har i tillegg begynt i ny jobb og har mye å sette meg inn i. Kjenner nå at jeg begynner å bli sliten av hele greia! Har sovet ekstremt lite siste 4 ukene også, kommer oss alltid så sent i seng. Så det må vi gjøre noe med! Gleder meg veldig til bryllupsdagen kommer og jeg bare kan slappe av! :rødme:

Og det blir utrolig deilig med to uker ferie rett etterpå, er så glad vi ikke bestemte oss for å vente til oktober....

Ellers så har vi fått nok en bryllupsgave! Vi har fått videokamera av mamma og pappa! Så nå har jeg bestilt ett som vi har siklet på så jeg håper de greier å levere det før 7 juli!

Kjenne rigjen den følelsen om å være sliten av bryllupet. I helgen var jeg så drittlei hele bryllupet at jeg orket ikke høre snakk om det, men det går over og en får ny energi når jeg tenker på hvor kjekt det blir den dagen og hvor lenge vi har gledet oss og hvor kort det er igjen. Sett av tid til avslapping, soving og å gjøre kjæresteting i tillegg til jobb og planlegging.

Heldige dere som fikk kamera til bryllupet. Det ønsker vi oss også.Har dere noen til å filme bryllupet?

Skrevet
Kjenne rigjen den følelsen om å være sliten av bryllupet. I helgen var jeg så drittlei hele bryllupet at jeg orket ikke høre snakk om det, men det går over og en får ny energi når jeg tenker på hvor kjekt det blir den dagen og hvor lenge vi har gledet oss og hvor kort det er igjen. Sett av tid til avslapping, soving og å gjøre kjæresteting i tillegg til jobb og planlegging.

Heldige dere som fikk kamera til bryllupet. Det ønsker vi oss også.Har dere noen til å filme bryllupet?

Jeg har en venninne som skal filme hele dagen. Hun tar nok også en del bilder, men jeg har fått en annen til å ta bilder hele dagen. Så vi får antagelig nok bilder og film. Gleder meg til å kunne se på det i etterkant.

Ja det er lett å bli sliten og lei nå på slutten. Men nå begynner jeg å merke at det ikke er så mye igjen. Har stort sett handling og litt lister til forskjellige folk igjen. Og så er det jo pyntingen da. Det gleder jeg meg egentlig til! Tenkt, det er bare en uke til jeg skal pynte! Det er så rart å tenke på!!! :overrasket:

Gjest Pesto
Skrevet
Jeg har en venninne som skal filme hele dagen. Hun tar nok også en del bilder, men jeg har fått en annen til å ta bilder hele dagen. Så vi får antagelig nok bilder og film. Gleder meg til å kunne se på det i etterkant.

Ja det er lett å bli sliten og lei nå på slutten. Men nå begynner jeg å merke at det ikke er så mye igjen. Har stort sett handling og litt lister til forskjellige folk igjen. Og så er det jo pyntingen da. Det gleder jeg meg egentlig til! Tenkt, det er bare en uke til jeg skal pynte! Det er så rart å tenke på!!! :overrasket:

Det kommer til å bli så bra, lykke til med de neste dagene!!! :)

Skrevet

Det er rart med det, men hadde aldri trodd at det kunne bli for mye bryllup ,men det kan det. Jeg har hatt veldig behov for at mannen skulle overta en del av de formelle kontaktene, som vigsler, trompetist, osv.. Ble veldig sliten av å sitte med alt ansvaret, så nå har vi delt det litt mer.. mannen har blitt mye flinkere til å engasjere seg, selv om han fortsatt ikke kan progammet under vielsen.. :ler:

Håper det bedrer seg for deg og at du klarer å finne litt inspirasjon igjen. :klem:

Skrevet

Hvordan står det til??

Hva har du igej til den store dagen??

Skrevet
Hvordan står det til??

Hva har du igej til den store dagen??

Herregud!! 6 dager igjen. Kjenner at det kribler litt ekstra i magen om dagen. Har endelig hengt ut kjolen min fra posen, og det trengtes. Prøvde den på onsdag og den sitter enda bedre enn i mai! Jeg har gått over til å spise fisk hver dag til middag nå og har gått ned to kilo på 5 dager!! Er så glad!!!

Var og handlet en del ting til bryllupet i går, så nå er nesten alt til alkoholen samlet inn. Men jeg må kjøpe Grenadin og Sourmix, hvor i all verden får jeg tak i det??

Ellers så er det frukt til sjokoladefontene og lime/sitron som må kjøpes. Resten tror jeg at jeg har kontroll på. Vi har begynnt å fylle gangen med ting til bryllupet, og det er ikke rent lite som står der nå! Helt utrolig hva vi har handlet siste året.

Vi har forresten 1 års forlovelsesdag i dag! Litt koselig å tenke på. Er ikke en dag vi feirer, eller kommer til å feire, men litt koselig fordet. :) Blir kanskje litt feiring i dag, vi har samlet mange av vennene våre som skal i bryllupet på en litt morsom dag. Vi skal spille bowling, spise pizza og ha laser krig. Det blir moro. Og så er det godt med litt avkobling før bryllupet. Kjenner jeg er litt stressa og nervøs, og ikke minst spent!!! Gleder meg så vanvittig!!!

Videokameraet er i hus! Og det er så fint. Gleder meg til å filme med det på Maldivene!

Har også fått et par andre gaver som er hos mamma og pappa. Får gaver fra folk vi overhodet ikke har trodd vi skulle få gaver fra! Det er litt moro da. Blir nok en del takkekort å skrive ja....

Skrevet
Herregud!! 6 dager igjen. Kjenner at det kribler litt ekstra i magen om dagen. Har endelig hengt ut kjolen min fra posen, og det trengtes. Prøvde den på onsdag og den sitter enda bedre enn i mai! Jeg har gått over til å spise fisk hver dag til middag nå og har gått ned to kilo på 5 dager!! Er så glad!!!

Var og handlet en del ting til bryllupet i går, så nå er nesten alt til alkoholen samlet inn. Men jeg må kjøpe Grenadin og Sourmix, hvor i all verden får jeg tak i det??

Ellers så er det frukt til sjokoladefontene og lime/sitron som må kjøpes. Resten tror jeg at jeg har kontroll på. Vi har begynnt å fylle gangen med ting til bryllupet, og det er ikke rent lite som står der nå! Helt utrolig hva vi har handlet siste året.

Vi har forresten 1 års forlovelsesdag i dag! Litt koselig å tenke på. Er ikke en dag vi feirer, eller kommer til å feire, men litt koselig fordet. :) Blir kanskje litt feiring i dag, vi har samlet mange av vennene våre som skal i bryllupet på en litt morsom dag. Vi skal spille bowling, spise pizza og ha laser krig. Det blir moro. Og så er det godt med litt avkobling før bryllupet. Kjenner jeg er litt stressa og nervøs, og ikke minst spent!!! Gleder meg så vanvittig!!!

Videokameraet er i hus! Og det er så fint. Gleder meg til å filme med det på Maldivene!

Har også fått et par andre gaver som er hos mamma og pappa. Får gaver fra folk vi overhodet ikke har trodd vi skulle få gaver fra! Det er litt moro da. Blir nok en del takkekort å skrive ja....

Da har nok du kontrollen ja. Merker at jeg også er litt stresset og har godt av å gjøre andre ting enn bryllup. Jeg har hengt kjolen ut av posen også, og spom du så var det på tide, det er komt en liten brett der hvor slepet hang brettet, håper denne bretter seg ut den siste uken. Fisk hver dag, du er flink! to kilo på fem dager er jo dødsbra! Her ikke prøvd kjolen min enda jeg, gruer meg litt, for har fått en liten kulemage helt nederst, så jeg er redd den strammer mer nå enn sist..

Tenk hvor godt det blir med ferie, etter all den planleggingen, bare slappe av og lage beby :babysmokk:

Blir nok mange presanger tror jeg ja, jeg håper bare at vi ikke får ti ulike lysestaker som jeg ikke har bruk for og som jeg ikke liker, og masse annet vi ikke har bruk for..Går jo ann å bytte da, men er jo ikke alt som blir kjøpt her. Skal vel være glad for alt vi får..Så blir nok en del takkekort ja, jeg har bestilt 200 stk, da håper jeg det skal være nok. Vi skal gi til alle som har hjelpt oss, kokk, frisør, brudebutikk,servitører, trykkeri osv. + alle vi får gaver fra.

Ha en gøyal dag og slapp godt av =)

Skrevet

Grenadine og sourmix får du kjøpt i litt større dagligvare-forretninger. Er ofte å finne i hyllene med Roses lime osv.

Så lurt å spise fisk hver dag, tror jeg jeg må prøve meg på og. Må ned et par kg til dagen. Ikke noe mer tror jeg, det er bare så kjolen ikke skal stramme. Har vært flink å trimme i helgen da. Må bare kjøre på nå som det begynner å nærme seg.

god søndag :klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...