Gå til innhold

Victoria`s forberedelser til 7/7-07


Victori@

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg forhåpentligvis skaffet meg en bryllupsdagbok, om jeg har gjort dette riktig.... :icon_question:

Jeg skal gifte meg 7/7-07 og har allerede fått bestilt en god del!

Dette er bestilt og bekreftet:

- Kirke

- Lokale

- Bil

- DJ til festen

- Fotograf

- Forlovere

- Budsjett er i orden (delvis, mangler alkoholholdige drikker)

- Gjestelisten er klar

- Hotellet til bryllupsnatta

- Menyen er på gang

Det neste på programmet nå er å lage innbydelser og etterhvert bordkort. Håper å ha det ferdig i god tid! Orker ikke stress de siste ukene før bryllupet. Har snappet opp masse tips fra dere andre her, så det er jeg utrolig takknemlig for! Fikk tilslutt bestilt bryllupsskoene mine fra USA også, så nå er jeg spent på om de passer. De bør være rett rundt hjørnet!

Og så må jeg jo snart se å få bestilt time til kjoleprøving!!! Det er jo det viktigste!

Skal bli moro å følge alle som skal gifte seg fremover, og ikke minst i 2007!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med dagbok

:hoppe:

For et fantastisk spennende år vi har foran oss med planlegging, kjoleprøving, osv. Dette blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle, kathjuli07 og BareBea, tusen takk!!

Sitter her og venter på at samboeren min skal komme hjem med pakken fra posten! Nemlig bryllupsskoene mine som er bestilt fra USA!!! Stakkaren fikk ikke lov til å spise frokost først engang..... :ler:

Er så spent på om de passer! Drømte i natt at de var i str 46 og at de ikke så ut som på nettet! Snakk om mareritt. :overrasket:

Kommer tilbake med rapport på skoene senere!

kathjuli07, vi skal ha bryllupsnatten på hotellet dere skal ha bryllupsfesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene er helt FANTASTISKE!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg tok de på! Jeg skalv da jeg åpnet pakken!!!

Å som jeg gleder meg til å :bryllup: meg neste år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :hoppe:

Vi giftar oss samme dag!:hurra: :flagg:

kjekt å ha nokon å prata bryllupsprat med, kan fort bli for mykje for dei som skal gå rundt å høyra på alt maset.. ;)

Du er jo komt langt!Eg har mange tankar, komt litt på veg, men har mykje att..gler meg stort, og kvir meg litt..

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det mye om dagen, bare ikke ting som har med bryllupet å gjøre. Vi skal skifte taket på huset her, så det er nok å gjøre før høstregnet setter inn. Føler at jeg har relativt god kontroll på de viktige tingene når det gjelder bryllupet, så jeg har latt det ligge litt. Går fortsatt innom soverommet hver dag og smugtitter på skoene mine. Jeg synes de er så fine!!! Begynner å lurer på om jeg har litt sko-fetish..... :flau: Det er vel egentlig ikke noe å lure på, om du hadde spurt noen som kjenner meg. :sjenert:

Skal få ringt og bestilt time for prøving av kjole. Skal ha med mamma og svigermor, så da må jeg finne en dag som passer begge! Gleder meg til det!!

Bør vel tenke på invitasjonene snart. Har planer om å lage de selv, så da må jeg vel begynne snart! En på håndball-laget mitt spurte om hun kunne lage brudebuketten min, så da er det i boks!! :hoppe::hoppe:

Jeg har lyst på noen blå/lilla blomster i buketten min, sammen med hvitt og ev noe sølvtråd som pynt. Ser det liksom for meg, men ikke med hva slags blomster. Noen som har noen tips ang blå/lilla blomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått bestilt time til kjole-prøving!!!! :hoppe::hoppe:

Gjett om jeg gleder meg!!!

Skal prøve kjole både 31 august og 12 september. Så får vi se hva jeg ender opp med. Det er den butikken jeg skal i 12 september som har de kjolene jeg liker best, nemlig Maggie Sottero. Fant ut at det var greit å prøve i den sist sånn at jeg fikk sett litt flere merker enn bare MS. Har ikke tenkt til å kjøpe ny kjole, men de har antagelig salg rundt den tiden hvor jeg kommer til å prøve kjole. Så om jeg finner drømmekjolen, og den er på salg, så skal man ikke se bort ifra at jeg kjøper der og da. Men da skal den ikke koste noe særlig mer enn det koster å kjøpe brukt.

Har også bestilt sjokoladefontene fra www.sjokoladefossen.no Den hadde vi tenkt til å ta i bruk mellom vielsen og middagen. Så gjestene våres får noe enkel fingermat + frukt som de kan dyppe i sjokoladefontene. Tror det blir veldig greit. Da får man litt i magen, men allikevel ikke for mye. Viktig at man ikke er mett til middagen!

Ellers så skjer det ikke så mye. Får vel begynne å tenke på invitasjoner snart... Funderer på om jeg skal lage selv eller kjøpe. Får ta meg en tur i Oslo og se litt på hva man kan få av ferdige invitasjoner.

Ha en fin dag så lenge!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått bestilt time til kjole-prøving!!!!  :hoppe:  :hoppe:

Gjett om jeg gleder meg!!!

så morro! lykke til :)

Har også bestilt sjokoladefontene fra www.sjokoladefossen.no  Den hadde vi tenkt til å ta i bruk mellom vielsen og middagen. Så gjestene våres får noe enkel fingermat + frukt som de kan dyppe i sjokoladefontene. Tror det blir veldig greit. Da får man litt i magen, men allikevel ikke for mye. Viktig at man ikke er mett til middagen!

Hvor mye kostet det å leie en slik sjokolade fontene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier ikke sjokoladefontenen, men kjøper en liten en til hjemmebruk. Ser nå at jeg ikke greide å presisere det i forrige innlegg.... :klaske:

Den er egentlig ikke stor nok til å "mette" de 60 gjestene, men nå er ikke meningen at man skal bli mett heller. Det er mer ment som en liten snacks før middagen. Skal ha litt annen snacks tilgjengelig også. Men man kan leie en sjokoladefontene. Sjekk ut hjemmesiden deres så finner du priser. Tror det ligger på rundt 3000 kr for den minste fontenen. Vi fant ut at vi like godt kunne kjøpe en liten en, sånn at vi kan bruke den senere også. Skal blant annet bruke den i bursdagen min om ikke lenge! De er i hvert fall veldig hyggelige og behjelpelige om du velger å leie eller kjøpe av de!

Vi skal gifte oss i Hvitsten Kirke, og ha festen på Prestegården i Vestby. Der kan vi ha med oss alt av mat og drikke. Det sparer vi utrolig mye penger på!

:hoppe::hoppe::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leier ikke sjokoladefontenen, men kjøper en liten en til hjemmebruk. Ser nå at jeg ikke greide å presisere det i forrige innlegg.... :klaske:

Den er egentlig ikke stor nok til å "mette" de 60 gjestene, men nå er ikke meningen at man skal bli mett heller. Det er mer ment som en liten snacks før middagen. Skal ha litt annen snacks tilgjengelig også. Men man kan leie en sjokoladefontene. Sjekk ut hjemmesiden deres så finner du priser. Tror det ligger på rundt 3000 kr for den minste fontenen. Vi fant ut at vi like godt kunne kjøpe en liten en, sånn at vi kan bruke den senere også. Skal blant annet bruke den i bursdagen min om ikke lenge! De er i hvert fall veldig hyggelige og behjelpelige om du velger å leie eller kjøpe av de!

Vi skal gifte oss i Hvitsten Kirke, og ha festen på Prestegården i Vestby. Der kan vi ha med oss alt av mat og drikke. Det sparer vi utrolig mye penger på!

:hoppe:  :hoppe:  :bryllup:

Hvitsten kirke er jo så nydelig :) Mamman min jobber i Hvitsten! Prestegården i Vestby er det den ved kirken? I så fall så er det jo et kjempefint lokale! :) Det er morro å se at det er flere som skal gifte seg nær østfold :)

hvor kjøpte du skoene dine? på nettet? jeg finner ingen jeg liker :grine:

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestegården ligger faktisk oppe ved Vestby Kirke, ved rundkjøringa ned til E6. Stort hvitt bygg. Kjempefint lokale. Tror det kan bli en bra fest der. Og Hvitsten Kirke er fantastisk ja! Var inne der og så for et par uker siden, og det var helt fantasktisk!

Skoene mine kjøpte jeg via ebay. Fra en leverandør som heter dyabledeals. Gå inn på ebay og søk på Jasmine Crepe. Da finner du skoene mine. Og via den siden så finner du flere av skoene som de selger. Synes de hadde mange fine sko, men Jasmine hadde mitt navn på!! Falt for de med en gang. Problemet var at de sendte ikke pakker utenfor USA og Canada. Så jeg måtte opprette en egen mailboks i New Jersey. Du kan tro jeg sleit lenge med å finne en løsning. Men det gikk tilslutt! Bare si ifra om du skulle finne drømmeskoene der, så kan jeg hjelpe deg!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestegården ligger faktisk oppe ved Vestby Kirke, ved rundkjøringa ned til E6. Stort hvitt bygg. Kjempefint lokale. Tror det kan bli en bra fest der. Og Hvitsten Kirke er fantastisk ja! Var inne der og så for et par uker siden, og det var helt fantasktisk!

Skoene mine kjøpte jeg via ebay. Fra en leverandør som heter dyabledeals. Gå inn på ebay og søk på Jasmine Crepe. Da finner du skoene mine. Og via den siden så finner du flere av skoene som de selger. Synes de hadde mange fine sko, men Jasmine hadde mitt navn på!! Falt for de med en gang. Problemet var at de sendte ikke pakker utenfor USA og Canada. Så jeg måtte opprette en egen mailboks i New Jersey. Du kan tro jeg sleit lenge med å finne en løsning. Men det gikk tilslutt! Bare si ifra om du skulle finne drømmeskoene der, så kan jeg hjelpe deg!

:Nikke:

Løper til ebay....må titte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for kjoleprøving, så kjekt! Eg elskar maggiekjolane...*drøyme*

Spennande med sjokoladefontene, høyrest godt ut, blir litt ekstra stas med det!

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig taket vårt tett, eller nesten. Ikke mye som gjenstår nå. Så da kan vi roe ned litt. Det er deilig!

Skjer fortsatt ikke mye på bryllupsfronten. Annet enn at jeg skal prøve kjoler om to dager!!!! Gleder meg! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg kjole!!! Det var så utrolig uvirkelig å stå der med kjole og slør... Det ble liksom så virkelig. Prøvde 4 kjoler tror jeg, i litt forskjellig stil. Så nå har jeg vel funnet stilen på kjolen i hvert fall. Det blir nok en stroppløs med drapering. Den får frem det jeg har igjen av figur veldig fint! ;) Den jeg falt mest for er en kjole fra Eddy K. Hadde aldri hørt om det merket før jeg. Men den var veldig fin. Så nå skal jeg prøve kjoler den 12 sept i en annen butikk, og så kommer jeg nok til å bestemme meg tenker jeg. Greit å bli ferdig med det. Har forresten kjøpt inn tiara. Den var så fin så jeg måtte bare.... Så nå har jeg sko og tiara, men ingen kjole og slør... Er kanskje litt bakvent i forhold til hva man pleier å gjøre men. Hadde med meg mamma og svigermor. De satt der begge to med tårer i øynene. :grine: De er jo så søte!!

Og så har jeg :bursdag: i dag!! Skal ha familie på besøk i dag og stor vennefest i morgen! Så det skal bli moro! Må jo feire skikkelig i år, da det er en viss fare for at jeg kan være gravid neste år! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...