Gå til innhold

Victoria`s forberedelser til 7/7-07


Victori@

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto

Heisann, du står på ser jeg. Det virker nå som om du har ganske god kontroll. Gangen fylles opp, det er vel nå du ser hvor mye som er gjort det siste året.

Hørtes lurt ut med en slappe av kveld med venner.

Du får bare slappe av å kose deg de neste dagene så mye som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det?har du kontroll nå?spent?

Regner med jeg stikker innom før den store dagen, men om jeg ikke gjør det (mye å gjøre her, og får besøk..) så må du ha masse lykke lykke til og kose deg masse på den store dagen. Gleder meg til å høre hvordan det har gått :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?har du kontroll nå?spent?

Regner med jeg stikker innom før den store dagen, men om jeg ikke gjør det (mye å gjøre her, og får besøk..) så må du ha masse lykke lykke til og kose deg masse på den store dagen. Gleder meg til å høre hvordan det har gått :klem:

Mye å gjøre er bare forbokstaven!!! Har vært i lokalet i 11 timer i dag! Fikset og ordnet. Men det blir så sinnsykt bra. Gleder meg sånn til å vise frem til venner og familie. De får ikke se middagsrommet før vi skal inn og spise! Moro.

Prøver nok å stikke innom her i løpet av fredag, kanskje lørdag morgen jeg og!! Gleder meg sånn til å høre hvordan det er gått med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuææææ! Hva gjør man på lokalet i 11 timer 2 dager før?? Vi får ikke lov å komme før på fredagen (midt på dagen), og må gjøre alt da... vil jo rekke å bli ferdige før natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuææææ! Hva gjør man på lokalet i 11 timer 2 dager før?? Vi får ikke lov å komme før på fredagen (midt på dagen), og må gjøre alt da... vil jo rekke å bli ferdige før natta...

Vi har tatt oss god tid i dag da. Husk at vi ordner alt selv. Dere får vel kanskje dekket bordene osv? Vi har måtte gjøre alt fra bunn av. Vi har bært inn ekstra kjøleskap, komfyr. En haug med sprit og øl, og ikke minst mineralvann. Flyttet stoler ut fra lokalet oppe og bært opp alle stolene fra lokalet nede. Og det å pynte bordet tok sin tid. Hovmesteren (en venninne) kom og ville få et overblikk over lokalet. Ting tar tid. Er veldig glad vi betalte for å leie det fra i dag. I morgen skal jeg bare slappe av med massasjetime, fikse negler og ta sol. På kvelden skal vi ha grillings med begge familiene om været viser seg fra en hyggelig side. Det tror jeg blir veldig koselig. Så i morgen skal jeg bare være prinsesse!!

P.S. Siste kaken kom ut av ovnen nå og det står 2 vaskemaskiner på. Gubben står og monterer Tempursenga som kom i dag morges.... Den skulle vært her på tirsdag!! Så ja, vi har nok å gjøre... :sjenert::ler::ler: Men alt går!! Skjønner ikke hvor jeg får energien fra engang. Har nesten ikke spist i dag heller, og det er ikke bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må også innom i dag for å gratulere. tilfelle jeg ikke rekker i morgen..

Til lykke med dagen!!

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt::hjerter_rundt:

:bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Lykke til i morgen!!!

:hjertesmil::dagens-rose::bryllup:

Håper dere får en fantastisk dag. Gleder meg til å høre om den store dagen når jeg er tilbake.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg straks gå i seng, min siste natt som frøken. Gleder meg så vanvittig til i morgen! Har hatt en kjempefin dag i dag. Avsluttet kvelden med hyggelig grilling sammen med familien til meg og mannen. Det var kjempekoselig!

Nå er det ikke mange timene igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykkeønskninger!! Dere er så gode!! :klem:

Kryss fingrene for greit vær i morgen! Bare det ikke regner utenfor kirken og når vi skal ta bilder så er jeg glad!!

Snakkes når jeg har blitt fru!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk perfekt dag!!! :rødme: :rødme:

Har litt for mye å fordøye til å skrive referat enda. Reiser til Maldivene i morgen så jeg tror referatet må vente til vi kommer tilbake!

Jenter, gled dere!! Det er enda bedre enn dere kan forestille dere!!!

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulere som fru!

Har ikke hatt tid være her i helga, så litt sen gratulasjon. Uansett håper dere får en fin bryllupsreise, men det gjør dere nok garantert-Maldivene, drømme-drømme...heldiggriser!!

Susiepia gleder seg til referat når dere er hjemme igjen.

:sol: klem :klem:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oj, tenk at jeg har glemt å skrive referat fra den fantastiske dagen!

Som skrevet tidligere så fikk vi ny seng to dager før bryllupet. Det var kanskje ikke det lureste vi gjorde å ligge i den di siste to nettene før bryllupet. Ny seng er alltid litt uvant, og særlig en Tempurseng... Så natta til bryllupsdagen sov jeg 2,5 time. Var ganske så fortvilet da ja. Men ikke mye å gjøre med. Så jeg våknet 0630 og vekket min tilkommende mann. Synes ikke jeg skulle være alene om morgenen. :fnise: Så vi lå og skravlet litt før vi stod opp 0715. Prøvde å få i meg litt mat, så jeg spiste 1 1/2 skive + litt melk. Tok meg en dusj og så var det å dra til frisøren. Skulle være der kl 0900. Hentet først den ene forloveren min og så den andre før vi kjørte til frisøren. Når vi kom dit (vi var de eneste der!) så var det bare å pakke ut kjole og legge ut slepet så det ikke skulle bli krøllete.

Satte meg i stolen og var egentlig ganske så spent. Var jo ikke særlig fornøyd med prøvetimen min, så jeg ante ikke hvordan jeg kom til å se ut. Men jeg ble super fornøyd!!! Det kunne ikke blitt penere. Og sminken var kjempefin. Jeg ba om å bli sminket som om jeg skulle på fest, for meg så var det en stor fest. Ville ikke ha minimalt med sminke da jeg mener at det bør synes på en slik dag. Betalte 1800 kr for hår og sminke, og det synes jeg er super billig! Forloverene mine skulle også sette opp håret, og jeg måtte faktisk mase på de når vi skulle dra fra frisøren. :fnise: Frisøren sa at det var første gang hun hadde møtt en så rolig brud som faktisk dirigerte sine forlovere til å plukke opp de tingene de ikke fant. Bruden hadde full kontroll, som vanlig..... :sjenert:

Da vi gikk ut til bilen fikk jeg mange kommentarer. Måtte forbi kjøpesenteret for å komme til bilen, så det var mange som ønsket lykke til. Det var veldig koselig. Min forlover som skulle kjøre bilen hadde ikke kjørt denne bilen før, som i tillegg var automat. Så bruden måtte forklare pent og rolig hvordan dette skulle gjøres. :fnise: Men hun kom fort inn i det da! Så vi kjørte av gårde til kirken og hadde relativt god tid.

Vi kom ned til kirken ca 8 min før det skulle ringes inn. Så vi kjørte ned til sentrum og snudde før vi kjørte tilbake. Jeg så nemlig at det stod noen mennesker nede på parkeringsplassen som ikke hadde kommet seg inn i kirken enda. Når vi kom til kirken så parkerte vi bilen så nære inngangen som mulig. Pappa hadde sagt at han ikke ville se meg før jeg kom til kirkeinngangen, så han stod der oppe og ventet. Men da han så meg komme ut av bilen måtte han bare komme ned til meg, og han gråt...... Han var så rørt og gråt og kunne nesten ikke prate. Søte pappan min... Så jeg måtte trøste han litt før vi kunne gå opp til kirken. I mellomtiden kom det et par gjester gåendes forbi, så jeg måtte snu meg med ryggen til. Håpløst at folk ikke kan komme tidsnok! Så gikk vi opp til kirken og stilte oss opp. Jeg fikk også se brudebuketten min for første gang, og den var bare helt fantastisk. I det vi har stilt oss opp og klokkene ringer, så kommer det faktisk to gjester til. De blir ståendes bak oss og må gå inn i kirken etter at vi har gått inn... :kjefte: Men det får være deres tap!

Da dørene åpnet seg var jeg utrolig spent. Men jeg holdt meg bra, så fra side til side og smilte til gjestene. Helt til jeg så min mann stå oppe ved alteret og tårene hans bare rant... Da sleit jeg med å holde meg. Pustet dypt inn og fortsatte å gå oppover. Etter inngangen hadde vi trompetsolo med "Can you feel the love tonight". Og det var bare så utrolig fint. Her sleit jeg skikkelig med å holde tårene tilbake! Da var det ekstra koselig at mitt tantebarn på 2 år, iført smoking for anledningen, kom opp til tante med litt kleenex... :rødme: Han var bare så nydelig. :rødme:

Tiden i kirken gikk så utrolig fort. Og da vi kom ut av kirken var jeg bare lettet. Da var det bare moro igjen. Ble tatt masse bilder av oss på kirketrappen og så bar det avgårde til fotografering. Tok noen bilder med brudepikene først sånn at de fikk dratt hjem.

Vi har brukt Nordstrandsfotografene og jeg er utrolig vanvittig fornøyd med bildene! Jeg blir aldri fin på bilder, men de hadde omtrent ikke ett bilde jeg ikke så fin ut på! Vi fikk bildene akkurat som vi ønsket, ikke for oppstilt og ikke for vanlige bilder. Av alle bildene fotografen tok , så endte han opp med 236 bra bilder. Det er helt sinnsykt. Har fått kjøpe de på CD så de titter jeg på ganske ofte!

Etter bildene så kjørte vi avgårde i limousinen vår. Trodde vi skulle ha tid til å dra innom hotellet i Moss, men det rakk vi ikke. Så vi tok en tur på bensinstasjonen og tok en pølse. Du kan tro folk tittet... Masse turister som tok bilde osv. :jepp:

Vi ankom lokalet 45 min før middagen og rakk og mingle litt før vi skulle spise. Rakk til og med å spise litt av sjokoladefontena før vi skulle spise middag. :fnise: Den var passe ribbet kan du si, veldig populært. Noe av det beste med hele bryllupsdagen må ha vært alle kommentarene på middagsrommet. Hørte bare en masse Åååååååå, så fint. Det var moro. Da var det verdt alt strevet torsdagen før!

Middagen gikk kjempefint. Alt gikk som det skulle. Talene var fantastiske og maten var kjempegod. Ble utrolig overrasket over talen til mannen (som aldri har holdt en tale i sitt liv). Den var morsom, rørende og fantastisk fin. Den var til og med lang!! Har fått filmet alle talene, og det er jeg glad for. Vi startet middagen med et uoffisielt kinderegg-race. Hadde festet kinderegg under alle stolene og det var om å bygge først. Selvfølgelig var det noen som fikk ferdig figur, så det var ganske så fort gjort. Men det ble en utrolig god stemning av det, og folk kom i prat! Kan virkelig anbefales. En annen ting folk snakket om var bordkortene mine. Hadde laget en minibok med litt informasjon om alle samt program og meny for dagen. Det ble masse prat om det og alle kom i prat. Kjempemoro! Jeg satt bare på min prinsesse stol og nøt synet av alle gjestene som koste seg! Det ble mye kyssing både oppe på stolene og under bordet. Men moro det og. Under middagen kom det plutselig opp et lerret og en prosjektor. Her skulle min videoinnspilling fra utdrikingslaget vises. Jeg var jo så "heldig" som måtte synge en sang og spille inn video. Dere kan tro folk lo... De lo så de skreik og mamma måtte bare reise seg, for hun fikk så vondt i magen av å le. Så det var en stor suksess! :sjenert: Hadde ikke sett den før selv heller, så det var moro.

Etter middagen kom kaffegjestene og baren ble åpnet. Vi tok en klinedans og skjærte kake. Dermed var det offisielle programmet over. Vi ville ha en skikkelig fest, og det fikk vi. Hadde masse drikkevarer i baren, men de greide jagge ikke å drikke oss tomme! Det har de fått høre i ettertid! Det som overrasket oss mest var at folk dro så tidlig. Vi ble hentet kl 0400 av en taxi og skulle til hotellet, og da var det ca 10 av 80 mennesker igjen. Alle skyldte på en lang dag, men hvem var det som hadde hatt lengst dag?? :fnise:

Hotellrommet var kjempefint, med Champagne og frukt. Men vi orket ingenting. Jeg ville bare ut av kjolen og få ut alle spennene av håret mitt. Beina mine var et annet kapittel. Hadde vondt i de i flere dager etterpå!!

Alt i alt en helt fantastisk dag! Jeg er endelig gift med mannen i mitt liv og jeg kunne ikke vært lykkeligere! :rødme:

:bryllup:

Et par erfaringer som andre bruder kanskje kan ha nytte av:

- Få noen til å filme vielsen

- få noen til å filme talene

- få noen til å ha bildeansvar (kake, taler, gaver osv)

- ta med deg videokamera til frisøren

- Ha gode sko (gå de inn før bryllupet)

- pakk ferdig til bryllupsreise om du skal reise rett etter (det rakk ikke vi....)

- om du har knyting på kjolen, prøv den en del dagene før for å sjekke hvor stramt du skal ha det. Min satt perfekt!

Kommer sikkert på mer etterhvert. :fnise:

Lykke lykke til alle som skal gifte seg! Det er en helt fantastisk dag. Mye bedre enn jeg noen sinne kunne tenke meg!

Og har du lest helt ned hit, så er jeg imponert!! Takk! :jepp:

Endret av Victori@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, DRØMMEDAG!!!!!! :love: Tusen takk for at vi fikk lov å dele minnene fra den store dagen sammen med deg!!! :) Og gratulerer så mye som kone :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...