Gå til innhold

Victoria`s forberedelser til 7/7-07


Victori@

Anbefalte innlegg

Jeg hadde :dåne: tror jeg.. :ler:

Av å ikke se Frustrerte Fruer eller at det er kort tid til bryllupet?? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Av å ikke se Frustrerte Fruer eller at det er kort tid til bryllupet?? :ler::ler::ler:

Av den korte tiden, helt klart. :ler: Nei tv kan vi klare oss uten.. Glemmer å skru på den når jeg er alene, men frustrerte fruer er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den korte tiden, helt klart. :ler: Nei tv kan vi klare oss uten.. Glemmer å skru på den når jeg er alene, men frustrerte fruer er gøy.

Har nemlig venninner som ikke overlever uten å se på Frustrerte fruer. De nekter å svare på telefonen hvis jeg ringer når det går...... :hakeslepp::sjokkert:

Da :dåne: jeg.....

Endret av Victori@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer skryt og anbefalinger til the veil butique på e-bay!!! Kjøp sløret der, billig og kjempebra service, jeg fikk laget ett i en lengde som de ikke hadde ute på nettbutikken, det var ingen problem!

Listen blir nok mindre og mindre for hver dag som går, og mange av de tingene tar jo bare et par minutter å ordne :danser:

Hvem er det som skal ha penger av dere den dagen??

Synst det var et godt forslag med hotellweekend nær bryllupsdagen, søtt! Kanskje vi kopierer :sexy:

Tenk, ååå, jeg gleder meg slik, jeg kommer til å tenke på dere andre 07.07.07 bruder på dagen, skulle nesten hatt kontakt underveis for å høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skal ha kontanter av oss er:

Servitører

Kokk

Limo

Trompetist

Synes det er greit at det ligger klart i konvolutter slik at foreldrene våre slipper å stå og bla opp penger i andres nærvær. På denne måten får de det diskret i en konvolutt fra "Hovmester" og foreldrene våre slipper å tenke på det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere leigd inn servitører eller betaler dere venner og bekjente for at de stiller opp. Vi har bare venner/bekjendte og tenkte å gi en vinflaske til hver som takk. Er dette gnient?? Har lurt litt på dette her..Hadde nok villet betalt de dersom de var folk vi ikke kjendt så godt, men dette er jo venniner til meg, mamma og til svigermor..

Lurt å lage til konvolutter da :) Smart du Viktori@ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Har nemlig venninner som ikke overlever uten å se på Frustrerte fruer. De nekter å svare på telefonen hvis jeg ringer når det går...... :hakeslepp::sjokkert:

Da :dåne: jeg.....

Så ille er det ikke med meg, overlever uten tv helt fint :) Betale folk ja, det var også noe som må skrives opp bak øret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert:

Kurver til toalettene

Undertøy til bryllupsreisen (gidder ikke ha flott undertøy under kjolen, skal jo bare ha truse på.)

Montere bordkort

Lage noen barmenyer

Lage ferdig lister til Servitører

Printe bordkart til kokk og til å ha utenfor spisesal

Dobbeltsjekke limo

Dobbeltsjekke bryllupskake

Dobbeltsjekke handleliste

Dobbeltsjekke hotellet til bryllupsnatta

Sørge for å ha nok kontanter til alle som skal ha det den dagen. (skal lage konvolutter med penger til de som skal ha det, slik at det blir lettere å dele de ut.)

Bestille annonse i lokalavisene

Brette servietter

Møte med toastmaster(22 juni)

Møte med prest (20 juni)

Tegne opp hvordan de ulike rommene skal se ut til kaffe, middag osv.

Gå inn skoene enda mer

Henge frem sløret

Prøve kjolen nok en gang!! :rødme: Gleder meg!

Ta sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere leigd inn servitører eller betaler dere venner og bekjente for at de stiller opp. Vi har bare venner/bekjendte og tenkte å gi en vinflaske til hver som takk. Er dette gnient?? Har lurt litt på dette her..Hadde nok villet betalt de dersom de var folk vi ikke kjendt så godt, men dette er jo venniner til meg, mamma og til svigermor..

Lurt å lage til konvolutter da :) Smart du Viktori@ :klem:

De servitørene vi har er hovedsakelig fra håndball laget mitt. Vil ikke utnytte de, for jeg vet ikke om jeg får gjort noe for de tilbake. Så vi betaler de 500 kr og det synes de alle er greit. De sier jo at de ikke trenger penger, men jeg synes det allikevel er greit å gi noe jeg da. De som "jobber" lenger, dvs som er der resten av kvelden (i baren) får mer. Hun som har hovedansvaret får 2000 kr. Er ikke mye for 16 timers arbeid, men jeg kjenner henne godt og hun ville egentlig ikke ha noe.

Jeg synes kanskje det hadde vært litt kjipt med en flaske vin, men det er bare fordi jeg ikke drikker vin.... :ler: Får alltid masse flasker med vin til bursdagen min av vennene til mannen, for de glemmer for hvert år at jeg ikke drikker vin! :ler:

Bare 22 dager igjen!! :rødme:

Endret av Victori@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært og testet hårfrisyre!! Jeg er skikkelig dårlig på å sette opp håret selv, har det stort sett i en hestehale eller hårbøyle. Så jeg ante ikke hva jeg ville ha. Så vi prøvde oss frem med en basis, dvs litt tupert oppå hodet som da blir bak tiaraen. Vil ikke at tiaraen skal stikke frem som en annen prinsesse. :) Prøvde først med sideskill og dro håret bakover, men da så jeg ut som en kjærring! Så det blir å bruke tiaraen som en hårbøyle og dandere det bak i etasjer med krøller. Så det blir ganske så mye løst hår. Det passer meg egentlig veldig godt. Vil ikke ha alt tilbaketrukket så jeg ser ut som en streng lærer. :ler:

Det ble jo ikke satt opp helt sånn det skal være, men jeg fikk en liten sniktitt i hvert fall. Jeg bare håper det blir fint!

Fikk farget håret i går også, det var deilig. 8 uker siden sist, kan tro jeg så ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja da har jeg vært og testet hårfrisyre!! Jeg er skikkelig dårlig på å sette opp håret selv, har det stort sett i en hestehale eller hårbøyle. Så jeg ante ikke hva jeg ville ha. Så vi prøvde oss frem med en basis, dvs litt tupert oppå hodet som da blir bak tiaraen. Vil ikke at tiaraen skal stikke frem som en annen prinsesse. :) Prøvde først med sideskill og dro håret bakover, men da så jeg ut som en kjærring! Så det blir å bruke tiaraen som en hårbøyle og dandere det bak i etasjer med krøller. Så det blir ganske så mye løst hår. Det passer meg egentlig veldig godt. Vil ikke ha alt tilbaketrukket så jeg ser ut som en streng lærer. :ler:

Det ble jo ikke satt opp helt sånn det skal være, men jeg fikk en liten sniktitt i hvert fall. Jeg bare håper det blir fint!

Fikk farget håret i går også, det var deilig. 8 uker siden sist, kan tro jeg så ut! :ler:

Så fint at prøve hos frisøren gikk bra, der ser du: de har peiling.. :) Det kommer til å bli utrolig fint, og enig med deg: streng lærinne sveis kler ikke så mange av oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg drukket ut.... :tommelsmil::skaal:

Det var en utrolig morsom dag og jeg hadde ingen mistanker om at det kom i går i det hele tatt.

Forteller mer når all alkohol er ute av blodet.. Nå skal jeg slumre litt på sofaen. Sliten!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Da er jeg drukket ut.... :tommelsmil::skaal:

Det var en utrolig morsom dag og jeg hadde ingen mistanker om at det kom i går i det hele tatt.

Forteller mer når all alkohol er ute av blodet.. Nå skal jeg slumre litt på sofaen. Sliten!! ;)

Hei, så gøy!!! Vi venter i spenning her. Begynner å bli en del av dere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da har utdritningsdagen vært der! Jeg ble fullstendig tatt på senga. Satt klar med treningsklær og skulle straks hive meg i bilen for å hente venninnen min. Plutselig så hører jeg det rasler i gangen og ber samboeren min om å gå og se. Det jeg ikke visste var at han hadde lagt ut nøkkelen mens jeg satt på pc`n så de hadde låst seg inn selv. Så jeg var bra lang i maska når de kom inn i stua. :ler: Det ble stelt i stand felles frokost mens jeg fikk ta meg en dusj og stelle meg. Så ble vi hentet av en karaoke taxi. Det å synge karaoke edru kl 11 på formiddagen er ikke like moro, men jeg fikk da med meg de andre etterhvert.

Første stopp var Go-cart! Og da ble jeg strålendes glad for jeg elsker å kjøre go-cart. Selvfølgelig kjørte jeg fletta av de andre, så jeg vant!! Fikk diplom og tshirt! Moro.

Deretter skulle vi gå til tbanestasjonen, og på veien dit fikk jeg dagens første drink, den var passe sterk kan du si... Så innen vi kom oss på tbanen så var jeg god i farta! På tbanen fikk jeg beskjed om å sitte, og så fikk jeg kastet et Lek blad i hendene med beskjed om å finne ut hvor vi skulle spise. De hadde skrevet bokstaver i bladet som jeg måtte sette sammen. Takk og lov så satt det en jente på motsatt side som tok rebusen med en gang. Så jeg skulle til Fridays å spise! Elsker Friday`s!

På Friday`s så satt enda flere av venninnene mine. Gamle venninner jeg ikke har sett å en stund, så det var kjempekoselig! Spiste mat og drakk en del drinker før vi skulle videre. Fikk med meg en masse ballonger som jeg skulle selge. Det jeg ikke visste var at utenfor Friday`s så fikk jeg en hel haug med kondomer som jeg også skulle selge! Det var så mange at jeg ikke trodde at jeg skulle greie å selge de. Men tro det eller ei, jeg solgte kondomer for 800 kr!!! :ler:

Etter at kondomsalget var ferdig så var vi på vei til Megazone, jeg var selvfølgelig kledd i hvitt og det er jo ikke akkurat en fordel når man skal spille på Megazone.. Trodde det skulle være meg mot røkkla, men de var snille nok til å dele opp i to like lag. Mitt lag vant!!! Selv med meg på laget! Moro!

Etter Megazone bar det videre til et studio hvor jeg skulle spille inn en sang. Ikke en hvilken som helst sang heller, Barbie Girl med Aqua... Ikke akkurat lett å synge, så det ble bra falskt! Siden jeg hadde vært så flink å selge kondomer så fikk jeg også spille inn musikkvideo.. Vet ikke helt om det var en fordel for meg men..... :sjenert:

Etter musikkvideoen så dro vi på en bar før vi ble plukket opp av karaoke taxi nok en gang. Denne gangen var det litt mer moro å synge, og litt flere som sang med!

Dro til en venninne og fikk lasagne. Det var godt med litt mat. På dette tidspunktet hadde jeg drukket opp 0,7 l med bacardi, 3-4 drinker på Friday`s, et par cider og en drink på baren før taxien. Så jeg var passe påseilet for å si det sånn....

Etter lasagne så var det tid for litt pakker. Fikk mange morsomme pakker og greide veldig mange av de. Men litt drikking ble det jo.

Etter pakkene var det tid for ballonger med tidligere ekser osv. Så da ble det mye latter for ting som har vært tidligere...

Etter ballongene var de fleste ganske så slitne. Så vi skravlet litt og så begynte folk å dra hjem. Kunne godt ha fortsatt litt til jeg og, men var litt glad for å kunne dra hjem og sove også. Har sånn promillemåler, så jeg fikk beskjed av forloveden om å blåse i den når jeg kom hjem.

Jeg hadde 3 i promille........

:hakeslepp::Nikke::sjokkert: :dåne:

Så i dag er jeg ganske så sliten, veldig trøtt, men glad og fornøyd. Det var en fantastisk fin dag med gode venninner, og det ble en dag jeg aldri glemmer!! Håper bare at musikkvideoen ikke skal vises i bryllupet.......:dåne: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det hørtes ut som et supert utdrikningslag! :tommel: Så lenge du hadde det gøy så er det jo det da :)

...håper forresten sammen med deg at videoen ikke blir vist i bryllupet... :sjenert: (jeg tenker bare på svigerfamiliens reaksjoner, men kanskje du ikke er så redd for det?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg utdrikkingslag!Du har noen supre venniner :) Håper ilag med dere at videoen ikke blir visst i bryllupet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto

Hei du! Litt treg her jeg, men ville bare si at det hørtes ut som et sikkelig knall utdrikkingslag for deg. Jeg hadde fått litt hetta av Go-kart og sånt, men det er nå meg. De er jo så flinke til å ordne ting, så utrolig mye de får inn i en dag. Hørtes ut som om du hadde en knall dag og koste deg masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utdrikningslaget var supert! Hadde det utrolig moro hele dagen. Men jeg synes dagen gikk så alt for fort, og det får meg til å tenke på bryllupsdagen. Den kommer til å gå like fort, og det er litt trist... Må bare passe på å suge til meg alle inntrykkene! Har heldigvis en venninne som skal filme hele dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hatt samtale med presten også! Det gikk overraskende bra! :klappe:

Jeg måtte prøve å gå opp midtgangen, og vi måtte prøvesitte stolene samt det å gå ut av kirken. Det var helt uvirkelig! Hun ville også teste ut selve ekteskapsinngåelsen for å se om vi skjønte når vi skulle si ja. Og da fikk jeg en liten tåre i øyekroken ja... Gleder meg så utrolig masse!!! :bryllup::grine::Hehe:

Brudepikene var også med i kirken, så de skulle vite litt om hva de skal gjøre den dagen. De var jo så utrolig søte der de gikk hånd i hånd... :rødme:

Men huff så fort tiden går om dagen. Synes ikke jeg får gjort noe fornuftig! Var på konsert i går, Justin Timberlake. Det var helt sinnsykt!! Så jeg er passe trøtt i dag. Men i helgen skal jeg få gjort en del. Det skal bli deilig. Skal lage ferdig bar-menyer, lister til servitører og få litt kontroll på hva som står igjen. Kanskje jeg prøver kjolen min igjen i helgen?? :rødme:

Tenk, det er 2 uker igjen bare... :overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...