jento Skrevet 1. september 2006 #21 Del Skrevet 1. september 2006 GRATULERA MED DAGEN!!håpa du får ein fine dag Kjekt med kjoleprøving, greitt å få det gjort. Skal du kjøpe brukt eller ny? EG trur eg skal kjøpe brukt..leikar med tanken på å syn den om til dåpskjole etterpå, og det kan eg nesten ikkje gjera med ein heilt ny kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 1. september 2006 Aller først: :bukke: for 2 hele sider i dagboka!! Tusen takk! Det blir nok en bra bursdag skal du se! Skal ha masse venner på besøk i morgen, så søndag er jeg nok ganske sliten! Håper jo på å kjøpe brukt, men om det blir den kjolen jeg så på i går så tror jeg ikke det er så mange som har den. Fant en på finn.no i Haugesund, men det er litt langt unna. Får liksom ikke prøvd den, og ikke sett om den er ok. Så det tar jeg ikke sjansen på.... Men nå har jeg ikke prøvd Maggie kjolene enda, så jeg har absolutt ikke tatt noe valg enda!! Er superspent på å prøve Maggie!! Kan nesten ikke vente! Er jo 12 hele dager til!! En hel ferie!!! Har du bestemt deg for kjole Jento? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. september 2006 #23 Del Skrevet 1. september 2006 for bryllup for kjoleprøving vi skal også ha sjokoladefontene, men skal ha det som dessert.. en svær sak som egentlig tar nok sjokolade for 80-100 pers!! vi leier. jordbær og sjokolade mmmmmm... lykke til med videre planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 1. september 2006 #24 Del Skrevet 1. september 2006 Grattis med dagen!!!!! Du får kose deg masse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. september 2006 #25 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Aller først: :bukke: for 2 hele sider i dagboka!! Tusen takk! Det blir nok en bra bursdag skal du se! Skal ha masse venner på besøk i morgen, så søndag er jeg nok ganske sliten! Håper jo på å kjøpe brukt, men om det blir den kjolen jeg så på i går så tror jeg ikke det er så mange som har den. Fant en på finn.no i Haugesund, men det er litt langt unna. Får liksom ikke prøvd den, og ikke sett om den er ok. Så det tar jeg ikke sjansen på.... Men nå har jeg ikke prøvd Maggie kjolene enda, så jeg har absolutt ikke tatt noe valg enda!! Er superspent på å prøve Maggie!! Kan nesten ikke vente! Er jo 12 hele dager til!! En hel ferie!!! Har du bestemt deg for kjole Jento? ← Eg likar maggiekjolane veldig godt, har sett meg ut ein del kjolar som eg vil prøva, og dei fleste av desse er maggie. Den første gongen eg såg maggiesottero- dion, tenkte eg, der er kjolen eg skal gifta meg i!!Håpar berre den passar kroppsfasongen min.. Endret 2. september 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 14. september 2006 "Eg likar maggiekjolane veldig godt, har sett meg ut ein del kjolar som eg vil prøva, og dei fleste av desse er maggie. Den første gongen eg såg maggiesottero- dion, tenkte eg, der er kjolen eg skal gifta meg i!!Håpar berre den passar kroppsfasongen min" Jeg tenkte akkurat det samme som deg! Og nå har jeg vært og prøvd disse MS kjolene. De var helt fantastiske alle sammen. Jeg prøvde 5 kjoler tror jeg og kunne like gjerne valgt alle 5!! Prøvde Dion kjolen til sist, som en liten "grand finale". Var sikker på at jeg bare skulle smelte og si at DER er kjolen min. Kjolen var kjempefin og satt veldig bra, men jeg ble liksom litt borte i alle detaljene i kjolen... Føltes ikke helt riktig. Hadde prøvd en kjole før den, Seattle Marie, og den satt som et skudd første gangen jeg prøvde den. Den er jo veldig enkel, men utrolig stilfull. Prøvde den en gang til, etter Dion kjolen. Denne gangen prøvde jeg med korsett og med slør og blomster. Og den er bare fantastisk vakker! Jeg følte meg så mye mer vel i den enn i Dion kjolen. Så der har du et godt eksempel på at det ikke alltid er favoritten på forhånd som "vinner"... Jeg var bombe sikker på at jeg skulle ha Dion. Var hos Kristins brudesalong, og de var utrolige hjelpsomme! Kan anbefale de på det varmeste! Hun som hjalp meg sa at hun ikke hadde sett mange som bar min kjole slik som jeg gjorde det. Mye mulig hun sier det for å "smiske" men jeg velger å tro på det... Min mor og min forlover satt med tårer i øynene! Det sier nok for meg. Men, den kjolen jeg har valgt er selvfølgelig på vei ut av produksjon. Den har gått igjen i et par år nå, men nå er det slutt. Finner ikke kjolen brukt noe sted, så det ble å kjøpe ny. Fikk 1000 kr avslag i og med at de hadde salg der oppe. Kjolen min var selvfølgelig ikke på salg. Så det ble 11 900 kr... Godt det er mamma og pappa som betaler! Så nå har jeg kjole og må bare finne tilbehøret. Skal låne underskjørt av en venninne. Mulig jeg får lånt meg slør også, om det er sånn jeg skal ha. Så da er det bare korsett igjen!! Godt å bli ferdig med det egentlig. Skal vel få satt igang med invitasjoner snart. Nå er i hvert fall fargene klare. Det blir lilla, creme hvit og sølv. Brudebuketten vil bestå av lilla orkideèr og noen andre blomster jeg ikke kan navnet på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 15. september 2006 #27 Del Skrevet 15. september 2006 Artig greie, trur vi har ganske lik smak på kjolar. Seattle marie er draumekjolen nr 2,men er litt redd at eg skal sjå feit ut i den, då eg har litt ekstar på magen og då er kanskje dion større, slik at det vert meir skjult?sant som du seier at ein veit ikkje om kjolen er "the one" før ein har prøvd den. gledar meg til kjoleprøving. høyrets ut som du har kontroll. ha ein fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 15. september 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 15. september 2006 Ja vi har nok ganske så lik smak ja! Utrolig fine begge kjolene. Jeg har også litt rundt magen, men jeg er smal akkurat under puppene, før livet begynner liksom. Og jeg så faktisk slankere og lengre ut (er bare 160 cm ) i Seattle Marie enn i Dion kjolen. Draperingen er litt lavere på Dion enn på SM. Så jeg følte meg mer vel i SM. Blir spennende å se hva du synes! Du får holde meg oppdatert. Og husk å prøve begge kjolene, med korsett og blomster og slør. Du får et helt annet bilde av hvordan det blir enn om du prøver uten. Det fikk jeg erfare. Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snippa Skrevet 17. september 2006 #29 Del Skrevet 17. september 2006 Hei på deg Skal du gifte deg og ha fest i kommunen min, du da? Sambygding? :nysgjerrig som få: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 17. september 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 17. september 2006 Hei på deg Skal du gifte deg og ha fest i kommunen min, du da? Sambygding? :nysgjerrig som få: ← Ser sånn ut ja! Hvitsten kirke er jo så fantastisk fin! Er nok ganske så ny her i bygda, nylig innflyttet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 26. september 2006 Da har jeg fått unna et par ting til. Vi har nå bestilt bryllupskake fra Pascal! De var så hyggelige når vi var der for å høre litt. Ble satt ved et bord og fikk smake tre forskjellige kaker. Så vi har bestemt oss for en liten mix. Både pasjonsfrukt og Creme Brulèe! Det tror jeg blir kjempebra! Utrolige gode kaker! Og så har jeg vært og tittet litt på idèer til invitasjoner. Det blir en blanding av kremhvit/sølv/lilla. Så nå venter jeg på et stempel som måtte bestilles, og så skal jeg i gang med å lage invitasjoner. Men da må vi kanskje ha ferdig gjestelista??? Kan jo bare lage de klare og fylle inn navn senere.... Må hele tiden gå og kikke på kjolen min! Jeg synes den er så fin og gleder meg vanvittig til å ha den på! Vil gifte meg nå!!! Har forresten kjøpt gifteringer!!! I Tyskland, av alle steder! Det ble en ring i børstet hvitt gull til gutten min og en ring i hvitt gull med 18 diamanter i til meg!!!! Gleder meg sånn til å få den på fingeren! Har lurt meg til å ha den på litt hjemme da.... Sparte masse penger på å kjøpe de i Tyskland, og når vi allikevel var der så var det ikke noe problem. Totalt kom ringene på 11500 kr. Her hjemme ville de ha kostet mellom 16000-23000 kr! Kunne faktisk nesten ha gifet meg nå jeg, har det meste på plass. Unntatt alle pengene da....... Må nok spare litt til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. september 2006 #32 Del Skrevet 27. september 2006 Her kommer tingene på plass ser jeg. Så flink du er! Hadde ikke tanten min vært kokk og kjempeflink til å lage marsipankaker hadde nok vi og bestilt fra pascal, men har ikke råd til å ikke spare de pengene når vi har den muligheten. Lurer uansett på å kjøpe en pascalkake til kakebordet, fordi de er sååå gode. Så deilig å ha ringene på plass... Trodde metallpriser var sånn stort sett det samme i verden jeg, sånn at det ikke er så mye å spare på å kjøpe i utlandet men nå må jeg jammen revurdere når jeg skal til Asia før påske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. september 2006 #33 Del Skrevet 27. september 2006 Her var det jo masse som var på plass allerede, ser ut til at du ligger godt an med planleggingen. Kos deg videre med bryllups planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Lenge siden jeg har vært her nå! Ikke så mye som har skjedd egentlig. Har vært og fartet litt, så jeg har fått samlet litt sprit til bryllupet. Til nå så har jeg: 4 flasker Baileys 4 flasker Bacardi (vanlig, limon og Razz + mørk rom) 3 flasker Whisky 4 flasker Braastad XO 1 flaske Tia Maria 2 flasker Gin (skal kjøpe en til) 1 flaske Vodka (mangler en del ja....) 2,5 l Dooley`s Synes jeg har kommet ganske så langt på alkohol-lista mi jeg! Skal kjøpe vin i Sverige. Må bare få avtalt med kokken hva vi skal spise først, så vi får vin som passer. Øl får vi også tak i, det kjøpes inn litt etterhvert. Ellers så har jeg fått gode tips av Kathjuli07 på fotsåler til skoene (www.chic.no) og slør. Skal bare få prøvd kjolen med slør i brudebutikk før jeg vet hva slags slør jeg vil ha. Når jeg finner ut stil og lengde så er det bare å bestille fra Ebay! Så tusen takk Kathjuli07!!! Endret 30. oktober 2006 av Victori@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 26. oktober 2006 #35 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du har vore sakna! Wow! All den alkohoen du har skaffa..Du har verkeleg stått på i taxfreen veldig lurt å kjøpe der, er jo veldig mykje billegare. Vi var i sverige forrige helg, men fekk ikkje kjøpt øl, det gjekk ut i april 2007, og gåår derfor ut før bryllupet. Vi kjøpte derimot 48 bokser cider. utgangsdato i 2008. Betalte ca 6-700 kr. Elles har sjampagnen ein holdbarheit på ca 6 mnd, så det og er litt tidleg å kjøpe.. Kankje eg skal ønske meg ein kasse øl til jul. Har nesten ingen andre ønskjer i år, så kvifor ikkje ønske seg noko som reduserar på utgiftene til bryllupet..sjølv om det sikkert ser snålt ut med ein kasse øl under juletreet.. Eg og tenkte å kjøpe slør på e-bay, må berre komme meg til å prøve kjole først..noko eg håpar skjer ganske snart.. ein fin dag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 27. oktober 2006 #36 Del Skrevet 27. oktober 2006 She's back!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 30. oktober 2006 Endelig tilbake ja. Og brått er jeg blitt ganske så godt kjent! Det er ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 30. oktober 2006 Enda ikke side 3.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 30. oktober 2006 2 mnd på å komme seg fra side 2 til 3.... Er vel ikke akkurat avhengig av KG nei... Enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. oktober 2006 #40 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lenge siden jeg har vært her nå! Ikke så mye som har skjedd egentlig. Har vært og fartet litt, så jeg har fått samlet litt sprit til bryllupet. Til nå så har jeg: 4 flasker Baileys 4 flasker Bacardi (vanlig, limon og Razz + mørk rom) 3 flasker Whisky 4 flasker Braastad XO 1 flaske Tia Maria 2 flasker Gin (skal kjøpe en til) 1 flaske Vodka (mangler en del ja....) ← UÆÆÆÆ!! Du må ikke skremme oss med den lange alkohol-listen din.. Du er jo kommet kjempelangt.. Men nå begynner selvsagt jeg å bli redd for at vi har underbergnet.. Vi skal ha 70 gjester og jeg har regnet med en del mindre enn deg.. Ååå.. Jeg som trodde jeg begynte å få kontroll... Takk for kjempefin skolink i dagboka mi.. Fant noen jeg likte og har allerede bestilt!! Tok det lang tid før du fikk dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå