flickan Skrevet 23. januar 2007 #281 Del Skrevet 23. januar 2007 Innom med et lite hei jeg! Nå er det under 6 mnd til vi er gifte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. januar 2007 #282 Del Skrevet 23. januar 2007 Ååå, Kath, de inbydelsene var jo kjempefine! Nesten som jeg vurderer de samme i rosa farge...Men hvordan er de inni? fikk ikke til å se inni kortene, er de kvite, med en rosa kant rundt??I tilfelle er de akuratt slik jeg har tenkt å lage selv..desse må være nye av året, for jeg har sett igjennom alle disse kortbutikkene før og ikke funnet noen jeg likte...Du kan iallefall være veldig fornøgd med dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. januar 2007 #283 Del Skrevet 23. januar 2007 heisann lenge siden jeg har vært inne. har du ett bilde av de ferdige bordkortene dine? jeg husker de ikke kanskje jeg må bla litt, kjekt at du har kommet langt,jeg må begynne å skrive invitasjoner men de fleste her i norge vet at det blir bryllup,vi reiser til england gøyt å følge med dere videre tror jeg skal fiske opp boken min å oppdatere litt igjen nå som det er igang kos deg videre nydelige invitasjoner i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 24. januar 2007 Tilbake fra en litt fraværende periode jeg nå Gjesteboken hørtes bra ut da, vil ha noe lignende! Det heter staffeli ja (jeg er hobbykunstner ... ). Får høre med forloveden om hva han synes De vinetikettene hørtes jo veldig fine ut! :-D Dessuten setter folk helt sikkert pris på å få slike! :-D Du må ha en fortsatt fin helg! ← Vi har vel alle hatt en liten fraværsperiode Godt vi alle er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 24. januar 2007 Innom med et lite hei jeg! Nå er det under 6 mnd til vi er gifte!!! ← Jeg vet *gleeeder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ååå, Kath, de inbydelsene var jo kjempefine! Nesten som jeg vurderer de samme i rosa farge...Men hvordan er de inni? fikk ikke til å se inni kortene, er de kvite, med en rosa kant rundt??I tilfelle er de akuratt slik jeg har tenkt å lage selv..desse må være nye av året, for jeg har sett igjennom alle disse kortbutikkene før og ikke funnet noen jeg likte...Du kan iallefall være veldig fornøgd med dine. ← Jeg er veldig fornøyd! De var akkurat slik jeg ønsket meg, jeg hadde tenkt å lage, men nå slapp jeg Mine er hvite inni, med grønn skrift og grønn kant rundt! Jeg har en litt annen skrifttype! Man vipper den oppover. Inni Inni bak Endret 24. januar 2007 av kathjuli07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #287 Del Skrevet 24. januar 2007 heisann lenge siden jeg har vært inne. har du ett bilde av de ferdige bordkortene dine? jeg husker de ikke kanskje jeg må bla litt, kjekt at du har kommet langt,jeg må begynne å skrive invitasjoner men de fleste her i norge vet at det blir bryllup,vi reiser til england gøyt å følge med dere videre tror jeg skal fiske opp boken min å oppdatere litt igjen nå som det er igang kos deg videre nydelige invitasjoner i allefall ← Jeg har ikke bilde av de ferdige bordkotene, men skal prøve å få tatt et bilde i kveld og få lagt ut imorgen (Har endelig fått tilbake kamera mitt!) tar meg en tur til boken din.....*tusler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 25. januar 2007 #288 Del Skrevet 25. januar 2007 Heisann! Jeg har vært snikleser inne på dagbøkene her uten at jeg har ordnet meg dagbok selv. Må nesten vurdere det... Jeg har laget sånne bordkort som det du har, men mine er i lyseblått. Og så har jeg surret perler rundt hele. Får ikke lagt ut bilde av dem... Gleder meg til å se hvordan dine ser ut når de er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 26. januar 2007 Heisann! Jeg har vært snikleser inne på dagbøkene her uten at jeg har ordnet meg dagbok selv. Må nesten vurdere det... Jeg har laget sånne bordkort som det du har, men mine er i lyseblått. Og så har jeg surret perler rundt hele. Får ikke lagt ut bilde av dem... Gleder meg til å se hvordan dine ser ut når de er ferdige. ← Skal vi se.... har fått tatt et bilde, men det er ikke av beste kvalitet. silkebåndet er i fargen Ivory (syns ikke godt på bildet) Skal få tatt et litt bedre bilde, men skal på hyttetur så har ikke tid nå) God helg alle sammen! kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 26. januar 2007 #290 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Så fine de ble Hvilken tråd og type perler har du brukt? Og hva har du brodert med på silkebåndet? *nyskjerrig* Kos deg på hytteturen! Endret 27. januar 2007 av lottabrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 26. januar 2007 #291 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjempefine bordkort! Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av mine en eller annen gang. Må lære meg dette først... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. januar 2007 #292 Del Skrevet 27. januar 2007 Joa, alle her vel fraværende perioder ... men jeg har litt mange for tida! Litt mye som skjer for tida. Veldig fine bordkort, og veldig forseggjort! :-D Veldig fine invitasjoner også! Forloveden driver å designer våre, skal få lagt ut når han er ferdig :-D Du må ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. januar 2007 #293 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan har du fått brodert på navnene på bordkortene? Kjempelekkert!!! Tiden går så alt for fort. Veldig morsomt med egne ettiketter på vinflasker da. Har du fått det du har bestilt fra confetti? så det bra ut? Tror jeg skal bestille noe mer der etterhvert Elsker sånne ting. Har bare ikke bestemt fargetema enda. Kommer til å ha invitasjonene for seg i forhold til farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 28. januar 2007 #294 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er veldig fornøyd! De var akkurat slik jeg ønsket meg, jeg hadde tenkt å lage, men nå slapp jeg Mine er hvite inni, med grønn skrift og grønn kant rundt! Jeg har en litt annen skrifttype! Man vipper den oppover. Inni Inni bak ← Veldig fine, utrolig stilige! Ha en fin hyttetur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #295 Del Skrevet 30. januar 2007 Så fine de ble Hvilken tråd og type perler har du brukt? Og hva har du brodert med på silkebåndet? *nyskjerrig* Kos deg på hytteturen! ← Hei hei! Brukte en limegrønn ståltråd (tynn) kjøpt hos Panduro. Jeg har brodert med helt vanlig broderitråder kjøpt på samme sted. Etter å ha stått i bakken i full storm og stiv kuling ble det masse kos med peis og vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #296 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvordan har du fått brodert på navnene på bordkortene? Kjempelekkert!!! Tiden går så alt for fort. Veldig morsomt med egne ettiketter på vinflasker da. Har du fått det du har bestilt fra confetti? så det bra ut? Tror jeg skal bestille noe mer der etterhvert Elsker sånne ting. Har bare ikke bestemt fargetema enda. Kommer til å ha invitasjonene for seg i forhold til farger. ← Hei sveis! Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med hvordan bordkortene blir seende ut! Jeg broderer for hånd, utrolig tidkrevende, men nå liker jeg jo slikt Jeg har fått alt jeg har bestilt fra confetti!! Er veldig fornøyd! Jeg har også blitt hekta på www.favourfrency.com masse morsomt bryllupsstæsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 30. januar 2007 Joa, alle her vel fraværende perioder ... men jeg har litt mange for tida! Litt mye som skjer for tida. Veldig fine bordkort, og veldig forseggjort! :-D Veldig fine invitasjoner også! Forloveden driver å designer våre, skal få lagt ut når han er ferdig :-D Du må ha en fortsatt fin helg! ← Tusen takk!!! Egen design av invitasjoner, så utrolig kult! Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #298 Del Skrevet 30. januar 2007 Veldig fine, utrolig stilige! Ha en fin hyttetur da! ← Takk takk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 30. januar 2007 Brudekjolen min har kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ringte i sted! Gleeeeeeeder meg til å hente den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. januar 2007 #300 Del Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med hvordan bordkortene blir seende ut! Jeg broderer for hånd, utrolig tidkrevende, men nå liker jeg jo slikt Du er ikke klok Jeg sliter med å ha ork til å lage ferdig andre halvparten av bordkortene . Men hvordan vet du hvem du kan lage ferdig bordkortet til før folk har svart på invitasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå