Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2004 #861 Del Skrevet 27. august 2004 Hei vennen! Ville bare legge igjen en liten hilsen til deg jeg, og si at jeg har tenkt på deg flere ganger de siste dagene. Håper at du får orden i tanker og følelser snart! Ønsker deg en god helg! K PS. Middis og jeg har snakket om å treffes igjen - har du mulighet siste helga i sept. eller første i okt.? Driver litt reasearch... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2004 #862 Del Skrevet 27. august 2004 *innom og klemmer litt på* Håper det ordner seg for deg, Diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. august 2004 #863 Del Skrevet 28. august 2004 Er du der, Diva? Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 30. august 2004 #864 Del Skrevet 30. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 #865 Del Skrevet 30. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #866 Del Skrevet 1. september 2004 gi et livstegn da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #867 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, et lite livstegn er ønskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. september 2004 #868 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lever Vet bare ikke helt hva jeg skal skrive fortida. Også blir det ikke så lange tida av gangen, vært mye jobbing i det siste. Jeg lover å komme med en liten oppdatering snart. Må ta kvelden nå. Går alt i alt litt bedre, men jeg er ganske frustrert, rådvill og usikker - jeg hater at det er slik :o Men er ikke så mye annet å gjøre enn å ta tida til hjelp. Er mye annet som bekymrer meg og, - er så vannvittig usikkert med jobb og alt nå. Er i tillegg fryktelig sårbar fortida Nei, nå skal jeg ta kvelden. Tusen takk for alle klemmer og hilsner dere, jeg setter stor pris på det Skribler mer snart.... Stooooor klem D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2004 #869 Del Skrevet 2. september 2004 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #870 Del Skrevet 8. september 2004 Hei vennen! Fint å høre fra deg igjen. Skjønner at du ikke orker å bruke så mye tid her inne nå - bare godt å se at du "er på beina" hvis du skjønner. Det er ikke så mye jeg kan si for at du skal føle deg bedre - men en ting er sikkert: TING BLIR BEDRE, DIVA! GARANTERT! Om det tar litt tid å få orden på saker og ting, så blir det orden en gang - jeg lover! Fram til da må du prøve å holde hodet over vannet! Tenker på deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #871 Del Skrevet 8. september 2004 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. september 2004 #872 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #873 Del Skrevet 10. september 2004 Savner deg aktiv på KG, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2004 #874 Del Skrevet 11. september 2004 GOD HELG TIL DEG, VENNEN! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. september 2004 #875 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært her nå, men jeg tenker på deg for det! Håper du har det bra! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 13. september 2004 #876 Del Skrevet 13. september 2004 Vi er gla'e i deg, vi, Diva :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. september 2004 #877 Del Skrevet 13. september 2004 Vet du har vært innom KG... Savner deg her i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. september 2004 #878 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Ser du har vært innom på KG, så om du titter inn her og sier jeg HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. september 2004 #879 Del Skrevet 16. september 2004 Dere er nå søte! Jeg setter utrolig pris på dere, det skal dere vite. :dagensrose: Her er det "som vanlig". Jeg og sambo har snakket mye ut om ting, og han forstår hvordan jeg har det. Jeg er kommet litt lenger i funderingene nå, og har luftet idèen om å kanskje bo hver for oss littegrann, ta en pause og se hva som skjer. Jeg tror det er en god idè. Sånn som det er nå, så blir det ikke bedre. En forandring må til. Er det meningen at vi skal være sammen, så klarer vi fint å finne tilbake til hverandre etter å bo litt for oss selv. Tiden vil jo vise. Har dog ikke bestemt meg helt ennå, men det er mulig jeg ser meg om etter potensielle leiligheter. Enten vi flytter fra hverandre eller ikke, så MÅ vi finne en ny / nye leiligheter, for denne er nå så dyr at vi ikke orker å bo her lenger. Dessuten er den 15 m2 mindre enn det stor i kontrakten, og leieprisene har blitt billigere, så jeg synes vi betaler sykt mye nå. Jeg skal dessuten til mamma og de i helgen, og da får jeg litt pusterom og tid for meg selv, og det gjør jo han og,- godt mulig vi trenger dette begge to. Dette er bare så pyton at jeg blir dårlig,- det er så tårene triller på jobben, og det er vanskelig å konsentrere se. Dog, så fortetrekker jeg at det er kjempestressende og travelt der, så jeg slipper å tenke på hvordan vi har det hjemme. Det er ikke noe direkte uvennskap og krangling nå, altså, men vi lever ganske platonisk og jeg føler meg litt kald. Det føles ikke som om vi er på det gode planet vi var på før, uten at jeg klarer å forklare det nærmere. Ganske trist, og jeg har såå dårlig samvittighet. Sambo er heldigvis svært forståelsesfull, og takler det bra, men jeg skjønner at han lider, og at dette er og blir en uholdbar situasjon. Jeg har så vondt av ham, men samtidig har jeg vondt av meg selv nå. Jeg er utrolig glad i den gutten, og bryr meg masse om ham, jeg vil at han skal ha det bra. Men det er sikkert ikke så enkelt nå. Dette er så fryktelig vanskelig. Skulle ønske jeg slapp unna slike problemer Gleder meg til å se mamma m.fam i helgen, men gruer litt for å la sambo være igjen hjemme. Er redd han skal mistrives, men han påstår at det kommer til å gå bra. Jeg får bare stole på det. Ringes/tekstes gjør vi nok i løpet av helgen, og jeg kommer nok relativt tidlig hjem søndag. I mellomtiden er jeg urolig for hvordan det blir med jobben min, som ikke er så sikker. Dessuten er lever/galle-verdiene mine fremdeles litt høye, og jeg har fått henvisning og time til MR abdomen (lever/galleblære/bukspyttkjertel etc.) i slutten av måneden. Altfor sent synes jeg. Begynner å bli livredd for at det er noe fryktelig galt jeg. Det er en ganske dominerende tanke, så jeg er noe deppa på grunn av det også. Det er vanskelig å ikke ta sorger på forskudd. Jeg kjenner meg stort sett frisk nå, og har ikke erfart vekttap og sykdomstegn. Eneste er den forbaska hodepine og de vanlige magesmertene/kvalmen som jeg har hatt i flere år. Jeg GRUER så vannvittig, og jeg er skikkelig nervevrak nå :cry: Føler jeg blir syk av å vente sånn... Ultralyden jeg tok var heldigvis helt i orden, så det er jo EN bra ting da. Sånn over til noe positivt : Slo på stortromma og kjøpte meg foundation fra Chanel i går, og en knæsjfin øyenskygge i pulverform fra Helena Rubinstein (bitteliten flaske, men varer nok en stund). Prøvde begge i dag, og det var fantastisk :D Flotte produkter, og så er det knall å ha en god foundation til min rødlette og hissige hudfarge. Har også fått to topper fra H&M-katalogen, som jeg bestilte for et par uker siden. De var finere enn jeg trodde, og nytt tøy er jo alltid morro. Bestilte en topp til , + en bukse og et smykke i tillegg, men de kan ikke leveres før begynnelsen av november (!) TROR jeg skal avbestille dem ja. Må ha noe nytt innen den tid, klærne mine begynner å bli slitte. Har en tendens til å slite ut klær som blir favoritter i klesskapet, kan man si.... Jah, ellers så gleder jeg meg VELDIG til "Sopranos" på tv i kveld. Kanskje jeg mekker noen vafler til ? (skal også ta opp norske homsepatruljen, kun en blek kopi av den amerikanske, men duverden å søte noen av dem er - er jo litt gøy da) Håper dere alle har det bra, skal prøve å stikke innom litt dagbøker igjen snart og ta igjen litt. Kjempeklem fra meg : o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #880 Del Skrevet 16. september 2004 Kjempeklem til deg også, vennen - glad for å høre fra deg, selvom du ikke har det så bra for tiden. Syns du tenker fornuftig jeg - sikkert godt med litt forandring! Tenker på deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå