Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #921 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Vel hjemme fra prøvetime, og jeg er veldig veldig fornøgd!!! Blir utrolig vakker, og bare gleder meg så enormt (håper bare disse teite kvisene skal forsvinne snart..) Håper på det samme her.. Teite kviser :slåss: I morgen skal jeg hente alle sjokoladene og starte å pakke de inn, ta mer sol (håper kvisene forsvinner...) og så skal jeg prøve å ordne sløret mitt. Skal først prøve å dusje med det, altså henge det på badet mens jeg dusjer, så får vi heller se om jeg må stryke det i tillegg. Såg ikke så veldig skrukkete ut i dag. Elles blir det kafekos med venniner og bare kose oss. Synes det hadde vært mye mer morsomt hvis du tok det på deg i dusjen Endret 27. juni 2007 av darkness|
Gjest Pesto Skrevet 27. juni 2007 #922 Skrevet 27. juni 2007 Hvis det ikke retter seg ut så tar du det på deg i dusjen, hadde vært kult da!
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #923 Skrevet 27. juni 2007 Ååå, så irriterende når sånt skjer! Dumme KG!! Så bra at mannen hadde det bra på utdrikningslaget! :-D Min storkoste seg vist også, men han var den eneste som var edru nok til å kjøre hjem dagen derpå, og det er jo ikke bra- han skulle jo være den minst edrue!! Synes det var virkelig dårlig gjort av venninnen din å stjele navnet deres!! Hadde det vært meg så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort ... Ikke såå lenge til Ul nå jo! Det blir spennende!!! :-D Jeg hadde nok kjøpt klær til babyen selv om jeg ikke visste kjønnet jeg, det er så mye som er fint til begge kjønn, og jeg er ikke helt for at jenter _skal_ ha rosa og gutter blått. Variasjon er fint! :-D Men skjønner det veldig godt at du vil kle en jente i f.eks noe søtt og veldig jentete da, det kommer vi også til å gjøre Ikke lenge til det bare er én uke igjen for deg heller, nå!! Ha en fortsatt fin uke!! Så bra at alle har hatt det topp på utdrikkingslag, et minne for livet. Foruten om darkness da, stakkars Teite teite teite venninen, sorry, men her har du å gjøre med en hormonbombe... Ikke lenge til UL ja, men vi er litt usikre på om vi vil vite kjønnet likevel, bare dersom de kan si det med 100% sikkerhet. Kommer ikke til å handle så mye klær uansett, så spiller egentlig ikke noen rolle. Men er så veldig veldig nyskjerrig på hvem det er så gjemmer seg der inne Bare ser for meg hvor stresset jeg er om en uke, må prøve å ordne det jeg kan denne uken, neste uke blir det nok nok å gjøre. Ha noen fine siste dager som ugift!
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #924 Skrevet 27. juni 2007 Håper på det samme her.. Teite kviser :slåss: Synes det hadde vært mye mer morsomt hvis du tok det på deg i dusjen Hvis det ikke retter seg ut så tar du det på deg i dusjen, hadde vært kult da!
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #925 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er omringet med teite folk om dagen :slåss: Først venninen min som tok bebynavnet mitt... I tillegg så har det blitt slutt mellom to av de inviterte i bryllupet. Hun ringte å sa at hun likevel kom i bryllupet med følge, men ville ikke si hvem det var..Jeg sa at jeg nesten måtte vite det pga. bordplassering, bordkort osv. Da sa hun at siden det hadde blitt slutt mellom hun og typen, så hadde hun spurt en kompis om å blir med i bryllupet..... Hun syntes det var så kjedelig å gå alene i bryllupet, så hun hadde likså godt spurt en kompis om å bli med. Synst det er rimelig frekt!! Er dette normalt??? Enda til var det personlige invitasjoner, det sto navnet til ekstypen på invitasjonen og ikke m/følge... Så i dag da, så kommer en annen gjest som svarte nei på invitasjonen, og sa at : jeg kommer i bryllupt likevel jeg, jeg har ombestemt meg.... EN UKE FØR BRYLLUPET!!!!!!!! Mulig det bare er jeg som er veldig hormonell for tiden og tar alt ille opp, men seriøst, er dette virkelig normalt????
Gjest Ballerina Skrevet 27. juni 2007 #926 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er omringet med teite folk om dagen :slåss: Først venninen min som tok bebynavnet mitt... I tillegg så har det blitt slutt mellom to av de inviterte i bryllupet. Hun ringte å sa at hun likevel kom i bryllupet med følge, men ville ikke si hvem det var..Jeg sa at jeg nesten måtte vite det pga. bordplassering, bordkort osv. Da sa hun at siden det hadde blitt slutt mellom hun og typen, så hadde hun spurt en kompis om å blir med i bryllupet..... Hun syntes det var så kjedelig å gå alene i bryllupet, så hun hadde likså godt spurt en kompis om å bli med. Synst det er rimelig frekt!! Er dette normalt??? Enda til var det personlige invitasjoner, det sto navnet til ekstypen på invitasjonen og ikke m/følge... Så i dag da, så kommer en annen gjest som svarte nei på invitasjonen, og sa at : jeg kommer i bryllupt likevel jeg, jeg har ombestemt meg.... EN UKE FØR BRYLLUPET!!!!!!!! Mulig det bare er jeg som er veldig hormonell for tiden og tar alt ille opp, men seriøst, er dette virkelig normalt???? Kan komme og :slåss: :slåss: :slåss: litt sammen med deg jeg! Men ærlig talt; hun venninna di må jo tenke seg litt om... hvis du har sagt dette før, og hun kommer nå er det jo kjempedårlig gjort! Jeg ville nok ikke kalt min sønn det samme som min venninnes (iallfall ikke hvis det er fem uker mellom dem...) Men på en annen side så er Oliver et kjempefint navn om det skulle komme til det Men gjestene... hvis hun har gjort det slutt med typen så er det hennes problem, hun kan ikke bare ta med seg noen andre! Hvis det stod de to navnene i innbydelsen, så er det de to som er invitert, INGEN andre!! :slåss: ...man tar ikke med seg følge dersom det står hennes navn og "med følge"! Kjenner jeg blir litt sint inni meg på dine vegne her! Sist, men ikke minst... har man sagt nei så har man sagt nei... kan du ikke bare si at dessverre så går ikke det for nå er bordplassering og alle bordkortene fikset og de hadde sagt nei så de er ikke med i planene? Lurer på om jeg hadde sagt det ti dager før altså... Håper du får en fin kveld iallfall!
Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #927 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skjønner ikke hva det er med folk. Stakkars jento Kommer du til å si ifra til dem, eller biter du det bare i deg?
Gjest Pesto Skrevet 27. juni 2007 #928 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg er omringet med teite folk om dagen :slåss: Først venninen min som tok bebynavnet mitt... I tillegg så har det blitt slutt mellom to av de inviterte i bryllupet. Hun ringte å sa at hun likevel kom i bryllupet med følge, men ville ikke si hvem det var..Jeg sa at jeg nesten måtte vite det pga. bordplassering, bordkort osv. Da sa hun at siden det hadde blitt slutt mellom hun og typen, så hadde hun spurt en kompis om å blir med i bryllupet..... Hun syntes det var så kjedelig å gå alene i bryllupet, så hun hadde likså godt spurt en kompis om å bli med. Synst det er rimelig frekt!! Er dette normalt??? Enda til var det personlige invitasjoner, det sto navnet til ekstypen på invitasjonen og ikke m/følge... Så i dag da, så kommer en annen gjest som svarte nei på invitasjonen, og sa at : jeg kommer i bryllupt likevel jeg, jeg har ombestemt meg.... EN UKE FØR BRYLLUPET!!!!!!!! Mulig det bare er jeg som er veldig hormonell for tiden og tar alt ille opp, men seriøst, er dette virkelig normalt???? Det var nå merkelige greier da. For det første så hadde ikke jeg vært tøff i trynet og tatt med meg en annen. Jeg hadde kanskje spurt om det var mulig først, men man skjønner jo at det ikke bare er å hive seg rundt å endre ting sånn på rappen. Og den gjesten som kom "likevell" irriterende.. . Hvordan går det med bordplassering og sånt nå da, helt kaos? Endret 27. juni 2007 av Pesto
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #929 Skrevet 27. juni 2007 Kan komme og :slåss: :slåss: :slåss: litt sammen med deg jeg! Men ærlig talt; hun venninna di må jo tenke seg litt om... hvis du har sagt dette før, og hun kommer nå er det jo kjempedårlig gjort! Jeg ville nok ikke kalt min sønn det samme som min venninnes (iallfall ikke hvis det er fem uker mellom dem...) Men på en annen side så er Oliver et kjempefint navn om det skulle komme til det Men gjestene... hvis hun har gjort det slutt med typen så er det hennes problem, hun kan ikke bare ta med seg noen andre! Hvis det stod de to navnene i innbydelsen, så er det de to som er invitert, INGEN andre!! :slåss: ...man tar ikke med seg følge dersom det står hennes navn og "med følge"! Kjenner jeg blir litt sint inni meg på dine vegne her! Sist, men ikke minst... har man sagt nei så har man sagt nei... kan du ikke bare si at dessverre så går ikke det for nå er bordplassering og alle bordkortene fikset og de hadde sagt nei så de er ikke med i planene? Lurer på om jeg hadde sagt det ti dager før altså... Håper du får en fin kveld iallfall! ¨Takk for hjelpeslåssing, hjelper litt..Bra dere er enig med meg, begynte å lure på om det var jeg som var rar eller hva. Jeg blir helt flau og oppgitt av desse folkene... Jeg er ikke typen som tørr si i fra heller, så det får nå bare gå sin gang, så får jeg heller irritere meg over det selv. Iallefall når de personene det gjelder synst det er en helt naturlig ting å gjøre, og ikke er betenkt med å gjøre det på denne måten..
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #930 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skjønner ikke hva det er med folk. Stakkars jento Kommer du til å si ifra til dem, eller biter du det bare i deg? Folk er rare.. Kunne aldri gjort noe lignende. Jeg får nok bare holde kjeft, og tenke at jeg ikke skal prate så mye med de folkene, skal holde meg langt borte fra de, angrer på at de i hele tatt ble bedt..(stygt å si det men... )
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #931 Skrevet 27. juni 2007 Det var nå merkelige greier da. For det første så hadde ikke jeg vært tøff i trynet og tatt med meg en annen. Jeg hadde kanskje spurt om det var mulig først, men man skjønner jo at det ikke bare er å hive seg rundt å endre ting sånn på rappen. Og den gjesten som kom "likevell" irriterende.. . Hvordan går det med bordplassering og sånt nå da, helt kaos? *oppgitt... * Skal nok klare å fikse bordplasseringen ganske greitt, så er nok ikke store problemet, men jeg må jo ringe kokken og si vi blir flere. Så litt merarbeid blir det jo..Må skjønne de ikke kan kødde med en gravid brud på denne måten..
jento Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #932 Skrevet 27. juni 2007 Shit, 10 dager igjen, og her sitter jeg med en del kviser på brystkassen, ikke pent i det hele tatt. Så hva gjør jeg, satser på at solen tar det, eller skal jeg bruke noe krem el.på? Tørker kvisene ut av solarium dersom jeg smører på krem om kvelden?gjør kanskje ikke det?? Håper frisøren i vertste fall klarer å sminke de bort, og at de ikke syner så veldig..*bekymret...* Tror jeg er full av stress og hormoner.. :slåss: I dag har jeg pakket inn ca 50 sjokolader, ca halvparten. Skal ta resten i morgen, så da er det i boks. Ellers så skal jeg ordne med bordkartet og ringe kokken i morgen. Og så skal vi ha samtale med fotografen kl.17.00. I helgen skal jeg prøve å få oversikt over alt som er igjen, og gjøre mest mulig.
flickan Skrevet 27. juni 2007 #933 Skrevet 27. juni 2007 Hei favoritt-gravid-brura! Huffamei, hvordan vårger folk å tulle med hormonene til ei gravid brud,at de våger! Ellers ser jeg et ting går unna her. Så bra at du er fornøyd med prøvetimen hos frisøren, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvordan jeg skal ha håret.. Må kikke litt i helgen, har prøvetime på tirsdag.. Merker at det ikke er bare bare å planlegge et brylupp 50 mil unna, når jeg ser ting i butikken her i trondheim som jeg tenker kunne vært fint å hatt i bryllupet, må jeg først prøve å finne ut om det kan kjøpes hjemme ( asker), slik at jeg slipper å drasse det med meg halve landet. Når det gjelder navn, synes jeg det er kjempefrekt av venninna di å ta navnet ditt. Hva med å insistere på at dere fortsatt skal kalle deres det samme, siden du "kom på det" først, og se om hun fortsatt vil ha det.. Kan jo hende de snur.. hvis ikke kan jo dere snu etter at hun har født..
jento Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #934 Skrevet 28. juni 2007 Hei favoritt-gravid-brura! Huffamei, hvordan vårger folk å tulle med hormonene til ei gravid brud,at de våger! Ellers ser jeg et ting går unna her. Så bra at du er fornøyd med prøvetimen hos frisøren, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvordan jeg skal ha håret.. Må kikke litt i helgen, har prøvetime på tirsdag.. Merker at det ikke er bare bare å planlegge et brylupp 50 mil unna, når jeg ser ting i butikken her i trondheim som jeg tenker kunne vært fint å hatt i bryllupet, må jeg først prøve å finne ut om det kan kjøpes hjemme ( asker), slik at jeg slipper å drasse det med meg halve landet. Når det gjelder navn, synes jeg det er kjempefrekt av venninna di å ta navnet ditt. Hva med å insistere på at dere fortsatt skal kalle deres det samme, siden du "kom på det" først, og se om hun fortsatt vil ha det.. Kan jo hende de snur.. hvis ikke kan jo dere snu etter at hun har født.. Ikke bare bare å kødde meg meg...superhormonell og bridezillas i tillegg, verre kan det vel ikke bli... Prøvetime var spennende, gled deg til det. Jeg hadde heller ikke bestemt meg, men hadde noen tanker om hvordan jeg ville ha det, så prøvde frisøren div. og jeg vart storfornøgd Frisører er jo veldig flinke, så de ser også hva som passer deg og ikke. Skjønner at det kan være litt stress å arrangere bryllup langt borte, blir mye å ta med om alt skal handles i Tr.heim. Vi har sikkert bilen snart full, men vi skal da ikke så langt..litt dumt å måtte frakte på glassvaser, lysestaker ol. som plutselig bli ødelagt.. Jeg skal stå på mitt, hver gang hun spør om hva barnet skal hete skal jeg si Leander dersom det blir en gutt. Håper hun får litt kalde føtter da. Håper de snur, for jeg har virkelig lyst på det navnet der. Men det gjenstår jo å se da,kan jo være vi får jente. Blir så spennende. Nå om dagen går det bare i bryllup, så når bryllupet blir det godt å kunne konsentrere seg om bare en ting
MellonCollie Skrevet 28. juni 2007 #935 Skrevet 28. juni 2007 Shit, 10 dager igjen, og her sitter jeg med en del kviser på brystkassen, ikke pent i det hele tatt. Så hva gjør jeg, satser på at solen tar det, eller skal jeg bruke noe krem el.på? Tørker kvisene ut av solarium dersom jeg smører på krem om kvelden?gjør kanskje ikke det?? Håper frisøren i vertste fall klarer å sminke de bort, og at de ikke syner så veldig..*bekymret...* Tror jeg er full av stress og hormoner.. :slåss: Stress og hormoner har nok muligens litt å si, ser du har ditt å stri med om dagen Men ang sol og kviser, så kan det hjelpe og at de tørker dem ut. Men hvis du er litt svett og sånn, så vær veldig flink til å dusje det bort med en gang, ellers kan porene bli tilstoppet og det KAN bli enda verre. Mulig du visste dette altså, men er verdt å si ifra i tilfelle Derfor er det også noen som bare får mer kviser, særlig hvis de tar solarium... Jeg ville rett og slett dratt til en hudpleier for å få litt tips, en intensiv behandling trenger ikke være så dyrt! Håper det ordner seg med merkelige gjester som tar seg til rette (jeg skjønner ikke at folk tør å oppføre seg sånn) og alt! Lykke til de neste dagene
Gjest Pesto Skrevet 28. juni 2007 #936 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Shit, 10 dager igjen, og her sitter jeg med en del kviser på brystkassen, ikke pent i det hele tatt. Så hva gjør jeg, satser på at solen tar det, eller skal jeg bruke noe krem el.på? Tørker kvisene ut av solarium dersom jeg smører på krem om kvelden?gjør kanskje ikke det?? Håper frisøren i vertste fall klarer å sminke de bort, og at de ikke syner så veldig..*bekymret...* Tror jeg er full av stress og hormoner.. :slåss: I dag har jeg pakket inn ca 50 sjokolader, ca halvparten. Skal ta resten i morgen, så da er det i boks. Ellers så skal jeg ordne med bordkartet og ringe kokken i morgen. Og så skal vi ha samtale med fotografen kl.17.00. I helgen skal jeg prøve å få oversikt over alt som er igjen, og gjøre mest mulig. Dumme kvisene som popper opp når man stresser. Har litt sånn jeg også når jeg blir for stressa, det er ikke noe gøy. Det finnes vel noen salonger som klarer å fjerne de hvis du gidder å bruke penger på det. Ellers så kan du jo få de til å sminke bort litt, tror det kan fungere altså. Nei, det er ikke lurt å tulle med deg nå, skjønner du bli hissig av folk som roter det til. Du har fått gjort mye, men huske og puste da Prøvetimen hørte gøy ut, ser frem til den altså. Litt moro at noen diller med deg og får deg til å se pen ut. Har gått litt glipp av dette med navnet jeg da, har noen tenkt til å stjele navnet dere vil ha? Endret 28. juni 2007 av Pesto
Kykkelikokos Skrevet 28. juni 2007 #937 Skrevet 28. juni 2007 Har fremdeles samme kviseproblem som deg. Håper på at solen tar dem. :slåss:
Knøttet Skrevet 28. juni 2007 #938 Skrevet 28. juni 2007 Så bra at alle har hatt det topp på utdrikkingslag, et minne for livet. Teite teite teite venninen, sorry, men her har du å gjøre med en hormonbombe... Ikke lenge til UL ja, men vi er litt usikre på om vi vil vite kjønnet likevel, bare dersom de kan si det med 100% sikkerhet. Kommer ikke til å handle så mye klær uansett, så spiller egentlig ikke noen rolle. Men er så veldig veldig nyskjerrig på hvem det er så gjemmer seg der inne Bare ser for meg hvor stresset jeg er om en uke, må prøve å ordne det jeg kan denne uken, neste uke blir det nok nok å gjøre. Ha noen fine siste dager som ugift! Skjønner ikke hva det går av vennene dine jeg! :slåss: :slåss: Synes ikke du overdriver eller er bridezilla i det hele tatt, dette kan da umulig være normalt!! Skjønner at dere ikke vil vite kjønnet om det ikke er 100% sikkert ... veldig dumt å tro man får jente, så får man plutselig en gutt! Men hva med 3d-ultralyd? Det vil iallfall jeg ta når den tid kommer ... ikke for å finne ut kjønnet, men for å virkelig se babyen;) Begynner å stresse litt nå, men bare litt. Mest pga jeg ikke vet om forloveden er ferdig med bordplasseringen, noe jeg ikke tror han er. Håper han blir ferdig i dag, ellers har han lite tid...
Floja Felíz Skrevet 29. juni 2007 #939 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er omringet med teite folk om dagen :slåss: Først venninen min som tok bebynavnet mitt... I tillegg så har det blitt slutt mellom to av de inviterte i bryllupet. Hun ringte å sa at hun likevel kom i bryllupet med følge, men ville ikke si hvem det var..Jeg sa at jeg nesten måtte vite det pga. bordplassering, bordkort osv. Da sa hun at siden det hadde blitt slutt mellom hun og typen, så hadde hun spurt en kompis om å blir med i bryllupet..... Hun syntes det var så kjedelig å gå alene i bryllupet, så hun hadde likså godt spurt en kompis om å bli med. Synst det er rimelig frekt!! Er dette normalt??? Enda til var det personlige invitasjoner, det sto navnet til ekstypen på invitasjonen og ikke m/følge... Så i dag da, så kommer en annen gjest som svarte nei på invitasjonen, og sa at : jeg kommer i bryllupt likevel jeg, jeg har ombestemt meg.... EN UKE FØR BRYLLUPET!!!!!!!! Mulig det bare er jeg som er veldig hormonell for tiden og tar alt ille opp, men seriøst, er dette virkelig normalt???? Vet du? Jeg trodde ikke slikt var normalt, men jeg begynner å forstå at det er mange som gjør slike rare ting likevel. Jeg hadde aldri vært bråkjekk nok til å gjøre noe slikt! Vi inviterte kollegaer til kaffe uten følge, dvs. at det sto f.eks "Kjære Anders", "DU er invitert", "DU er velkommen" osv., men likevel har minst 5-6 av dem sagt at ja, "VI" kommer gjerne i bryllupet og tatt det som en selvfølge at de skal ha med følge. Jeg synes det er kjemperart, jeg hadde aldri tatt med min kjære hvis jeg var invitert personlig og det ikke sto noe om følge. Grunnen til at vi inviterte uten følge var jo at vi ikke kjenner dem det er snakk om i det hele tatt, og vi hadde bestemt oss for at vi ikke skulle ha totalt fremmede i bryllupet vårt. Blir så forundret over folk som gjør slikt jeg... Og her har venninnen din for å stjele babynavnet ditt!! :slåss: :slåss: :slåss: :slåss: :slåss: :slåss:
jento Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #940 Skrevet 29. juni 2007 Stress og hormoner har nok muligens litt å si, ser du har ditt å stri med om dagen Men ang sol og kviser, så kan det hjelpe og at de tørker dem ut. Men hvis du er litt svett og sånn, så vær veldig flink til å dusje det bort med en gang, ellers kan porene bli tilstoppet og det KAN bli enda verre. Mulig du visste dette altså, men er verdt å si ifra i tilfelle Derfor er det også noen som bare får mer kviser, særlig hvis de tar solarium... Jeg ville rett og slett dratt til en hudpleier for å få litt tips, en intensiv behandling trenger ikke være så dyrt! Håper det ordner seg med merkelige gjester som tar seg til rette (jeg skjønner ikke at folk tør å oppføre seg sånn) og alt! Lykke til de neste dagene Takk for gode tips! Blir egentlig ikke så svett i solarium, har viften på. Men når jeg soler meg ute blir jeg svett og da dusjer jeg alltid etterpå. Håper virkelig at de skal gå bort/blir bedre på en uke. Skal til huspleier i dag for ansiktsbehandling, så da skal jeg spørre hva hun anbefaler. Håper hun har en god ide dersom soler ikke tørker de inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå