Gå til innhold

Monjas lille røde


monja

Anbefalte innlegg

Hei hei Monja

Tenkte jeg skulle stikke innom dagboka di og si takk for hilsen i min.... Det gjorde meg veldig glad.

Jeg må le, du er en morsom person du ..... Masse humor og mange gode innlegg... :ler:

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.... :D

Veldig bra at samboeren din er kommet ut fra sykehuset, så nå har du han hjemme igjen hvor han hører til... Å ikke minst vofsen.. Stikke av på den måten da gitt... :D Eventyrlysten virker det som..... :)

Håper du har en god natt da... Sov godt, på tide å legge seg for små Skusler også nå tenker jeg.

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Weeeee, så mye besøk :o Men så koselig da *må le litt nå, selv om jeg er forbanna idag :kjempesinna: *

Lea ("Sjef"): Nå er kjøttgryta di notert mellom permer, så nå ligger det an til at framtidige barnebarn :o får en smak av den :ler:

@lfa: Du spekulerer på det der med svensk tekst du? På min parabol er det sånn at om det står på norsk tekst kommer det store stygge HELNORSKE sensurmonsteret og slenger på en sånn diffus sladd midt på TV'en min :x Trodde først linsene hadde tørka ut, men det som skulle til var et lite trykk på fjernisen som skulle til :sjarmor:

*Lillian*: Tusen takk for koselig hilsen. Jeg er heller ikke så flink til å skrive i andres dagbøker, men av og til får jeg liksom dilla. Og skal man bli kjent med andre er det jo ikke så dumt heller da. Men det er jo så koselig å lese i andres dagbøker da. Jeg skla nok stikke innom din igjen også...... :D

Skusla: Hei og hopp, og takk for koselig hilsen og komplimenter om humor og morsom person.... :rodme: Blir tomatrød jeg :rodme: Jeg blir nok flittig gjest i boka di også :D

Det der :kjempesinna::kjempesinna: skal jeg skrive om i et annet innlegg. Kan ikke blande det sammen med hilsener til alle som er på besøk her. Hadde nok ikke gitt noe godt inntrykk det..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Jeg er ikke SJEF!!!

Sjefer er nemlig dumme de.. og jeg er jo ganske så smart :-? .

Jeg vet om MINST 3 personer som er dummere enn meg vaffal!

Har du begynt å tenke på barnebarn alt du a?

Jeg har ikke tenkt på barn en gang jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK....OK.....jeg vet at sjefer er dumme, så det var helt feil tittulering... :oops: Har du bedre forslag selv kanskje? Og jeg vet minst 3 personer som er mer sjefete enn deg og jeg :ler:

Nei, jeg har vel egentlig ikke tenkt på barnebarn enda jeg. Skal vente litt med barn også *til jeg blir 30* så det blir ikke på noen år enda liksom :P

--------------------------------------------------------------------------------

Idag er jeg sur......kjempesur :evil: ..............

på den helmegasuperduperteite PC'n min :frustrert: Jeg blir bare sååååååå lei av den av og til, men nå er den seriøst syk. Det nytter jo ikke en gang å true med å kaste den ut av vinduet :fy: :forvirra:

Sitter nå her på KG og aner fred og ingen fare, med Winamp i bakgrunnen liksom *sikkert like mange desibel som på et nymoderne disco :ler: *. Skriver innlegg og koser meg, og plutselig er skjermen forandra til ett sammensurium av loddrette fargefulle striper. :forvirra: Så er det å klikke seg ut av InternetExplorer og prøve på nytt.....

Advarsel:Ikke nok minne til å åpne dette programmet. Lukk ett eller flere programmer og prøv på nytt....

Ja ja, tenker jeg og stenger Winamp'en også. Fortsatt samme beskjed. :evil: Skal så inn på Windows utforsker for å se hva som kan være feil der....."klikk" - "bla bla bla....windowsutforsker er fjernet...." - "HÆÆÆÆÆ :forvirra: ". Så er det bare å slå av hele maskina da. For det er jo ikke en dritt som funker lenger.....

Slår på igjen og alt virker tilsynelatende OK til det har gått 15 minutter. Så er det samme sermonien i reprise.... :frustrert::kjempesinna: :fy: :sinna:

Men jeg var innpå den isted og rydda litt på C:. Håper det hjelper litt iallefall. Den har oppført seg bedre til nå, men sambo skal ta den et tak når han kommer hjem. Han snakka om å formatere, så det er vel bare å lagre det som lagres kan på disketter og brenne på CD i ettermiddag. Regner med at det kommer en HardDisk kræsj snart.....*ond latter* Vil ha en HD til jeg :cry: Eller kanskje en ny maskin??! :sjarmor:

Nå skal jeg slappe av og se hvordan det går. Rydda bort omtrent 400 MB av sambo sine programmer så nå er det bare å leve i spenning til han oppdager det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

PC-er kan være noe herk!

Jeg restarter PC-er minst 30 ganger om dagen jeg. Enten gjør jeg det selv eller ber folk om å gjøre det selv pr. telefon. De fleste har angst for kombinasjonen Ctrl+Alt+Delete, så man må være litt psykolog også.

Jeg vil ikke ha noen tittel jeg!

Liker ikke titler egentlig.

Men folk må da få kalle meg hva de vil.. til en viss grad. Er ikke av den typen som blir sutrete om noen kaller meg "Suppehue" eller "Tåfistryne", så her er det fritt fram.

Men SJEF er litt over grensen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, Lea dah......trodde du visste at jeg var litt på kanten....eller over grensen om du vil :hoho:

Ja, PC'er er noe dritt er det, men Ctrl+Alt+Del er flittig brukt her. Finnes det medisiner mot slike allergier forresten? Eller regnes det som angst? Da må det være mani hos meg da, for tastene er nesten utslitte :ler:

Og så langt har det gått bra....har ikke mista programmer av betydning *om man ser bort fra hele festprogrammet til bryllupet :evil: *, og det har heller ikke sagt *PANG* enda.... Holder på å bli en jævel på denne dritten nå.

Men nå skal jeg hente sambo på jobben, så nå blir det en ørliten pause :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Så kommer skrika meg da... Som etter å ha opplevd skriking uten like og mobbing i dagboka mi nå er ute å skriker litt i andres... Etterlyst har visst også vært, men jeg er her altså. Er bare litt mye som foregår om dagen, både på jobben og ellers, så dagboka har ikke vært første prioritet kan man si... Men har da vært innom og sneket meg litt rundt på KG allikevel... Sliter fortsatt med utdrikningslaget ja. Det er bare 1 måned til i dag!!! :o Er ikke så kreativ, så noen småtips ville ikke være helt på jordet. Håper å få hovedtingene på plass så fort som mulig, men det kan jo alltids være plass til noen morsomme småting allikevel.

Forøvrig har det kommet voldsomt mange innlegg i dagboka di igjen, men jeg har ikke tid til dopingkontroll akkurat nå. Kommer sterkere tilbake... Nå er det ikke lenge til jeg blir et superaktivt suppehue jeg heller, så du skal bare passe deg. :blunke: Nå som Lea har blitt moderator også, så ber jeg henne slette upassende mobbeinnlegg i daboka mi altså :blunke:

Vel, jeg må "løpe" videre jeg....

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar sin tid når sambo skal hjem fra jobben.....Han var ferdig klokka 15.00, og vi kom hjem klokka 21.00...!?!

Men vi har ikke ligget på latsiden nei. Først var vi til sambo's søster og henta en liten "villa" til voffene. Nå har de endelig hus de kan gå inn i når det regner og blåser som verst. *hadde de bare skjønt det*

Da vi nå først var til dem måtte vi jo bare prate litt og kose litt med nevøen vår, som har blitt så utrolig kosete og pratsom :D Han er så skjønn atte....

Så dro vi videre til svigermor, der vi var i 20 minutter omtrent. Sambo skulle hjelpe henne med noen småting, så det ble noen minutter der også.

Etter det dro vi til byen og kjøpte hårpynten jeg skal ha til bryllupsdagen min. "Wire" med blåaktige glassperler. Skikkelig fine, og en rull med maaaange meter kosta 61 kroner, og da er det nok til både meg og brudepiker og litt pynt.

Så stakk vi innom svigerfar. Sambo var venta der og, men der ble det bare krangel om div bagateller. Svigerfar er sååååå påståelig at selv om han har det sort på hvitt han bare krangle. Og når sambo har arva halve genet der er det naturlig at det kverruleres litt :ler: Jeg blir så innmari provosert, men samtidig må jeg bare le litt også. At det går an da. Har bare en ting å si jeg - Det er ikke rart det er krig her i verden

Men nå, til slutt, endelig hjemme..... :P *skal krype ned i sofan med dyne, kakao og Se&Hør snart*

Idag er det også storm ute. Blåser så kraftig at signalet på parabolen forsvinner hvert 5. sekund :evil: Og jeg ser nå at vi skal kjøpe nye tetningslister på kjøkkenvinduet. Der står jammen meg gardina rett ut der....brrrr :o Glad det ikke er 30 minus ute nå jeg.

Vel vel, girls, jeg skal innom deres dagbøker i morgen - promise :wink:

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, her var det stille......Det er jo bare meg og to gjester på forumet jo!?! Har liksom ikke vært borti det at alle sover samtidig... :ler: Kan jo nesten høre ekko jeg. Og så jeg som er redd for å være alene hjmme :cry:

Nå skal jeg straks ta den 25 minutter lange turen til byen - går litt lenger tid nå når det er sånn telehiv. Blir jo nesten sjøsyk på tur dit jo :roll: Vi har hatt firmabilen til pappa også inatt, så sambo tok den da han dro i dag tidlig klokka halv 5. Jipppppiiiiiiiii, jeg fikk snorke til halv sju. Men likevel er jeg trøtt som en dupp altså :Gjesp:

Igår fikk jeg en gledelig overraskelse av sambo. Jeg hadde egentlig tenkt meg på en stor fest til helga, men syntes liksom billetten var for dyr - 300 kroner da gitt :sjokk: - så jeg har kvia meg for å handle, for vi er liksom ikke rike nå, og det er mye vi kan bruke tre hundre spenn på. Sambo har tydeligvis sett seg lei på dette han, for igår hadde han kjøpt billett til meg. Åh, han er nå go' og han ja :kysse: Så nå blir det party til helga. Tror det er solgt 1500 billetter jeg :hoppe:

Det er så deilig her ute på landet på morgenen. Idag er det riktignok overskya, men det er vindstille og varmt, 9 grader. Hører småfuglene kvittre og........en lastebil....hæ :forvirra: Åh, det er naboen som får besøk av slaktebilen :grine: Har aldri likt den bilen jeg av en eller annen grunn - sa noen dyrevenn? :Nikke: Klarer liksom ikke å la være å tenke på hva dyra tenker. Men det går relativt fort over altså....helt til jeg ser en slaktebil til :x

Jeg må vel gjøre meg i ordning til den O'store byturen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hei, hei, jeg sover ikke... :vinke: Klokka er jo snart 7. Jeg har nesten dårlig tid, men jeg sover slett ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei Monja!

Du er ikke helt alene! Jeg er på dagbokrunde - rakk ikke så mye av det igår, så nå er det tidlig på'n for å rekke gjennom alt! :wink:

Du skal på skikkelig PARTY til helgen du da! Så gøy - og såå mange billetter solgt!? Det må jo bare bli bra "trøkk"!! SÅ snilt av din sambo å kjøpe den billetten til deg, da...Men den er sikkert vel fortjent, Monja! :D

Nå må jeg haste videre...har en DEL ting jeg skal rekke idag - mildt sagt...Jeg må holde meg laaangt unna KG sånn at jeg kan bli litt effektiv - det er rett og slett ikke mulig med KG surrende i bakgrunnen...

Koselig å lese dagboka di!

Ha en fin dag, Monja - og kos deg masse i helgen! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen noen morgen fugler..... Oppe så tidlig da vet du.... :D

Å jeg som sov til to..... :o

Har du hatt en flott dag idag???

Liker ikke slaktebiler jeg heller.. Dyrevenner lenge leve.... :ler:

SÅ koselig av samboeren din å kjøpe billett til deg da.. Da får vi håpe at Monja koser seg masse på stor fest.

Jeg skal i bursdag til helgen jeg, så jeg gleder meg masse. Vi får utveksle fest historier på søndag... :sjarmor:

Tusen takk for hilsen i boken min... Jeg ble veldig glad for den.... :Nikke:

Tjobing og klem til deg fra Skusla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobang!

Nettopp kommet fra ei venninne jeg. Tunga mi er helt nummen fordi jeg fikk prøve litt av det der stoffet hun hadde i munnen til jenta si, som holder på å få tenner :lol: Funka jo kan man si.....

Om jeg har hatt en flott dag? Jo, jeg har faktisk det, helt til jeg og sambo kom hjem. Da var jeg helt syk etter KG og hva hadde skjedd? PC'n hadde dødd. Trodde jeg da. Fikk ikke starta den i normalt modus, og den drev og re-starta seg selv hele tiden. Jeg fatter jo ikke bæra av hva som skjer med denna kassen, men sambo starta på han - med å ta ut lydkortet!?! Så kjørte han den i sikker modus og flytta over fra C: til D: før han kjørte recovery på hele dritten. Så er det bare å legge inn og installere på nytt igjen da, men det virker nå som alt funker til nå iallefall :D Hadde det ikke vært for at jeg trengte PC for KG hadde jeg kasta ut hele burken :evil: Kan bli gal av mindre.....

Nå gleder jeg meg bare til fest i helga. Skal bli kjempegøy. Og det er jo så lenge siden jeg var på fest at jeg kommer vel til å trenge båre før klokka 9 jeg :ler: Kommer til å bli skikkelig snydens tror jeg. Så jeg tror nok det holder med en vinflaske i morgen når jeg skal på poltur. Skal jegha mer og drikke får jeg rote i kjelleren og ta med en skvett sprit. Så er kvelden berga.... :kul:

Men nå må jeg snart i seng jeg. Sovna på sofan og linsene mine er temmelig tørre kjenner jeg. Gruer meg til å ta de ut.

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

HEI MONJA!

Venter spent på søndag og gode fyllehistorier fra deg, jeg Monja! :ler:

Du, jeg har slitt masse med pc'n min etter jul (og den er helt ny). JEG HOLDT PÅ Å GÅ AV HENGSLENE! Man blir jo så forbanna - og samtidig helt hjelpeløs! Jeg har i allefall null peiling på data, og satt som et spørsmålstegn hver gang det skjedde noe rart. "Men jeg fikk hjelp, og nå har jeg fått et nytt liv..." :lol: Men jeg har vært millimeter/sekunder fra å kaste hele maskinen i gulvet og hoppe på den...

Godt at maskinen din er i orden igjen, da! Man kan jo få abstinenser hvis man ikke får vært på KG - og det må man unngå!

Ønsker deg ei god helg, Monja!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt klam i hakket idag jeg (upassende språkbruk?). Labba rundt i byen en stund, og møtte på en kis jeg digga villt på en annen jobb jeg hadde. Vi ble skikkelig forelska, men gjorde ingenting med det, for utroskap ligger ikke for noen av oss. Nå var det skikkelig lenge siden jeg hadde sett han, og da jeg så han idag......*mo i knærne og dårlig samvittighet :oops: *Det er visst ikke tull det at det tar laaang tid å komme over vise personer.

Men jeg har det toppers med sambo jeg, så jeg ble rent flau over reaksjonen min :oops: . Likevel var det skikkelig kos å prate med han da. Og det ligger an til at vi kanskje ses i morgen - han skal på samme fest som meg :) Kan bli gøy det da, men jeg skla nå hodle meg litt i bakgrunn tror jeg. Skal ikke legge noen demper på festen, nei, men jeg frykter jeg blir gående å glane etter han.......... :x

Var innom svigermor idag. Hun har fått konstatert grå stær stakkars :-? Nå begynner det å bli nok for henne synes jeg. Hun har hatt max uflaks i dette livet med tanke på helsa. Brakk ryggen på skitur, fikk hjernehinnebetennelse som følge av infisert nål i ryggen på sykehuset, mista korttidshukommelsen som følge av det igjen. Fikk en dødelig bindevevssykdom - lupus - kronisk betennelse på øynene, operert i begge skuldrene, og nå altså grå stær. Men hun er alltid like blid. Jeg beundrer henne for det altså. Uansett hvor vondt hun har eller hvor mye hun plages er hun alltid like strålende :D Hun er ei skikkelig tøff dame.

Idag skal jeg kose meg med sambo ettersom lørdagen går vekk. Vi skal lage tacopizza (smør på flesk?) og kose oss med svensk tv3. Er det bare meg som er rar, eller er svensk tv3 bedre enn norsk tv3? Ikke for det - dansk tv3 er ikke ille det heller - hadde jeg bare forstått alt som sies i de danske programmene da (blir flinkere og flinkere). Skal bli så koselig altså. Det er alt for sjelden vi kan kose oss sammen, for det er alltid noe som sliter oss i hver vår kant i hverdagene. Så minst en dag og en kveld i helgene er hellige. Da er det bare oss.... :wink:

Skal få meg ny mobil idag jeg da :D Sambo skal kjøpe til meg, for jeg har rota bort og ødelagt 5 telefoner de siste to årene.... :roll: Så nå er jeg straks kvalifisert storforbruker :ler: Vi skal dra å kjøpe etter at han er ferdig på jobben klokka 15.00. Da skal jeg også kjøpe en flaske vin.....

....Det holder i massevis til meg det. Har tross alt ikke vært bedugget siden 17. august :roll: Så det gjenstår å se hva som skjer. Kommer sikkert til å bli dritings, men det passer seg vel ikke for en på min alder???? :hoho: Jeg skal ha det gøy, så får alle andre mene hva faen de vil. Det bryr jeg meg lite om gitt.....Tjobing :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLAM i hakket??? :hoho:

GO HÆLG, monja!

Så det bli party på dæ, fræm med rockefoten :enig:

Ikke drikk alt for mye da, og pass opp for gammel forelskelse. mhm :fy: :wink:

Kan tenke meg det blir livat på festen du skal på. Håper du får det skikkelig skikkelig morro. :D

Gleder meg til å få høre om hvordan festen var. Tipper du kommer ranglende inn her litt lettere (eller mer) bedugget etterpå for å prøve og få skrevet ned noen ord. :ler:

*STOR KLEM* til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klam i hakket,den var fin du :kul:

Morsomt med en liten kule av og til.. :briller: Er du forresten fan av Too Far Gone? Gjenkjente den strofen nederst shø.

Enjoy festen, må itj fårrå ått nåless da! :ler:

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå må jeg skjerpe meg.....har akkurat lest alle skrivefeilene jeg har servert i tidligere innlegg. Skla istedet for skal, hodle istedet for holde.....jøsses :o Og jeg som hadde 5 i norsk da gitt. Men jeg tror jeg kan skylde på plasseringa av bokstavene på tastaturet. Det er alt for tett mellom dem....så det så.

Jeg er bra stiv og støl nå. Det var skikkelig kaldt her da vi kom hjem, og først etter at vi hadde spist begynte veden å varme litt. Da blekka jeg ut foran vedovnen - rett på gulvet - uten noe under meg. Ikke pledd eller pute en gang. Helt skutt..... :Gjesp: Og da jeg våkna måtte det være minst 70 grader foran ovnen. Og bare flaks at jeg ikke hadde kommet borti den....urk :o Det hadde vært snadder det. Så nå har jeg vondt i armer og rygg og ikke minst er hodet kokt. Det kjennes iallefall ut sånn. Men det kommer seg nok om noen få strakser :ler:

Middagen var skikkelig snadder da. Tacopizza servert med salat og rømme. Spiste alt for mye kjenner jeg *rap :oops: * Føler meg som en hval her og nu. Men så er det nå eneste middagen vi kan kose oss med i helga og da. I morgen skal jeg jo på fest.

Nærmer seg faretruende nå. I morgen på denne tiden.....hjelp :sjokk: Og sjefen min sendte meg nettopp SMS om at hun skulle ut også. Blir kjekt å treffe henne i fylla da. Flaksa der må vel være at det ikke er sikkert hun husker det :ler: Gleder meg masse masse nå......klarer nesten ikke å sove i natt jeg tror jeg. Selv om det kanskje heller kommer av at jeg tenker på en viss Mr.X *smekk på labben.Fy monja :fy: *

Fikk mail fra ex'en idag igjen. Han er bare dyktig på å maile meg. Men det er bare koselig det da. Det er gøy å høre hvordan det går for han og familien hans. Har også kontakt med tre av jentene hans, og de mailer også relativt ofte. Snodig å tenke på at hun eldste blir 23 år i år, mens jeg blir 26. Jeg var sammen med faren hennes, men det er bare tre år mellom henne og meg....hehe. Vi tenker vel egentlig ikke så mye på det heller da. Hun er nå kommet litt lenger enn meg da. Nygift med tre unger på 24 mnd (tvillinger) og 12 mnd. Har ikke ligget på latsida akkurat. Sønnen ble født en uke før jentene ble ett år :ler: Da var bestefar ikke så veldig imponert akkurat, men det har visst gått over det. Nå forguder han barnebarna sine. Hadde jeg vært bestemor om vi fortsatt hadde vært sammen?!? :Hehe:

Lurer på om jeg skal finne senga jeg. Er skikkelig trøttryne idag også. Holder på å bli kveldstrøtt - grøss og gru :o Sambo er alt laaang inne i drømmeland han. *sende Jon Blund til Skusla....*

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du deg nååååååå???

Du må vel være opplagt til i morgen, så det er kanskje ikke så dumt. :wink:

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...