Gå til innhold

Monjas lille røde


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, trenger ikke forklare deg du da snuppa...

Du gjorde det jo klart at han hverken var en ex eller at du ikke gjorde noe galt.

Jeg var aldri sammen med han jeg møtte i helgen heller.. Hadde litt på gang for lenge siden ( før jeg møtte sambo) men ingenting mer

Det er sunt å flørte litt, og vi vet hvor grensen går.. Sant vel? :enig:

Det beste i verden er å få masse komplimenter å føle seg spesiell.. Så det er bare koselig.

Men de som er hjemme, og venter på oss er de beste uansett!!!! :Nikke:

Idag har jeg offesielt flyttet ut av leiligheten min.. Alt er tomt og rent.. hurraaaaaa..... :ler:

Så jeg har vært aktiv denne mandagsmorgenen......

Vært på cafe og spist frokost også...

Kooost meg med sambo..

Vel, ha en flott dag da ...... :D

Klem fra meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Innlegg 200 i dagboka mi :hoppe:

Dette blir vel nr 201 det da, men jeg la meg ikke merke med det før nå jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på en tråd her om man bare lyver for å virke mer interessant på KG.....?!? I den forbindelse har jeg bare en liten tilleggsopplysning å gi:

:hoho: Idag fikk vi tømt septiktanken vår :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på en tråd her om man bare lyver for å virke mer interessant på KG.....?!? I den forbindelse har jeg bare en liten tilleggsopplysning å gi:

:hoho: Idag fikk vi tømt septiktanken vår :hoho:

Også skriver du at du ikke prøver å gjøre deg mer interessant??? Særlig jeg tror på at dere fikk tømt noen tank hos dere!!! :blunke: Og forøvrig... Det kommer så mange innlegg i denne boka om dagen at det er vanskelig å følge med... Dopingkontrolløren er helt forvirret, men noterer seg unormalt høye blodverdier i allefall... :wink:

Vel, back to reality.

Klem, Jennifer

*endelig medlem av superaktive suppehuer* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger du og snorker igjen??? Ditt murmeldyr, altså! Satt hardt den derre fyllekula di.

*sniff sniff sniff*

Synes liksom det henger igjen en sånn fyllaånde-eim her. :tunge1: Fysjah!

*dra fram x-iten og spraye litt rundt seg*

Aaaaahhh...se der ja...mye bedre. :ler:

Tror jeg utnevner meg selv til "dagbok-rengjørings-arbeider". :ler:

Du får ha en god natt, monja. :blunke:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅå så godt her luktet da.... Friskt og rent!

Har noen vært her og ordna eller????? :ler:

Septikktank du liksom...... :ler:

Sove godt da.....

En nattahilsen fra Skusla. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken Monja. Det varmer... :) Det ser forøvrig ut som om jeg begynner å få orden på ting nå, og at humøret så smått, etter en litt tung uke, kan begynne å snu igjen. Det skal bli godt, for jeg liker aboslutt ikke å være i dårlig humør! Men noen ganger blir det bare sånn, man kjenner nesten ikke seg selv igjen. Pleier som oftest å være i godt humør jeg... Selv om temperamentet mitt så abolutt er til å ta og føle på noen ganger. :blunke:

Har observert at du var på fest i helga ja (helt borte har jeg jo ikke vært.) Flink jente var du også, som holdt deg på matta med han drømmefyren, selv om jeg i utgangspunktet heller ikke hadde regnet med noe annet. Noen ganger er det deilig med litt spenning og bekreftelse, selv om man ikke vil bytte mot det han har. Jeg har i allefall blitt enda mer sikker på at jeg er sammen med den riktige mannen i løpet av den siste uka... Tror jeg skal huske på å minne meg selv om det, neste gang han irriterer meg, for den dagen kommer også garantert igjen. :roll:

Regner med at du har kommet over fyllesyken nå... Selv drikker jeg så lite for tiden at det kan finne på å henge igjen i maange dager hos meg. Det resulterer i at det blir lenger og lenger mellom hver gang jeg fester også...

Nei, nå får jeg jobbe litt igjen. Ha en fortsatt fin dag Monja :)

Klem, Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: 1. APRIL!!!!!!! :hoho:

Har ikke jeg hatt det gøy idag, så vet ikke jeg nei. Lura ei venninne trill rundt og hun bare slukte det rått....Begynte jo fint da, med "eehh, jeg er gravid og sånt....." (hun gratulerte vilt) ".....men det er bare et problem, sambo er ikke pappa'n...." :o Da ble hun skikkelig rådvill, og da jeg fortalte hvem det var som var "pappa'n" ble hun skikkelig oppgitt. For han jeg nevte er gift med barn fra før han....Hun lurte jo fælt på hva han syntes om nyheten, og da jeg sa han syntes det var helt OK og at han gleda seg masse ble hun om mulig enda mer forvirra.... :forvirra: "....men, så er det jo 1. april og idag da...." :hoho: hun kunne jo ikke annet enn å le stakkar. Men hun sa i ettertid at hun burde ha skjønt det da. :ler: Dette er favorittdagen min. Men jeg har ikke lurt noen andre da. Nytter ikke, for alle vet at jeg bare gjør det, så ingen tror meg likevel :ler:

Inspirert av Fredagsbarn har jeg blitt skikkelig husmor jeg. Vaska hele huset idag jeg. Mangler bare badet, toalettet og soverommet nå, men noe kan jeg jo bruke morgendagen til og da. Lurer på om ikke jeg har knibba noe av Fredagsbarn's energi jeg?!? Eller kanskje positiv telepati!?!

Jeg var innom Mr.X på jobben hans idag. Han hadde pause, så det gikk bra det :hjerte: . Plutselig reiste han seg, tok tak i hodet mit og kyssa meg rett på munnen?????!!!!!??? :sjokk: "Ta det som en aprilspøk" sa han og lo. Hva i all verden mente han med det? Men jeg ble mo i knærne likevel jeg :ler:

Nei, nå skal jeg hjelpe sambo å stikke om vinen vår og så skal jeg glane litt på "Fame Factory", før jeg setter nesa mot dusjen :D

Kan jo hende jeg titter innom senere idag, men i morgen er jeg definitivt her.....

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann!

:hoho: Aprilspøken din satte nok et støkk i venninna di! :ler: Du er litt på kanten, altså! :ler: Jeg har ikke blitt lurt idag, så vidt jeg vet da... :-? Har heller ikke lurt noen...Er ikke så flink til å finne på sånne morsomheter, jeg...Men syns det er gøy med en sånn dag!

Den aprilspøken du fikk rett på munnen var en ny type, tror jeg...hehe...har ikke hørt om den før... :wink: Godt det bare er 1.april én gang i året, da. :lol:

Nå skal jeg snart gå og legge meg...Ser du har vært effektiv husmor idag. Håper det har smitta over på meg mens jeg har vært her, og at det bryter ut imorra! Trengs en skikkelig opprydding her hos meg nå...

God natt!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du, Kverula....den "aprilspøken" jeg ble utsatt for er av en nyere type :ler: Og jeg er glad det er 1. april bare en gang i året :ler: Jeg kjørte forresten forbi han idag da jeg hadde kjørt sambo på jobben. Han hilsa og gliste verre enn verst....he he.

Men nå er jeg bare hjemme og koser meg. Idag koser jeg meg faktisk, for det er nyvaska her, og alt er stille og rolig. Brenner i peisen gjør det og, så nå er det så fint her altså *klarer ikke å la være å være stolt av meg selv* :lol:

Ringte trygdekontoret i morges. Og senere idag skal jeg dit for å hente et skjema som gjør at jeg kan avtale aktiv sykmelding med arbeidsgiver, og da får jeg begynne å jobbe 2 timer hver dag fra mandag av.......

:hoppe: JUHUUUUUUUU :hoppe: *hoppende glad ble jeg*

Så da skal jeg jobbe fra halv 6 til halv 8.....Det passer meg utmerket til å begynne med det....Og uka etter skal jeg jobbe fra 6 til 8..... :sjarmor: Skal bli deilg med noe konstruktivt å gjøre hver dag - ikke at KG ikke er konstruktivt altså :wink:

Må svippe en tur på forumet nå jeg, sikkert 200 nye meldinger jeg ikke har sett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEISANN MONJA!

Hehe...han "aprilspøken" din glisa, ja? Det vil jeg tro! :ler:

Ååå...jeg kunne ønske det var nyvaska her også. Ser ikke ut her...Men jeg prioriterer ikke husarbeid for tiden. Når jeg ikke er på KG, så prøver jeg å lese litt...eh...skulle vært omvendt, kanskje... :o

Ja, ja!

Så fint at du skal begynne å jobbe litt igjen da! :D Sikkert godt å ha noe å gjøre igjen- blir fryktelig ensformig å bare være hjemme, ikke sant? Det syns i allefall jeg. Mine bekjente sier alltid: "Åh, så heldig du er som er hjemmeværende!" Tror liksom at det er så givende å sitte hjemme alene og lese hele dagen! OK, det er deilig å kunne stå opp når man vil, og gå og legge seg når det passer, og disponere dagen selv...Men jeg savner å være sammen med folk! Og jeg er ikke av den supersosiale typen altså...Jeg tror det er derfor jeg bruker så mye tid på KG. Her treffer man jo alltid noen, og kan engasjere seg i andre enn seg selv!

Nei, nå må jeg røske fingrene av tastaturet og begynne å fungere som student...Nå har halve dagen gått, allerede! :fy:

Klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har fått et par meldinger på mobilen fra "aprilspøken" idag jeg. Han lurte på om jeg var på tur hjem, for da ble dagen totalt spolert. Han fikk jo ikke sett meg idag.....*snufs* Tviler på at han lider noen nød, for han har jo ikke sett meg mer enn hver 6. mnd eller noe sånt til nå. :ler: Han ble glad da jeg sa at jeg kanskje kom innom i morgen da. Og detble i bunn og grunn jeg og.... :wink:

I morgen skal vi på bursdag til ei lita tuppe som blir 1 år idag. Da skal vi ha med pakke og kake, og jeg regner med at det blir rimelig vellykka :ler: 1-åringer og kaker blir som regel sirkus det.... :ler: Så idag skal jeg til byen å kjøpe det jeg trenger til bløtekake med krem. Blir så søtt. Koselig med barnebursdager synes jeg.

Nei, å være hjemme fra jobben er kjedelig, ensformig og trøttende....Så vet dere det, dere som tror det er så deilig :ler: OK, da, første uka går som en drøm, men så blir det tyngre og tyngre.....på alle måter. Har lagt på meg 4 kilo jeg.....iiiiiiiiiiiiiiik :o Hadde nå enda sambo hatt fri. Det var deilig når han hadde ferie da. Det gikk an, men ikke når jeg er alene :cry:

Men nå skal det nevnes at jeg er bare hypersosial, og totalt avhengig av folk rundt meg hele tiden.....Eller av å være på KG, for det er jo på en måte folk rundt meg her også :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVOR kom alt dette vannet fra???? Jeg som skrøt på meg delvis blå himmel og greier tidligere idag. Nå HØLJER det ned :o

*prøver fortsatt å gjøre meg mer interessant*

Tenkte jeg skulle se innom en siste gang før jeg drar på Trygdekontoret for å hente et slikt skjema om aktiv sykmelding. Så skal det bli fart i sakene tenker jeg :wink: Jobben min, here I come :ler:

Og så skal jeg på et "minimøte" på jobben før jeg skal på besøk hos søskenbarnet mitt. Jammen meg travelt for en skrott. Og så vurderer jeg å dra innom "aprilspøken" min på jobben hans også, men spekulerer litt på hva kollegaene hans tror da :blunke: Og etter alt det der skal jeg hente sambo som skal på 60 års dag til onkelen sin.....Puh..... :lol:

Tenkte jeg skulle innom noen kollegaer av meg og, men jeg ser nå at det blir det ikke tid til likevel.....Får bli i morgen det da....

Sambo må bytte hode på parabolen vår idag. Det er ikke noen andre kanaler enn NRK som funker og det irriterer meg :evil: Får bare feilmeldinger og det står bare og hopper og skurrer hele tiden :frustrert: Det er jævla irriterende...... :sinna: Glad jeg har KG da jeg :lol: Bare han får fixa det til "Fame Factory". Jeg glaner på svensk doku-såpe jeg, mens alle andre stirrer på BigBrother. Har ikke engang TVNorge vi. Og når jeg sier det ser folk på meg som om jeg har blitt spedalsk eller noe.... :forvirra: Koselig.....

Men nå er det dusjen neste, før jeg setter meg i Astra'n og freser til byen. "Aprilspøken" er gulrota mi....... :ler:

UUUUWÆÆÆÆÆÆÆHHHHH!!!!!!!!!!! Det sludder......hallo?!?!?! Det er liksom vår nå :evil: *nå surna jeg ja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø? :x Fysj og fysj... Ikke bra. Grått med litt regn er det da her i Danmark, men snør gjør det heldigvis ikke. Snakket med en venninne i Norge på telefonen i går, og det første hun sa når hun tok telefonen var: Det snør!!! Hun var ikke så glad for det hun heller med andre ord...

Skjønner godt at du synes det blir kjedelig å bare gå hjemme jeg, selv om det høres knall deilig ut når man er nødt til å jobbe hver da. Men jeg vet selv at det fort blir kjedelig fordi alle andre er på jobb... Hadde det enda vært sommer så. Når det er sagt kunne jeg godt tenke meg et par uker fri jeg... *drømme*

Når det gjelder det utdrikningslaget så vet man jo aldri om "bruden" er her inne. Så derfor tar jeg ikke sjansen på å si mer enn at det både inneholder sang og dans for bruden, også får resten være opp til fantasien inntil videre... :blunke:

*sender anti-snø vibber*

Klem, Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hmm, så ut vinduet nå jeg, hadde tenkte å sykle på trening. Men ombestemte meg fort her var det skikkelig snø!!!!! Og jeg bor ikke mange meter over havet!!!! Snøvær er vel god unnskyldning for å slippe å dra på trening, er det ikke?'

Ha en fin kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OM det er en trøst så har det SNØDD SOM BARE DET HER IDAG.... :evil:

SNØ da vettu, skal ikke snø nååååååå!!!!!!!!!!

Skal være soool og strålende vær nå.. :Nikke:

Tusen takk for kjempe koselig hilsen i dagboka mi... Ble virkelig glad for det du skrev....

Sender deg en stor klem jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg dusja to ganger idag?!?! Har hukommelsen svikta totalt?? Herregud, jeg er jo helt glemsk jo.....og så lurte jeg på hvorfor det var vått i dusjen da jeg dusja andre gangen idag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullebøtta Monja!

Må ikke dusje to ganger på EN dag da vet du!

Dusjer en gang i uka jeg og det holder i massevis :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja....sånn går nå dagene..... :ler:

Tusen takk for hyggelig besøk dere.....jeg er bare sååå glad i besøk, så kom gjerne innom siden en gang også....*vispe sammen krem til bløtkake*

Idag har jeg fiksa meg aktiv sykmelding, slik at jeg kan jobbe to timer om dagen fra mandag. Det skal bli så deilig altså. *det blir nå aldri mandag heller da* Lurer på om jeg synes det på mandag, når jeg stå opp i rett tid? Når jeg ikke kan velge om jeg vil sove lenger...Bruker å bli skikkelig trøtt da jeg :Gjesp::ler:

Har hodepine jeg. Har vært til onkelen til sambo på 60 års dag idag, og tanta til sambo prater minst 300 ord per minutt. Lurer på om hun noen gang puster...? Hm, vi var der i to timer vi.....

300 ord * 120 minutter = 36 000 ord..... :o Det må det minst ha vært. Var skikkelig glad da vi dro derifra.....bzzzzzzzzz bzzzzz bzzzzzz *sånn høres det ut i hodet mitt nå*

Hvor er sambo, forresten? Å ja, han dro ut i garasjen for å rydde litt. Ble ikke så mye å gjøre her inne ettersom jeg har gjort alt, så han måtte ta et tak der han.... :o Kanskje vi får plass til bilen og? Er det ikke derfor man har en garasje egentlig?

Var ute og sjekka ståa....Nå skal han sette inn bilen.....*klappe klappe* Enn om han hadde gjort det før det ble vinter?!? Da hadde vi sluppet snø og is og.....grrrr :evil: Men til neste vinter :D

Var på besøk til "aprilspøken" idag. Etter at alle andre hadde dratt fra jobben hans. Han satt igjen noen minutter....Vi prata og hadde det skikkelig koselig....Da tok han med ett tak i meg og holdt meg inntil seg. Jeg ble lettere sjokka ja :sjokk: Så sa han plutselig at hadde han vært sammen med meg skulle han ha ******* meg hver eneste dag :o :sjokk: :o :sjokk: :o :sjokk: :o :sjokk: :o :sjokk: :o

Snakk om å være rett på sak da dere. Visste ikke hva jeg skulle svare jeg, men var glad han holdt meg inntil seg, for jeg ble knallrød :rodme: kjente jeg :rodme::rodme: Da fant jeg ut at det var på tide å dra videre...... Vel ute i bilen var jeg mildt sagt rådvill og sjokka. Gosh.... Han er jo skikkelig hoga på meg jo :o Men ikke jeg nei, skal mer til for å vippe meg av pinnen. Hadde han vært litt mykere i kantene, og tatt det pent så kanskje.....Men jeg likte virkelig at han holdt meg. Var akkurat som om kroppen skrek etter mer.....Klarte ikke å rive meg løs, om jeg så ville det. Hva skjer??? :oops:

Skal ta en runde i dagbøkene nå. Bruker å kose meg veldig med det, og siden jeg er fryktelig sosial er det skjønt å dra på besøk. Og siden jeg må samle tankene mine nå er det fin avveksling :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...