Gå til innhold

Monjas lille røde


monja

Anbefalte innlegg

hei hei...

stikker innom for å ønske deg en riktig fin dag monja :kgsmil:

* sola forsikrer om at @lfakrøll bare mener det godt med moralprekenen sin, og sola er veldig enig med henne.. sånne forbindelser kan fort føre til "dumme " greier.. grsset er ikke grønnere på den andre siden :fy: *

håper du ikke ble fornærmet på meg nå, mener det bare godt vet du 8)

klem fra sola :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann hoppsann vennen min..

Har du ikke vært innom enda du da....... Nei, men jeg er IKKE her for å gi moralpreken... :ler:

Du vet hvem du vil ha, det har jeg sett du har skrevet så det så.... :blunke:

Vel vel, jeg suser videre, men først vil jeg ønske deg en super fredag og helg, men vi snakkes sikkert i løpet av den tenker jeg..... :D

Du er en go'ing du Monja..... :D

Klem fra meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he......fornærmet? Jeg? Ikke så veldig....Men det er jo bra at noen passer på da :)

Neida, slapp av, det er ikke noe "på gang" her. Vi er bare gode venner vi (så troverdig den setningen enn høres ut :ler: ), og har vel kanskje funnet ut at det er på tide at vi treffes mer? Og bare for å ha sagt det - sambo og han er jaktkompiser, så det er ikke så mye å frykte iallefall. Vi er bare to av samme alen - helt gærne når det gjelder humor. Tror bare jeg tolka han helt feil jeg.....eller noe sånt. Kanskje jeg tok han seriøst når jeg ikke skulle det :o Uansett, vi har prata om det og blitt enige om at det ikke er noen følelser der.....Vi er jo tross alt opptatt på hver vår kant vi....Men om vi hadde vært single....*neida, skal ikke starte på den igjen :ler: *

Idag har jeg stressa.....Kjørte sambo på jobb og kurs i morges....var innom på jobben for en "update" - begynner jo såvidt på mandag :D - og så var jeg.....ja, der ja :oops: En liten tur bare.....Men han hadde fri idag da :D (Og det visste jeg....). Så kjørte jeg en kollega hjem, handla litt og da sambo var ferdig på jobben var det straka vegen hjem. En time etter at vi kom hjem kom svigermor på middag. Det ble tacopizza med salat og rømme idag. Hun syntes det var snadder hun, og da er jo hensikten oppnådd :sjarmor:

Fikk se kjolen hun hadde kjøpt seg til bryllupet vårt. Kjempefin var den. Hun kommer til å bli såååå fin at svigerfar angrer på at de skilte seg :sjarmor:

Vel, tid for ny dagbokrunde..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællåååå!!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Hva styrer du med på en fredagskveld??

Jeg er litt sånn gira jeg og i dag, må være noe jeg har spist. :ler:

*raser videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, travelt du hadde det da :forvirra:

Jeg driver bare dank jeg. Ikke noe fest eller noe denne helga. Kanskje like bra det, for det frister ikke egentlig. Lurer på om jeg er edru enda jeg....?Har starta en innføring i "Hvordan bli nordlenning" i dagboka di, Midnattsol...ikke at du trenger det, men det var en påminner fra gammelonkel at jeg og er litt nordlenning :ler:

Tenkte jeg skulle legge meg tidlig, for sambo står og tripper etter PC'n, men du vet nå hvordan det blir. Klare ikke å logge av... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal overlate PC'n til sambo nå.....Hører han zzzzzznorker på sofan, så han har vel venta lenge nok stakkar....

Ha en god natt da dere!

*monja skal gå å drømme om IS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS??????

Ett skjult budskap, eller den kalde substansen som kommer i flere smaker, farger og som smaker ubeskrivelig godt??????? :wink:

Ikea og greier???? Hørtes moro ut. Kanksje ikke kø biten da, men å shoppe der.. Jeg misunner dere som bor så nært.....

Nærmeste Ikea for meg er i Trondheim å det er en fem times biltur.. Knappes en dagstur det nei..... :-?

MEN, det er moro å være der når vi først er der... Da handles det i store mengder.

Sitter å nyyyter noen små strawberry daquari's som sambo laga til meg når jeg lå i badekaret..

Han er da skjønn også... Så i dag er det Varte opp Skusla- dag har han bestemt.... thi hi. :briller:

Inte meg i mot...

Vel vel, du har vel lagt deg du nå..... Men jeg lar likevel lyset stå på her jeg, tilfelle flere tar seg en tur innom, så det ikke blir noe sammenstøt ala det jeg og Kverula hadde i Mdnsol sin bok i natt. Tror hun var litt bitter på meg for den blåveisen og flate nesa ja.... :rodme:

Jaja, shit happens.....

Takker for koselige og hyggelige ord i boka mi.. Satt veldig stor pris på det må jeg ærlig innrømme. Har det på samme måte jeg også, så er det sagt.... :ler:

ALLTID koselig å bli kjent med hyggelige jenter.... :Nikke:

Syns vi skal ta oss en chatte kveld en dag ja, men skal si fra til deg i god tid.....

Ha det fint da .... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, du er avslørt!!! Ingen ting er ugjennomskuelig for Sherlock Jennifer. :blunke:

Takk for at du holder dagboka mi oppe på lista foressten og riktig god helg til deg også. :P Du gleder deg vel til mandag du når du skal begynne på aktiv sykemelding? Jeg gleder meg ikke til mandag, også gleder jeg meg enda mindre til tirsdag, for da skal jeg fly fra Kastrup til Gardermoen nesten før soloppgang. :Gjesp: Men det er ikke noe å gråte for det nå, for nå er det jo helg. Jeg har hatt fri i dag jeg... :P

Dette skulle bare være en kort hilsen...

Klem, Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!

Tenker jeg tok dere på senga nå ja.....sove bort lørdagsmorgenen på det viset der :forvirra:

Nå er vi på vei til IKEA om noen få strakser. Nærmeste IKEA for oss er i Trondheim det og, og vi må kjøre tre timer for å komme dit :x Og da har jeg ikke energi til å stå i kø lenger.....grøss.

Håper dere får en fiiiin dag alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nærmeste IKEA for oss, det er naturlig nok i Bergen, og det tar antakelig ca 15 minutter å kjøre dit med bil, men med buss er det et stykke lengre da, tipper vi kan si 45 minutter, minst, kanskje nesten en time. SÅ stor forskjell er det på bil og buss... Men vi handla masse der da vi flytta hit, og da var pappa her med bil, så det gikk utmerket.

Trives på IKEA jeg, men ikke på en lørdag da. Jeg og ei venninne pleide dra dit i begynnelsen av hvert semester, midt på dagen en dag vi hadde forelesningsfri. Det er mye mer trivelig ja :) (og hun hadde bil...)

Ha ei fin helg da, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEISANN MONJA!

Så du er på Ikea og skal bli kvitt no' kronasje du da! Kan tenke meg det er folksomt der idag, ja! :D

Jeg er bare en snartur innom KG - står på randen av å skulle gjøre husarbeid... :o Må døyve lystene litt - eller kan jeg komme til å sette igang med alt for mye rydd og vask...Det er ikke bra det heller - er jo tross alt helg! :wink:

Ønsker deg en fin helg - spent på hva du handler på Ikea!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o IKEA på en lørdag ?

Jaja lykke til :wink: hehe...

Var der selv i forrige uke å fikk lettet litt

på bankkontoen..

Kos deg monja ....

Forresten... God Helg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Ikea på lørdag er greit det, hvis man passer på å dra 15.30 minutt etter åpningstid, og vet hva man skal ha. Alle har stått i kø ved åpningstid, og rukket og kommet seg inn og spredd seg over hele senteret. Så suser jeg gjennom og plukker med det jeg skal ha, før jeg kommer til kassene før alle andre:-) Kanskje litt værre om en skal ha masse møbler og må ha hjelp og sånn da...

Jeg bor kanskje 5 minutt unna ikea med bil, noe som var kjekt da vi flytta til Trondheim og skulle fylle en leilighet!

Ha ei fin helg Monja, får håpe du ikke ble helt utslitt av Ikeaturen idag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suser innom å sier hei til deg jeg.....

Du er vel på Ikea du nå og koser deg ( eller irriterer deg grønn over køen??? :ler: )

Gleder meg til å høre hva du har handla ja.....

Ha en ellers flott dag da....

Stor klem til deg..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei på deg monja :kgsmil:

stikker innom for å ønske deg en riktig fin kveld :kgsmil: :kgsmil:

klem fra sola :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Ikea-turen da? Irriterende lange køer og damer med barnevogn som durer på? :ler:

Hva kjøpte du da?

Nå skal lille meg krype til køys.

*sjekker at alt er rolig her, slukker lyset og lukker boka forsiktig igjen*

Natta! :)

(Eller..goooood morgen!!!) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabler en tur innom jeg og sjekker at alt er i orden her etter at forrige skribler sjekket sist :lol:

Divaen sjangler mot soverommet snart hun og,- ha en riktig god natt, Monja og alle andre forbipasserende :D

Klem, Diva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...