Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Det var lenge å sova utan å få "lette på trykket" :overrasket:

Ja, derfor ble det en pumpepause midt i soveøkta :fnise: Ellers hadde jeg vel badet i dammer i senga tenker jeg :ler:

Men det kommer ikke så mye melk som før - heldigvis, så det er tydelig at kroppen venner seg til at han spiser sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er smurfen sammen med mormora si på langtur. De har dratt for å besøke oldemora og oldefaren hans - et par timer unna med bil. Tenker han koser seg masse. Det er iallefall uvant å ikke ha han hjemme. Så utrolig stille.

Akkurat nå sover lillemann og mannen driver på ute så det er stille i heimen ja. Kankje jeg skal lese ei bok :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stillhet er kanskje ikke det man er mest vant til med to små barn i huset ;)

Nei, det er ikke hverdagskost. Deilig var det. Men det er nå best å ha storebror hjemme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å oppdaterer meg i Monjaheimen.

Høres ut som dere har en fin sommer - herlig uteplass! :)

Så koselig at du titter innom. Her har vi en flott sommer, men dessverre går det så alt for fort. Nå er 4 av Smurfens 7 ferieuker som blåst vekk. Og hadde jeg ikke vært i permisjon ville dette vært min siste feriedag. Mannen har enda 2 uker igjen av sin ferie, men plutselig er den over og :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne senga. I morgen er det tid for litt ukeshandling igjen. Gubbis skrev handleliste så jeg er spent på hva vi fortsatt mangler når shoppingen er unnagjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne senga. I morgen er det tid for litt ukeshandling igjen. Gubbis skrev handleliste så jeg er spent på hva vi fortsatt mangler når shoppingen er unnagjort :ler:

:ler:

Tror det hadde blitt omtrent likedan her i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkne opp, sleeping beauty! ;)

:Gjesp: *smatt smatt* Jeg er våååken - etter tre timers dupp på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det hadde blitt omtrent likedan her i huset!

Faktisk gikk det utrolig bra. Men nå skal det sies at jeg skrev på noe selv da. Og glemte noe da jeg var og handlet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en hektisk avslappingsdag. Først dro jeg og Smurfen på ukeshandel tidlig i morges, så var vi hjemme og henta mannen og lillebror før vi dro på bytur igjen. Spiste sen lunsj på kafe og så dro vi hjem.

Så sovna jeg og sov en tre timer. Jeg er jo så trøtt for tiden, skulle tro jeg var gravid :ler:

Begge ungene stelt og i seng før klokka halv 9 :dåne: Veeeeldig uvant her i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har køpt minnekort til kamera på ebay. Et på 2GB i tillegg til det jeg alt har på 1GB og behovet er dekket :ler:

I tillegg har jeg et bud på webcamera inne :dåne: Nå tar hu mor av her altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er gravid :gjeiper: Det hadde vel vært noe å si til gubben?

Nå nei....her har vi ikke hatt tid til noe sengekos etter fødselen så det et nok en annen forklaring på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...