Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madden

Huff, sånne forkjølelser kan være veldig langvarige hos disse småknøttene...og det er utrolig trist når de er syke! Jeg blir så lei meg på hans vegne - man vil jo helst at de skal slippe noen form for ubehag!...ikke at det er gjennomførbart men dog! :fnise:

Får krysse fingrene for at han kommer seg raskt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobbes det for harde livet med å komme seg på magen. Hver gang vi legger han på rygg på pleddet på gulvet strever han seg rundt på siden. Og så strever han og styrer han verre enn verst med å komme seg på magen, men det går ikke. Og da blir vi såååå sinna, men istedet velter han seg over på ryggen igjen og gliser til bamsene på babygymmen :ler::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, ikke dårlig. Var kjempefint.

Går det ikke an å se ut av de to vinduene?

Det har vært et stort vindu der engang, men da vi flytta hit og pussa opp kjøkkenet tok vi ut vinduet og erstattet det med en mindre. Så det ble til at vi lagde disse "hyllene" av den nederste delen av det gamle vinduet. Vi har enda et vindu på kjøkkenet så jeg syntes det ble for mye med to store.

Og vi hadde ikke en plate liggende nei. Vi har tenkt på å gjøre det sånn lenge, men sittet i sirupsbøtta. Heldigvis solgte de enda den samme plata som vi har på resten av kjøkkenet. Hadde jo vært så typisk om de ikke hadde hatt den i produksjon lenger. "De" er forøvrig Byggmakker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pumpa, vasket og sterilisert pumpa, fylt vaskene på kjøkkenet med salmiakk (så nå lufter jeg ja....) og skylt ned igjen. Nå skal jeg straks finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Lillemann er 8 uker idag :hjerte:

Fy søren som tiden flyr. På tirsdag er han alt to mnd :overrasket:

Vi skal veie idag, om jeg orker. Vi får besøk klokka 15.30 og jeg må shine hus før den tid. Men om jeg hiver meg rundt nå så rekker jeg det kanskje. Eller så kan vi jo vente til i morgen og da. Da kan mannen være med. Han er på kurs idag, selv om han er sykmeldt, så idag regjerer jeg alene :mrgreen:

Lillemann sov forresten fra 22.00 til 05.30 idag. Så fornøyd :hoppe:

Så var han oppe igjen klokka 08.30 siden smurfen var så behjelpelig med å vekke han :sur: Men vi fikk da puppet, trillet en tur og nå sover han ute i vogna si. Nydelig vær. Sol fra skyfri himmel :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for Knotten som er 8 uker :hoppe:

Og så stilig det ble på kjøkkenet da...blir jo helt gal av å se oppussing jeg - har jo så lyst til å gjøre noe selv, men det går jo ikke an her vi leier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...