Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

I natt våkna jeg med skikkelig vondt i magen. Så ille tror jeg aldri jeg har kjent det før, og det var i livmorområdet. Tror ikke riene under fødsel var så jævlige engang. Og nå føler jeg meg helt merkelig. Ikke har jeg kjent noe til magetrollet enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har snavla i meg noen karameller og litt kaldt vann, så nå er det full fres igjen. Den hadde nok bare snudd seg innover tror jeg.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var godt. Må ikke skremme mamma'n sin sånn.

Hjemme etter en lang dag. Henta smurfen i bhg klokka 14. Så hjem til mamma og pappa. Der var vi til klokka var 17. Dro innom Rema og kjøpte frossen pizza på vei hjem. Smurfen har spist nissegrøt i bhg idag så da var det god samvittighet for den enkle løsningen.

Nå henter mannen ved og vi skal tenne i ovnen. Kvelden går med til å rydde og pynte....

Smurf sovna i bilen på tur hjem, og igjen på sofan, så nå har vi putta han i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang dag idag. Var på jobben til klokka 9 og var der til 15. Kun avbrutt av legebesøk som ikke sjokkerende resulterte i ny sykmelding :ler:

Og så fikk vi melding klokka 13 om at venneparet som skulle på besøk hos oss i kveld hadda blitt foreldre til sønn nummer to klokka 12.05 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22+0 :juhu:

Fra 22 uker og 0 dager til 22 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 450 g

CRL: 19 cm

Full lengde: 27 cm

Det er travelt i monjaheimen 2 dager før jul.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har laget risboller. De tror jeg må bli verdens beste.... :sikle: Det ble 37 stk og jeg brukte en stor plate melkesjokolade. Oppskriften fikk jeg fra Karius om jeg ikke husker feil....

4 egg

3 kopper sukker (NB .... ikke kaffekrus )

1 pk kokos fett (delfiafett)

2 plater kokesjokolade (bruker lys kokesjokolade)

ca 1/2 pose puffet ris (du må kanskje bruke litt mer - de gamle posene var nok litt større enn de som selges i dag....tror kanskje det blir borti trekvart pose)

Egg og sukker piskes til eggedosis (ikke lettvintløsning, men skikkelig - det tar 5 i kjøkkenmaskin og borti 10 minutter i med håndmixer)

Smelt sjokolade og kokosfett og la det avkjøle seg litt

Sjokolade/kokosfett haes i eggedosisen og skjæres inn

Ha i puffet ris.

Fordeles i muffinsformer og la stå natten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å nærme seg jul i monjaheimen. Treet er pynta, litt pynt er satt fram, skal vaske lett over stua og kjøkkenet og x antall maskiner med klær så er vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Kylling og Malou :klemmer:

Vi er klare for jula :hoppe: Idag da jeg og smurfen kom opp var det lys på juletreet og huset er totalt shina. Mannen har vært såååå flink etter at jeg la meg i går og det var så deilig å komme opp idag. Nå koser vi oss med barne tv og frokost. Eller, smurfen skulle spise frokost, men så skulle han det ikke likevel. Jeg venter med min frokost til gubben kommer opp.

Klokka 11 kommer lillebroren min hit for å pynte pepperkakehus sammen med smurfen og da skal jeg og gubben lage ferdig kransekaka til i morgen. Og så må jeg ta opp medisterdeig, multer og anna stæsj fra fryseren. Men det blir mest kos idag.

Svigerfamilien kommer på nissegrøt klokka 13 og det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Mannen din er bare fantastisk! :klappe:

Du får hilse og fortelle han det!

Men det vet han vel kanskje fra før.. :fnise:

:tree: Herlig med jul!

Tusen takk for all julstemning og inspirasjon du har gitt meg denne

førjulstiden. Du er herlig!

Ønsker deg og dine godgutter en riktig GOD JUL!!!

Og så håper jeg at vi treffes igjen i det nye året! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...