monja Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13641 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har det veldig bra for tiden...God smurf, snill mann, en liten knert i magen....mi favorittid på året....kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. desember 2007 #13642 Del Skrevet 2. desember 2007 Høres ut som du har det riktig så bra ja, akkuratt slik har jeg det også, bare at jeg ikke har en god smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. desember 2007 #13643 Del Skrevet 3. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 3. desember 2007 #13644 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det bare jeg som ikke feirer jul enda eller? Syns "alle" er ferdige med pynting til jul, bakst og julegaver og spiser ribbe, lutefisk og det som kan kalles skikkelig julemat. Men det er veldig koselig å lese om da - og så gleder jeg meg bare enda litt mer til det blir min tur til å nyte jula også - om en tre ukers tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13645 Del Skrevet 3. desember 2007 Du er så treig altså, Dråpe Neida, vanligvis starter jula for meg ca en uke før julaften, og julematen må vente til julaften, men i år skylder jeg på gravidlyster Bakinga har jeg begynt å tenke på, men ikke gjort noe med enda. Gavene jeg skulle ha pakka inn ligger fortsatt der uten papir. Ja, i det hele tatt Jeg må jo fylle dagene med noe, så da blir det litt julete her i heimen. Men pyttsann, for meg kan jula godt vare fra 1. desember til midten av januar Jeg har ikke pynta til jul enda da. Bare fått opp gardiner - sånn at de får tid til å strekke seg litt og bli slette så jeg slipper å stryke dem - og hengt opp litt røde telysholdere i vinduene. Nå er stemningen kommet sigende. Nisser og anna stæsj kommer i likhet med juletreet på plass den 22. i år. Og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #13646 Del Skrevet 3. desember 2007 Blir i skikkelig julesteming av å lese dagboka di... Jeg er enig i at dette er en fin tid på året i alle fall. Jeg er faktisk glad i både vinter og mørketid jeg, men det skader jo ikke med litt jul oppi det hele heller da. Jula varer helt til påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 3. desember 2007 #13647 Del Skrevet 3. desember 2007 Oj, du har holdt igjen en del du også da jo, monja! Syns som sagt "alle" er ferdige jeg - men det gleder meg at det er flere enn meg som ligger litt etter. Koselig med forberedelser da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13648 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er så koselig med alle lysene i jula. Lys fra adventstaker og stjerner, masse levende lys (dog bare telys her i heimen da), lys på tre ute og etterhvert juletre inne. Det gir en så deilig følelse. Når alt er klart og roen bare senker seg (ja, så langt det lar seg gjøre med en aktiv 3 åring i hus) og man kan være sammen med familien og bare kose seg. Da har iallefall jeg det som plommen i egget..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13649 Del Skrevet 3. desember 2007 Så koselig når det begynner å bli mørkt ute Da kan jeg tenne levende lys igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13650 Del Skrevet 3. desember 2007 Og snart er gutta boys hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. desember 2007 #13651 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) HER er bildet vi har på lerret. Måtte jo ta bilde av lerretet Wow! Knall stilig bilde!! Og jeg er helt enig med deg at dette er en fantastisk herlig tid. Jeg elsker førjulstiden :rødme: Endret 4. desember 2007 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13652 Del Skrevet 4. desember 2007 Hellu! Idag er jeg installert hos svigermor igjen. Har vært en snartur i byen og fått ordna en julegave, cellofan til å pakke inn hjemmelagde karameller i og litt annet småstæsj. Så må vi kjøpe flere mapper til julekort, og noe å lage karameller av når gubben er ferdig på jobb. Slapper av innimellom slagene og kjenner på de små dultene i magen I morgen skal jeg være hjemme og ligge strøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2007 #13653 Del Skrevet 4. desember 2007 Litt av en avatar, du. Selvportrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13654 Del Skrevet 4. desember 2007 Litt av en avatar, du. Selvportrett? Du la merke til den ja? Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før jeg fikk en kommentar. Jeg er jo ikke kjent for å ha helt A4 avatarer Selvportrett? I wish. Nå nei, da måtte jeg først ha skrapa opp puppene fra gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13655 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har ei venninne som dro på føden klokka halv 8 idag. Nå har jeg ikke hørt fra henne siden klokka halv 12 så jeg er så spent. Skikkelig sommerfugler i magen. Sist var det 2 cm åpning og rier som ikke hadde nok effekt, men nå håper jeg hun er i aktiv fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. desember 2007 #13656 Del Skrevet 4. desember 2007 I dag var jeg en tur og titta etter det gamle serviset ditt. Neida, lette etter ski til lillegutt jeg men det hadde de ikke Jeg som tenkte å slippe billig unna. Men det er så fint ute, og så koselig med advent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2007 #13657 Del Skrevet 4. desember 2007 Du la merke til den ja? Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før jeg fikk en kommentar. Jeg er jo ikke kjent for å ha helt A4 avatarer Selvportrett? I wish. Nå nei, da måtte jeg først ha skrapa opp puppene fra gulvet Nei, den julegrana var liksom ikke helt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13658 Del Skrevet 4. desember 2007 I dag var jeg en tur og titta etter det gamle serviset ditt. Neida, lette etter ski til lillegutt jeg men det hadde de ikke Jeg som tenkte å slippe billig unna. Men det er så fint ute, og så koselig med advent!!! De hadde ikke ski nei? Vi var og titta etter ski der i fjor vi, men fant ikke vi heller. Du hadde nok ikke funnet det gamle serviset mitt heller, for det står på kjøkkent enda det Lykke til i jakten på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13659 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei, den julegrana var liksom ikke helt deg. Nei, det måtte i såfall vært formen da. Smal øverst og så bredere og bredere jo lenger ned du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2007 #13660 Del Skrevet 4. desember 2007 Må du gje dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå