Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

God morgen!

Mummi i går ble ikke en ubetinget suksess. Etter en halv time annonserte smurfen at det var kjedelig og at han ville hjem :dåne: Da var det 40 minutter igjen. Etter litt uroligheter kom han på at han måtte tisse....og fikk med seg pappa på do....slo ihjel 10 minutter der og når de kom inn igjen var det bare 10 minutter igjen :sjenert:

Etter forestilling fikk vi møte både Mummi, snorkfrøken og LillMy, men det var skummelt det. Og Mummitrollet prøvde å ta på smurfen *angst* :lol: Da var det en som var snar til å trekke seg unna gitt.

I morges ble jeg vekt av en liten smurf som skulle si hadet til mamma'n sin før han dro i bhg. Så koselig :hjerte:

Her er det storm idag så jeg har fyrt opp i ovnen. Skal hente dyna mi og sløve litt på sofan før jeg skal ta et tak og rydde litt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle stryke vliselin på baksiden av kalenderen til smurfen idag, men så har jeg kasta strykjernet i en av mine ryddetornadoanfall :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid:

Idag er det den store klesvaskedagen....Har satt på en maskin med 95 grader nå, men det ligger klar hauger både til ullvask, 60 og 40 grader. Så får mannen legge på plass rene klær når han kommer hjem.

I tillegg har jeg satt på oppvaskmaskin.....men det blir nok til en til. Det går jo vekk en del plass når jeg hiver digre kjeler inn i maskina....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*må hvile bekkenet*

Herregud, jeg føler meg jo så hjelpesløs :sur:

God bedring, snuppa!

Jeg er jo i skikkelig godform, jeg. Flyttet ferdig i helgen og har ikke noe bekken å klage på. Føler meg heldig...

Takk for sladringen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, snuppa!

Jeg er jo i skikkelig godform, jeg. Flyttet ferdig i helgen og har ikke noe bekken å klage på. Føler meg heldig...

Takk for sladringen :klem:

Jøss, er dere helt ferdig innflyttet alt? Det var sikkert knallgodt å komme inn i helt nytt hus? Heldige du som ikke er plaget med bekkenet. Men hvordan er det med hodepinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg og venter på sykepengene mine, og så finner jeg ut at arbeidsgiver ikke har meldt inn lønns og skatteopplysninger på meg. Kan vel trygt si at jeg er litt :sur: ja. Iallefall siden ingen er å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at smurfen synes Mummi var litt spennende, men samtidig litt skummel. :ler:

Søt!

Det var nok litt blanda følelser ute og gikk der ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt å plages med bekkenet ja.. Jeg hadde nesten ingen plager når jeg gikk med Victoria og denne gangen har jeg merket det siden uke 7-8. Og det gjør skikkelig vondt til tider..

Ha en fin dag i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har jeg ikke skrevet her enda.... Nuvel, det har vært en rolig dag. Stort sett sittet ved PC'n og holdt på med photoshop. Man lærer så lenge man lever og det kan se ut som at det blir julekort i år og.

Har vært litt svimmel idag, men ikke i det heletatt sånn som i går. Har og hatt en del harde menssmerter og det var blodstriper i utfloden (sorry detaljer) både i går kveld og idag. Så jeg slapper helt av. Har kjent en del liv fra litt turbo idag da, så h*n har det nok helt greit på hybelen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er du sykemeldt ennå eller?

Du er jammen kreativ altså... Alt du driver å lager!

Skjønn Smurfen din var da :)

Jeg er fortsatt sykmeldt t.o.m 20. desember, og det er tvilsomt at jeg kommer tilbake i jobb noe mer. Kreativ ja....jeg må bare prøve når jeg får et blaff :ler:

Tusen takk for smurfeskryt :klemmer:

Hvordan står det til? du har vel ikke oppdaget noe mer blod?

:klemmer:

Jeg har ikke oppdaga mer blod så det var vel forbigående. Og det er liv i magen hver eneste dag nå. Kjenner det iallefall en gang om dagen :hjerte:

:klemmer:

Hellu, alt vel?

Funnet noe juleavatar? :nisselue:

Ingen juleavatar enda.....men jeg må vel finne noe snart. Det er jo straks 1. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...