monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13341 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har bestemt meg for å prøve meg på jobb. Skal få unna litt i kveld, så er det bare bittelitt i morgen. Legetime klokka 14 i morgen og. Håper den går fint. Skal få svar på blodprøvene mine. Nå venter jeg på at gutta skal komme hjem med klementiner til meg Har fått i meg litt makaroni og litt knekkebrød idag, så det er jo ikke så verst da. Drukket en liter vann og appelsinjuice og....Mer enn på hele helga til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2007 #13342 Del Skrevet 29. oktober 2007 Håper kvalmen snart gir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #13343 Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff, ja! Var du veldig kvalm med førstemann også eller? God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2007 #13344 Del Skrevet 29. oktober 2007 Svimte du av?? Huff!! God klem til deg. Ta vare på deg selv, nå. Og den bittelille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13345 Del Skrevet 30. oktober 2007 God morgen! I natt har jeg sovet skikkelig godt - til en forandring. Sov sammen med smurfen i natt og da koser jeg meg fælt. Skal straks kjøre mannen på jobb og smurfen i barnehagen. Men smurfen er ikke akkurat samarbeidsvillig, så vi blir nok seine Formen er mye bedre, men jeg har legetime klokka 14 så får vi se hva han sier. Det blir nok å fortsette sykmelding tipper jeg. Magen har begynt å vokse litt og - endelig. Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg at den har blitt større - selv innom den ekstra pondusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13346 Del Skrevet 30. oktober 2007 Litt deppa idag. Var innom på jobb med nøkler idag og ble møtt med leksa om at da de var gravide gikk de på jobb hver dag uansett hvor dårlige de var. Gikk og spydde på jobb. Hvor herlig er det liksom? Men jeg blir skikkelig nedfor av sånne kommentarer....føler meg mistenkt for å være hjemme uten grunn.....og det virker som om de virkelig tror jeg vil være hjemme. Ikke et eneste positivt ord om at jeg faktisk prøvde å gå tilbake til jobben min - både i går morges og i går ettermiddag. Men når det ikke går, så går det ikke Jeg blir så oppgitt av sånne kommentarer. Det gjør ikke akkurat saken bedre. Får bare lyst til å gråte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. oktober 2007 #13347 Del Skrevet 30. oktober 2007 Slike kommentarer er bare så unødvendige altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 30. oktober 2007 #13348 Del Skrevet 30. oktober 2007 fy-fy til kollegaene dine...jeg hadde gjort akkurat det samme som deg hadde jeg vært så dårlig. Og når du besvimer på jobb, da sier det jo litt... endelig godt at det ikke er en vanessak da, det er jo skumle saker. Håper det går beder med deg nå kos deg det du kan og slapp av. håper du får i deg litt mat også da, noe kjeks eller noe i hvertfall:) god bedring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 30. oktober 2007 #13349 Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper formen din blir bedre snart altså, høres ut som du har strie dager nå, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13350 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for koselige innlegg, jenter Jeg har klart å spise noen knekkebrød og 5 klementiner, og det er jo masse for tiden. De har jo så vanvittig gode klementiner på Mega for tiden Klarer ikke å motstå dem uansett. Og så har jeg kjent den lille røre på seg i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 30. oktober 2007 #13351 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så herlig med den første bevegelsen! *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13352 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har det blitt noe jakt i år, Dråpe? Eller har du vært syk hele jakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13353 Del Skrevet 30. oktober 2007 Postmannen har vært innom igjen - bostavelig talt. Jeg hadde låst ytterdøra og var på badet. Så ringte det på, men jeg rakk ikke å åpne. Da jeg kom ut av badet sto det en pakke i gangen - fra Rogaland Konservefabrikk. Så postmannen har låst seg inn (nøkkelen sto i på utsiden) satt igjen pakken og dratt. Skjønte jo egentlig at det var han da, for posten bruker å komme på denne tiden av døgnet. Nå er det bare et kvarter til jeg må kjøre til byen. Legetime klokka 14. Å finne parkering er jo noe herk så det er greit å være ute i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 30. oktober 2007 #13354 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke no' jakt i år nei. Var ikke planlagt heller altså, siden det var midt oppi jobbstart - pluss at jeg syns det ble for dyrt mtp at jeg ikke tjener så veldig mye nå som jeg jobber bare to dager i uka. HELDIGVIS får man jo nesten si - for det ble jo sykdom på meg med en gang jeg starta å jobbe - så jeg har vært på jobb 3 dager siden jeg starta 25.9 (både H.O og jeg har vært syke da...). Er altså inne i den 4. uka med sykdom - og uka før jeg ble syk var altså gullet syk. Sånn er det å begynne i barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2007 #13355 Del Skrevet 30. oktober 2007 Unnskyld meg, altså - men hva slags folk er det du jobber med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13356 Del Skrevet 30. oktober 2007 Unnskyld meg, altså - men hva slags folk er det du jobber med? Jeg har lurt på det noen ganger jeg og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13357 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke no' jakt i år nei. Var ikke planlagt heller altså, siden det var midt oppi jobbstart - pluss at jeg syns det ble for dyrt mtp at jeg ikke tjener så veldig mye nå som jeg jobber bare to dager i uka. HELDIGVIS får man jo nesten si - for det ble jo sykdom på meg med en gang jeg starta å jobbe - så jeg har vært på jobb 3 dager siden jeg starta 25.9 (både H.O og jeg har vært syke da...). Er altså inne i den 4. uka med sykdom - og uka før jeg ble syk var altså gullet syk. Sånn er det å begynne i barnehage. Ja, det første barnehageåret er jo ofte preget av sykdom Men så kjipt med så mye sykdom. Håper dere har gjort unna deres del for en stund iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13358 Del Skrevet 30. oktober 2007 14+5 Innom legen en snartur...nåja, snartur var jo kanskje å ta i litt. Måtte vente nesten 2 timer på å komme inn og var ganske så da jeg først kom inn. Målte BT som landet på 120/90 - noe han var veldig fornøyd med, for jeg er jo en stor dame - og jeg var rimelig så jeg måtte slappe helt av noen minutter før han målte Og så er det ikke rart at jeg er trøtt da......Ferritin på 7,8 var jammen ikke å anbefale :dåne: Da jeg gikk gravid med Torstein hadde jeg ferritin på 113 :dåne: :dåne: Så nå må jeg ta jerntilskudd. Og da blir jeg kanskje kvitt hodepine, trøtthet, energiløshet og svimmelhet. Legen mente ikke det var så rart at jeg falt om i går med de verdiene Må tilbake til ny time i morgen tidlig med en urinprøve....jeg visste jo ikke at det var snakk om kontroll her - jeg skulle jo bare vite resultatet av blodprøvene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13359 Del Skrevet 30. oktober 2007 Smurfen er i dusjen og snart er han i seng. Så er det bondekjærleik idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2007 #13360 Del Skrevet 30. oktober 2007 Å, for noen fæle folk du jobber sammen med! Æsj, at noen må drive å komme med sånne kommentarer! Men så fint med de første bevegelsene da! Så tidlig! Har ikke kjent noe jeg... Er jo førstegangs jeg da. Men likevel. Begynner å bli litt utålmodig. Og så bra du fikk vært hos legen, og fått klarlagt situasjonen litt! Jerntabeletter bruker jeg også nå... Selv om jeg glemmer dem noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå