Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre.

Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte).

Det hørtes kjempegodt ut, må prøves! :sikle:

Så bra kvalmen er borte, håper den holder seg der! Jeg er kvalm idag, men det er en heeeelt annen kvalme en den du har altså - jeg har skikkelig søndagskvalme. ;)

Håper du får en finfin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget et utkast til fotokalender som skal bli julegave til besteforeldre og oldeforeldre. Tenkte jeg skulle lage selv istedet for å bestille gjennom fotoknudsen som jeg gjorde i fjor. De ble ikke så verst egentlig. Men så gjenstår det å ta 65 utskrifter da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre.

Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte).

Synes du sa du var en dårlig husmor? ;)

Dette skal jeg også prøve! Spennende... Hva har du som tilbehør her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du sa du var en dårlig husmor? ;)

Dette skal jeg også prøve! Spennende... Hva har du som tilbehør her da?

Vi hadde ris og sursøt saus, men du kan jo ha grønnsaker av alle slag og. Evt en salat. Alt som man liker egentlig.

Hender at husmorgenet tar overhånd, men ofte er det ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ris og sursøt saus, men du kan jo ha grønnsaker av alle slag og. Evt en salat. Alt som man liker egentlig.

Hender at husmorgenet tar overhånd, men ofte er det ikke :ler:

Nå blir det kyllingnuggets neste her... Tror Rema 1000 hadde tilbud på kyllingfilet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har du laget kalendere selv? :klappe:

Hviklet program brukte du da?

Jeg brukte Office Publisher da jeg lagde kalenderen. Ble ikke så verst egentlig. Og så printa jeg ut den på ganske tykke ark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Her sitter jeg da, så kvalm at jeg er svimmel, nydusja og snart på tur til jobb. Gud, som jeg angrer på at jeg ikke bare fortsatte sykmeldinga mi :tristbla:

Jeg får se hvordan denne dagen går, så får jeg vurdere det. Skal til legen i morgen så krise er det ikke akkurat.

Ha en fin (blå)mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen.....ble så fryktelig kvalm.....måtte på do og svimte av så det sang. Klarte å få tak i gubben som kom i hui og hast til jobben min. Han klarte å få tak i kollegaen min (vi går ikke akkurat oppå hverandre på jobb) og så kjørte han meg hjem :tristbla:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg da, godt du har kommet deg hjem nå da :klemmer:

Sitter her småkvalm selv og skal snart på jobb. Kan ikke den hersens kvalmen bare komme seg vekk fra oss :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare

Takk takk. Jeg har tent i ovnen og sløver på sofan med BBC Food i bakgrunnen. Har døst av litt og føler meg mye bedre. Drikker litt appelsinjuice, mat frister ikke noe særlig, selv om jeg ligger og vurderer et knekkebrød med brunost :sjenert: Men det innebærer at jeg må åpne kjøleskapsdøra og det byr meg imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...