Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

...

Han spiser så lite for tiden så det gleda meg at han spiste såpass. Mora er en annen historie :sjenert:

Har du stor appetitt for tiden?

Høres VELDIG kjent ut.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg tenkte å stikke innom for å se hvordan det går hos deg. Så får jeg deg på mine innlegg også, slik at det blir lettere å følge med. :)

Når jeg leser om plagene deres, begynner jeg å skjønne mer og mer hvor utrolig heldig jeg har vært hittil i svangerskapet. Har ikke hatt et eneste ubehag, bortsett fra antydning til vondt i bekkenet. Men blir det ikke verre enn det er nå, skal jeg sannelig ikke klage i det hele tatt.

God bedring til smurfen! Det er slitsomt med magesjau. Både for dere og for ham. :tristbla:

Så koselig at du titter innom, Bippe!!! :klemmer:

Du skal bare nyte et problemfritt svangerskap. Det har stort sett vært greit her og, men det er tydeligvis perioder som er litt verre enn andre. I det første svangerskapet mitt var liksom alle plagene, bortsett fra bekkenet, over da jeg passerte 12 uker. Denne gangen har jeg fått det mer oppdelt på en måte. Men det er jo så absolutt verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stor appetitt for tiden?

Høres VELDIG kjent ut.. :sjenert::ler:

Jeg har hatt det, men nå den siste uka kommer nesten alt jeg spiser opp igjen. Og bare tanken på mat (spesielt varmmat) gjør meg uvel for tiden, men det skal nok en del til før jeg blir avmagret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og ogd bedring! Ikke noe gøy å være kvalm, heldigvis er det over for meg, men trøtt er jeg fortsatt. Er du?

Jeg er ikke spesielt trøtt lenger....ikke sånn som i begynnelsen iallefall. Jeg legger meg tidlig hver kveld, men jeg sover sjelden eller aldri på dagen lenger. Tror ikke jeg har gjort det på 4 - 5 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare tanken på mat (spesielt varmmat) gjør meg uvel for tiden, men det skal nok en del til før jeg blir avmagret :ler:

Det er jo godt det da, for en avmagret gravid høres ikke helt sunt ut! ;)

Mannen skal lese ny bok til smurfen i kveld....I magen bor en baby heter den.

Så koselig det høres ut. Jeg gleder meg til jeg også har en å lese for. Husker jeg syntes det var så stas da jeg var liten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den kvalmen gir seg snart da... :kjefte:

kjipe greier det der, jeg krysser fingrene for at det ikke skalhende meg;)

Heldig du da som har blitt bedre i søvnen, jeg har blitt litt bedre jeg også, men må fortsatt ha noen dager innimellom hvor jeg må ta en middagslur...

god helg:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt trøtt lenger....ikke sånn som i begynnelsen iallefall. Jeg legger meg tidlig hver kveld, men jeg sover sjelden eller aldri på dagen lenger. Tror ikke jeg har gjort det på 4 - 5 uker nå.

Jeg er helt i koma enkelte dager enda jeg... Tar jerntilskudd også så det kan ikke være jernmangel heller. Er nok bebisen som sliter meg ut! Legger meg tidlig da, men må jo opp tidlig og. Nå er jeg blitt 50% sjukemeldt så da får jeg forhåpentlig tatt igjen litt søvnunderskudd!

Ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: så kjipt at den har kommet nå.

Har du oppskrift på kyllingnuggets? Høres godt ut med hjemmelaget. :)

Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre.

Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var kvalmen helt forferdelig. Jeg klarte ikke å holde på maten hele dagen. Ble også superkvalm da jeg var inne på Rema 1000 og bare så mat. Da vi kom hjem lå jeg i senga noen timer og bare døste før det var pizza. Spiste et par biter, brukte 2 timer på å spise 2 små pizzastykker. Alt kom opp igjen. Klarte å spise en halv baguette med ost og paprika før jeg la meg og har egentlig sovet ok i natt. Til tross for smurf som kom inn til oss og som ville opp klokka halv 7 :dåne:

Idag er jeg mye bedre. Har klart å spise frokost og drukket et stort glass juice. Og jeg er fortsatt ikke kvalm :juhu:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra fo at du fortsatt ikke er kvalm :juhu: Og den får bare se å holde seg vekke nå :kjefte:

Jeg har ikke vært skikkelig kvalm siden torsdag nå og matlysten er på topp, håper det fortsetter slik :jepp:

Ha en trivelig søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sko aldri skrevet at jeg ikke var kvalm lengre, nå kom nettopp frokosten i retur :fnise: Rart hvor fort det endrer seg...

Huff huff, håper det ikke blir en vane. Men det beste er nok å ikke si høyt at man er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen driver og rydder og herjer, for svigermor kommer på besøk i 11 tiden. Jeg tenkte jeg skulle sette med på den stasjonære PC'en og prøve å lage utsnitt til kalender som besteforeldre og oldeforeldre skal få i julegave. Lager den selv i Publisher og så skal jeg høre hva en bokhandel tar for å binde den sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre.

Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte).

:blomst:

Takk!

Og så bra kvalmen er vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...