Skusla Skrevet 23. desember 2003 #1181 Del Skrevet 23. desember 2003 GOD JUL VENNEN MIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #1182 Del Skrevet 24. desember 2003 Mitt bidrag til KG's julekalender 23. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #1183 Del Skrevet 24. desember 2003 Mitt bidrag til KG's julekalender 24. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #1184 Del Skrevet 24. desember 2003 Lage en ikke sortert liste BBCode støtter både sorterte og ikke-sorterte lister, som i praksis er lik tilsvarende lister laget med HTML. En ikke-sorterte liste viser en vanlig punktliste med punkter som markør for hvert nye punkt på lista. Bruk , for å lage en ikke-sorterte liste. [*]Rød [*]Blå [*]Gul formateres slik : Rød Blå Gul Til Toppen Lage en sortert liste Velge du en sortert liste kan erstatte det vanlige punktlista med en nummerert eller alfabetisert liste. Bruk for å angi hvert punkt på lista. [*]Gå til butikken [*]Kjøp ny pc [*]Kjeft på pc-en når den kræsjer formateres slik : Gå til butikken Kjøp ny pc Kjeft på pc-en når den kræsjer Alternativt lage du en alfabetisert liste slik : [*]Det første svaralternativet [*]Det andre svaralternativet [*]Det tredje svaralternativet som vil bli formatert slik : Det første svaralternativet Det andre svaralternativet The Det tredje svaralternativet Man lærer noe nytt hver dag. Nå gjennstår det bare å prøve det ut: [*]Julemat [*]Julegaver [*]Juletre [*]Julefred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #1185 Del Skrevet 24. desember 2003 Det fungerte Endelig julaften....Har venta lenge på denne dagen og nå er den endelig her. Mannen ligger på sofan og sover, og vi har nettopp spist frokost og sett siste episode av "Jul i Skomakergata". Det er sånn en koselig serie altså. Nå skla jeg tilbringe litt kvalitetstid på KG mens han hviler ut Ble ferdig med julegavene i går, og det ble sånn: Monjamannpappa'n med fru: Kalender med lokalhistorie og 1 flaske rødvin [*]Monjamannmamma*n: Gavekort på 150 kr og "Hvordan er været 2004" bok [*]Monjamannsøster med gubbe: Gavekort à 100 kr og Black Design duk [*]Nevøen vår: Luftpute fra IKEA [*]Monja foreldre: 1 flaske rødvin, 2 gavekort på kinobilletter og puslespill [*]Monjabror: Brødboks, kjøkkenutstyr, sjakkbrett m/brikker i glass, 200 kr [*]Monjabror's kjæreste: Kalender 2004 [*]Monjamann farmor: Lys formet som nøtteskål [*]Monja morforeldre: Lys formet som nøtteskål [*]Venner P+B : Black Desing duk + BD grytekluter [*]Datter av venner P+B: Kalender 2004 [*]Venner E+L: Veggbilde i sort/hvitt [*]Datter av venner E+L: Eventyrbok + "smettebamse" [*]Venner M+A: Grytekluter, "kjøkkenting" og telysholder [*]Datter av venner M+A: Eventyrbok + 2 body'er med lang arm [*]Venninne A: Irish Coffee sett [*]Venner J+E: Veggbilde i sort/hvitt [*]Brudepike A: Forstørrelse av bilde fra bryllup [*]Brudepike S: Forstørrelse av bilde fra bryllup [*]Venner B+Y: 4 stk Cafe Latte glass [*]Venninne AT: Div. kjøkkenutstyr, grytekluter, div. nisser [*]Gudsønn: Stooooor vannpistol [*]Venner H+P: Black Design duk [*]Venninne AK: Grytekluter og kjøkkenutstyr [*]Kusine L: Grytekluter og kjøkkenutstyr Vi bestemte oss for at det ikke ble noen dyre gaver i år, og sånn ble det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. desember 2003 #1186 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei på deg! Nå er det gått så lenge siden jeg har sagt hello og sånt, så jeg griper denne anledningen denne dagen har gitt og ønsker deg en god jul og ett godt nytt år. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. desember 2003 #1187 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei Monja, Måtte jo innom å "hilse" god jul tilbake til deg også da jeg så du hadde vært i dagboken min, selv om jeg vel strengt tatt gjorde meg ferdig med dagbokjulehilsningene mine før jeg dro til Norge på søndag. Vel vel, en god ting kan ikke sies for ofte kan det vel? Det høres forøvrig fornuftig ut at dere ikke har kjøpt så dyre julegaver når dere skulle kjøpe så mange som dere har kjøpt. Dere hadde jo praktisk talt blitt ruinert hvis alt skulle være så dyrt. Det er jo ikke prisen som teller, selv om mange glemmer det i disse tider. Jeg gjør det nok selv mange ganger også selv om jeg er veldig opptatt av det. Jeg ble ferdig med siste julegaven i går jeg, men det var ikke noe stress for jeg visste hva jeg skulle kjøpe. Tok meg ca 2 minutter tenker jeg. Vel, håper du og dine får en riktig god jul! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. desember 2003 #1188 Del Skrevet 24. desember 2003 Vesle sauen tripper innom og slenger fra seg bøttevis med gode juleønsker og varme klemmer! Håper du får en kjempefin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. desember 2003 Forfatter #1189 Del Skrevet 25. desember 2003 Endelig hjemme.....dro til mamma og pappa i går ettermiddag, og har sovet over hos svigermor i natt. Vi orket ikke å kjøre de 30 minuttene det tar hjem til oss selv Hvorfor skulle vi det forresten? Vi skulle jo spise middag til svigers likevel idag Julaften gikk glatt gitt. Deilig å komme hjem til mamsens ribbe med tilbehør. Pappa serverte champis og greier så det var ittno' knussel nei Middagen var herlig, og jeg spiste meg ikke dårlig i år. Men det er vel verdt å vente på. Har som prinsipp å ikke spise ribbe før julaften jeg. Før middagen var jeg og mannen på kirkegården og tente lys. Det er blitt tradisjon, og det er så fint der på julaften. Alle lysene, masse mennesker og en helt spesiell stemning. Vi er innom gravene til farmor og farfar, oldermoren min, mormor og morfar til mannen og onklene til svigermor. Det er ikke jul før lysene er tent. Ikke for meg.... Og vi fikk masse gaver. Blir nesten flau jeg. Og nå vet alle hva vi ønsker oss - så vi fikk det vi ikke fikk til bryllupet tror jeg. Synes å huske at det meste vi fikk sto på ønskeliste tidligere i år. Og den beste gaven? Fra mannen - gavekort på 45 minutter deilig avslappende klassisk massasje :D Jeg har fått time 29. desember og jeg bare gleeeeder meg. Nå skal vi forberede middag for 10 familiemedlemmer, som vi skal ha i morgen. Koke grøt til riskrem og krydre ribba. For jammen blir det ribbe en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. desember 2003 Forfatter #1190 Del Skrevet 25. desember 2003 Og der var monja medlem i et nytt forum: Avant Men jeg skal aldri forlate KG altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. desember 2003 Forfatter #1191 Del Skrevet 25. desember 2003 Leste et innlegg om nervøse hunder på nyttårsaften i lokalblekka på julaften. Det er en kompis av mannen som er hundeekspert, og våre to håpefulle er på "ferie" på kennelen hans nå Var bare litt gøy synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. desember 2003 Forfatter #1192 Del Skrevet 26. desember 2003 Velfortjent pause - igjen Kåken er strøken til det kommer middagsgjester, tallerkener står på bordet, og ribba koser seg i ovnen. Mannen sitter i sofan med skikkelig ryggvondter, og det er jul.....aaaahhhh.....*nyter* Klokka 17 er det middagstid, så noen minutter på KG kan jeg jammen unne meg. Vi skulle i utgangspunktet vært 12 til middag, men nå er det 5 som ikke kommer. Svigerfar og kona hans skulle avsted å besøke stesøsteren til mannen min, og de skulle ligge over og rakk ikke middag her. Lillebror og kjæresten hans syntes det ble litt sent, for de skal på fest i kveld, og svogeren til mannen har fått omgangssyken *vik fra meg*. Så nå blir det "bare" meg, gubben, mamma, pappa, svigermor, søster til gubben og nevøen vår. Koselig likevel det da Og det blir masse mat Er så lei av julemat, så i morgen blir det ørret på oss. På tide og jumpe i dusjen snart kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. desember 2003 #1193 Del Skrevet 26. desember 2003 *KLÆM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. desember 2003 #1194 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei du Regner med at juleselskapet gikk greit og at alle spiste litt mer enn de hadde godt av. Det er jo ofte sånn i jula. Ønsker dere en avslappende romjulstid. Du skal kanskje jobbe - eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #1195 Del Skrevet 27. desember 2003 Juleselskapet gikk over all forventning. Fikk masse skryt for julepynta hus og mannen fikk ros for ribba :D Idag har vi vært på shopping. Kjøpte litt mer fra "Blå Natt" serviset (Black Design) vi samler på. De hadde ikke så mye igjen av det, så vi får vente til utpå nyåret med å kjøpe mer. Snart har jeg fylt opp rabattkortet mitt sånn at jeg kan handle for 200 kroner - gratis Kjøpte og litt Black Design julepynt. Liker ikke det de har der egentlig, men fant en flott nisse i tre. Denne var for å sette på bord eller lignende, og jeg har en likedant en for å hange på vegg. Schtilig.... Og gjett da - det ble fisk til middag idag. Er drittlei kjøtt, og kosa meg rettelig med laksen min idag.....slurp. Og i morgen skal vi til svigerfar og spise kalkun. Heldigvis ikke så tungt kjøtt da. Og så blir det bare fisk før nyttårsaften. Da skal vi til mamma og pappa igjen - på kalkun :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #1196 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har hatt sex idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #1197 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg blir snart "tante". Stesøsteren til mannen venter sitt 3. barn - har faktisk termin idag, så nå venter vi spent. Fra før har hun to jenter på 13 og 11 år. Koselig med attpåklatt da. Kanskje det blir nyttårsbarn også?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #1198 Del Skrevet 29. desember 2003 YES! Jeg har det jammen travelt i jula. Har begynt å male om kjøkkenet jeg. Vi var ikke engang ferdig med å male det blått før jeg kom på at jeg ville ha annen farge - bast!!! Stakkar gubben tror det har klikka helt for meg han Samtidig holder jeg på og sjekker rundt på nett om jeg finner et sted vi kan bestille årets ferie. Antakeligvis Praha eller London. Men det kan nok komme med nye/andre alternativer leeenge før jeg har bestemt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 29. desember 2003 #1199 Del Skrevet 29. desember 2003 Hellu Monja! Var kjempekoselig å få julehilsen fra deg! :D Dra til Praha du - dit skal nemlig jeg i sommer, og gleeder meg sånn! Skal ha stor bil og kjøpe lassevis med masse rart. Ha ei fortsatt fin romjul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2003 #1200 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei på deg! Ønsker deg en fin nyttårsfeiring, vennen, og et innholdsrikt og godt år 2004! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå