Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Du er jammen flink Kverula :Nikke:

Men du skla se at jula kommer nok uansett om vi vasker og styrer, eller ei, den.

Tirsdag ettermiddag ble jeg fryktelig fort dårlig. Fikk en skikkelig omgangssyke :x Det kom som kasta på meg sånn i fire tiden på ettermiddagen og det kom begge veier (for å si det sånn), og varte til i 11 tiden på kvelden. Da jeg ble bedre fikk gubben det. Han stakkaren spydde før han la seg, og tre ganger i løpet av natta. Hurra for bøtte ved senga. I går var vi helt utslåtte og sov til klokka 15, før vi bare droma på soffan. Helt utslitte begge to. Jeg er ikke helt i 100 enda - har liksom ikke fått fart på "systemet" igjen :oops: , noe som medfører en hel del magevondter....auauau!!!

Men nå føler jeg meg litt bedre og går helga positivt i møte da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg da - både vondt i armen OG omgangssyke? Noen får visst alt... Sender deg en god-bedringsklem, men ikke en altfor lang en - kan ikke risikere å bli smittet, vet du...

Jammen meg nærmer det seg jul med stormskritt. Så flink du er som vasker og styrer på - jeg er liksom ikke helt der, jeg. Skulle ønske jeg hadde tid til det, det er så deilig når huset er reint og lukter godt av grønnsåpe til jul!

Ha en fin fredag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... Omgangssyken sux!

Har hatt noe liknende og det varte relativt kort ( et par dager ) så jeg håper jeg har hatt "min tørn" nå... Krysser fingre og tær for at jeg ikke får det på en stund igjen...

Ønsker dere begge en riktig god og sykdomsfri helg :D

Klem D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei monja

Sånn - nå er jeg hjemme igjen. Har lest litt her, og blir imponert over juleforberedelser med vask og ommøblering i kjøkkenskap. Flink er du!

Hopper over akkurat det i år - venter til våren. Blir det for ille får jeg sette en kork salmiakk bak sofaen, så kommer alle til å tro at jeg har vært flink husmor også i år.

Håper magepinen har gitt seg helt.

Setter igjen en bukett julerøde roser som takk for oppmuntring i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for den fine buketten Bettie :rodme: Men det var da så alt alt for mye.......

Og takk til dere jenter som har vært innom med trøstende klemmer også :klem2:

Omgangssyken har gitt seg helt og både jeg og mannen er friske. Det er deilig det. Nå har vi spist frokost sammen, sett litt på "Julemorgen" på NRK (hører liksom med jula det da :oops: ), og snart er det stua som skal tas en tørn. Det er heldigvis ikke mye å gjøre da. Så må vi til byen, pakke iss siste rest av julegavene og i kveld - i kveld skal jeg på gjennforeningsfest for oss som gikk ut 9'ende i 1993. Det kommer til å bli kjempegøy tror jeg. Mange av dem har jeg jo ikke sett siden da, og det kommer 16 av 23 fra vår klasse tror jeg :D

Gleder meg over en herlig lørdag - med litt nysnø som øker julestemningen et lite hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke alt gjester gidder å bry seg med i ei travel førjulstid..... :ler: Som om noen har postet etter klokka 8 i KG's (som helt egentlig burde hett adventskalender) :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Har forresten ikke sett at det er noen gjester i kalenderen heller jeg :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja,

Setter kursen mot Norge jeg i morgen (dvs senere i dag), og siden jeg ikke regner med å være så alt for mye på KG når jeg kommer til Norge vil jeg ønske deg en riktig god jul. Håper at både du og mannen holder dere sånn noenlunde friske og får kost dere masse.

Jennifer :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hallo monja

Ønsker deg en riktig god jul.

Håper alt er bra med kjæresten, og at dere får mange late og julefredelige dager sammen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...