Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør det :sjenert:

Nå skal mannen og smurfen til byen for å handle egg, VG og levere en DVD brenner til svigerinna mi.

Jeg skal være hjemme og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: TORSTEIN :hjerte:

Trodde aldri et lite menneske som du kunne forandre hele min verden.

Og du er vår lille solstråle. Sta og med egne meninger, men mest av alt er du god og snill, vårt lille vidunder som varmer hjertene våre bare ved å være til.

Røffe tak er det iblant, gråt og sinne. Jeg prøver å tenke på dette som en del av at du skal bli stor, og bli deg. Det er ikke alltid lett når man står midt oppi det, da kommer ofte den dårlige samvittigheta snikende. Men jeg vet, jeg vet at du føler deg elsket og at du har det fint.

Så redd. Alltid en redsel for å miste deg, en redsel for at du skal ha det vondt eller at vi ikke er gode foreldre. En redsel for at jeg kveler deg med kjærlighet og ikke lar deg gå egne veier.

Tullegutten. Alltid med et glimt i øyet og en rampestrek på lur. Selv om vi er lei oss eller slitne får du lokket fram smilet med alle dine påfunn.

Engstelse for framtiden. Den ligger alltid der. Vi vil jo at du skal få en god og minnerik barndom og at alt skal gå deg vel i livet.

Inderlig kjærlighet....en kjærlighet nesten umulig å beskrive. Den bare er der, sørger for at jeg gjør alt for deg, at jeg setter deg foran meg selv.

Nå vet jeg meningen med livet, det må være å bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Angst: Hver morgen når jeg våkner etter en rolig natt, og ikke klarer unngå tanken: "Tenk om han ikke våkner når jeg kommer inn"

- Lykke: når han våkner med et smil og sier "heia" idet jeg kommer inn på rommet hans om morgenen. Og når han kommer løpende mot meg i barnehagen og sier: MAMMA...

- Frustrasjon: når han hyler og vrir seg og ikke vil kle på seg, skifte bleie, eller han hyler når han ikke får det som han vil... (noe som er ofte nå)

-Stolthet - når det plutselig dukker opp nye ord, når han viser at han skjønner hva jeg mener, og når andre skryter av snuppen min.

-Ro - når han og mannen sover, og jeg kan koble ut med mine egne ting, da føler jeg nesten en indre ro av å ikke tenke på noe...

-Dårlig samvittighet - når jeg føler jeg ikke har nok overskudd til stadig å følge med i krumspringene hans, når jeg drar fra han, når jeg ikke klarer å beherske meg og hever stemmen til han.

-Kjærlighet - når jeg får verdens beste klem og nuss, og når jeg sier før leggetid: Mamma er glad i deg, og han svarer: jaaaa...

-Utmattelse - Når jeg setter meg ned om kvelden etter leggetid, og ser på en halv million leker, klær og rot som ligger strødd som etter et bombendeslag, og jeg vet at det ikke forsvinner av seg selv.

akkurat sånn føler jeg det... noen gang kjennes det nesten ut som om jeg kveles av morslykke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik ser dagen din ut (biorytmer):

Du har nå levd i 10420 dager :overrasket:

Fysisk: 26

Følelser: 78

Intellekt: -99 :overrasket:

Generelt: 1

Følelsene blomstrer denne perioden. La det komme andre til gode - send et smil.

Dine evner til å løse kompliserte oppgaver er ikke på topp i disse dager. Gjør rutinearbeid.

I disse dager kan du virkelig ikke tenke logisk. Utsett viktige beslutninger ett par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du dele litt av de biorytmene med meg? Trenger de om dagen...

Men jeg tror jeg går inn i en opptur..håper det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...