Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er DU moderator??? :overrasket:

:grine2:

Neida.. ;) hehe

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!!!!

Ja, for det er morgen nå når klokka er 6 sant?

Og for dere som spekulerer. Nå har jeg gjort det grundig:

Graviditetstest - negativ

EL - test - negativ (den kan jo være positiv ved graviditet)

Så det var nok mensen ja :klø:

Skrevet

Ja, det var en rar mens monja... :klø:

Godt at mannen din blir sjekket grundig da med tanke på hva han har vært igjennom tidligere. Men det er kjedelig å vente så lege, det skjønner jeg gdot.

Håper du får en fin dag. :klem:

Skrevet

Graviditetstest - negativ

EL - test - negativ (den kan jo være positiv ved graviditet)

Så det var nok mensen ja :klø:

Hmmm...da var det vel det. Kjipt! :forvirret:

Men om du sluttet på p-piller for ikke lenge siden (?), så regner man jo med litt uvanlige sykluser og blødninger.

Krysser fingrene for denne syklusen!

(Du ble rakst gravid første gang, ble du ikke? :klø:)

Skrevet

God morgen! :klem:

Godt å vite med sikkerhet at du ikke er gravid da, syns virkelig at den mensen din var merkelig nå - og det er jo typisk nå som du enten vil ha den for fulle mugger eller egentlig ikke i det hele tatt! ;)

Ang. el-testene, når skulle du starte med dem sa du?

Håper dere får en god dag i monjaheimen! :vinke:

Skrevet

Jeg har vært på sykehuset idag og jeg. Fra klokka 8 til klokka 13 :klaske:

Det var en ting jeg glemte å skrive. Da jeg så på EL testen etter 5 minutter - som er maxtiden var det kommet til syne et svakt strek på den plassen teststreken skal være. Kontrollstreken og teststreken skal være ca like sterke under EL, men nå var altså teststreken svakt synlig ved den andre. Betyr det at EL er på tur allerede? Jeg er jo bare på dag 5 i syklusen? Eller betyr det at testen egentlig en negativ? :klø:

Skrevet

På sykehuset i dag også ja... :kose:

Ang. den testen vet jeg ikke jeg, har aldri vært borti sånne før - men at det er fullt mulig at EL er på gang allerede nå, det er jeg helt sikker på. *skuer ned på magen min*

Skrevet (endret)

Jo, vi har vært på sykehuset idag og. Mannen skulle møte til CT klokka 8 og fikk komme inn klokka 10.30 :kjempesinna: Og før det var det ingen andre som var inne heller :klaske:

Selve CT'en tok ca 20 minutter og så skulle vi på med.pol for å snakke med lege. Der satt vi fra 11.00 til 11.15. Da fikk vi komme til legen, men etter 30 sekunder kom det melding om øyeblikkelig hjelp og da måtte jo han dra :klaske: Så kom vi inn igjen klokka 12.20 og da satt vi er inne i over en halv time. Og de så ingenting heldigvis, men det blir sjekk på St.Olav til sommeren. Det jeg syntes var mest vittig var at den der lungesarkoidosen hans ikke finnes andre steder enn i Norden i følge denne legen - en alldeles nyyyyydelig ung mann fra Pakistan. Tydeligvis født i Norge, for han hadde vært der bare på besøk og praksis, og der fantes det ikke noe sånt som sarkoidose iallefall.

Så bortsett fra at det var bra at de ikke fant noe og at legen var skjønn :hjerte: så liker jeg fortsatt ikke sykehuset her...... Så mye venting....... :sur: På St.Olav har de heldigvis lært seg ordet effektiv.

Endret av monja
Skrevet

Ja, du er jo et levende bevis på at EL kommer med en gang.

Gjest Diddlina
Skrevet

Regner med dere har vært på det sykehuset som er nærmest der dere bor? Har ventet noen timer der jeg også ja...Og som du sier, så er det bedre på st.olav!

:klem:

Skrevet

Det er nok det samme sykehuset ja, Diddlina. Sirup er jo bare forbokstaven.....

Gjest Diddlina
Skrevet

Morsomt å sitte der i flere timer når man er 10 år ja...Ikke mer morsomt om man er voksen, men...

Skrevet

Og så jeg som er sååååå tålmodig.....niks :roll:

Skrevet

Uff, høres fryktelig slitsomt ut det sykehusbesøket... :forvirret:

Gjest Diddlina
Skrevet

man kan jo ikke gå noe plass heller, når man sitter sånn og venter...Litt kjedelig å stå i kiosken når man blir ropt opp...

Skrevet

Det er sant. Selv om man kan det snart. Jeg tror de fleste polikliniske avdelinger skal får "innmeldingen" sin like ved kiosken. Men det er jo bare kirugisk og medisinsk poliklinikk som har inngang der da. Resten må man nok oppover i etasjene for å komme til uansett. Ja ja, antakeligvis er det lenge til neste gang jeg skal dit.

Bortsett fra når jeg skal besøke mamma som jobber der da :sjenert:

Gjest Diddlina
Skrevet

Jeg har "flyttet" til st.olav, så er heldigvis ferdig med sykehuset der. Men det var mest for at jeg hadde en lege som jeg ikke var fornøyd med...

Skrevet

Tror jeg skal velge St.Olav neste gang jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...