Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det går bedre med skiskytinga iallefall. Hørte mentoren til Bjørndalen på radio'n i går og han mer eller mindre lovte medalje så vi får se da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke bli skuffa nå da - hvis det ikke blir medalje, mener jeg! ;) De MÅ jo si at det blir medalje, ellers gidder jo ingen å se på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, god er han, men det er flere av dem, vettu! ;) Nei, jeg tror heller jeg skal psyke meg ned før rennet jeg og heller bli positivt overraska! :ler:

Ishockey?!! DET er ikke no' å se på vel... :sjenert: Gærne, hissige, slåss-lystne mannfolk... :riste:

Gikk forresten sammen med en eliteserie-ishockey-spiller på lærerskolen - og han var akkurat sånn som jeg har VISST at ishockeyspillere er! :Nikke: *fordomsfull, men med god grunn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja - hvordan tolker du dette:

Rør glasuren sammen i en gryte og hell over kaka mens den er varm.

Glasuren som skal være varm eller kaka? :klø: Eller begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte i dagboka di jeg da, men skal ikke glasuren på denne kaka mer eller mindre trekke seg ned i selve kaka? :klø: Kanskje begge deler må være litt varme da. Liker nå helst å ha glasuren på kald kake jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishockey?!! DET er ikke no' å se på vel... :sjenert: Gærne, hissige, slåss-lystne mannfolk... :riste:

Det var damehockey idag da. Og Sverige vant og er i finalen :hoppe:

Nuh er det curling.....travelt idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi drar til byen nå jeg. Smurfen har sovet et par timer og spist yoghurt nå. Sola skinner og det er herlig ute. En skam å sitte inne egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...