Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

God morgen! :vinke:

Vi sov til halv 8 her i heimen :hoppe:

Mannen hadde tatt fri fra avisruta si idag så han fikk sove litt lenger enn 5 iallefall. Tror han hadde godt av det gitt.

Idag er det nesten 7 minus ute, men sola skinner så da er det jo greit da. Er bare å pakke på smurfen godt med klær og kuldekrem før vi skal bevege oss ute idag.

Ulempen med kulden ute er at det blir kaldt inne og.....brrr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! :klem:

Så godt for dere med en lang morgen! - og flott vintervær høres bra ut! Her snør det tettitett, så det er ikke like fristende å gå ut her...

Dumt at det ikke ble pizza i går da, men brød er jo bra det også! :)

Ang. de sms'en med A - vet mannen din om dem eller? :klø: Og så skjønner jeg ikke hvorfor du vil sende meldinger som kona til A ikke kan se...om hun ser dem er det jo du som kommer dårlig ut av dette...Ikke at jeg har no' med det, men siden du skriver om det her, så tillater jeg meg å kommentere det! ;)

Ha en flott vinterdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben har sett meldingene jeg har sendt, og de jeg får. De er jo helt uskyldige - mener jeg da, men det er kanskje tvilsomt at hun gjør det. Jeg tror egentlig han har lagra meg under et mannsnavn på telefonen. Ble jo skikkelig lurveleven en gang jeg ønska han god helg :roll: Hun er super duper sjalu tror jeg. Ja ja...., så lenge det ikke er "farlige" meldinger må det jo være greit. Mannen min ser dem jo, så det er ikke noe som er over grensa på noen måte :riste:

Koselig at du ser innom snuppelura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg jaggu nysgjerrig og måtte lese lengre tilbake om disse sms'ene... Har ikke helt skjønt hva det hele dreier seg om, men pytt, pytt.

Ønsker deg og dine en riktig god lørdag, musa! Og kanskje blir det pizza i kveld? Vi skulle hatt taco i går, men det blir nok i dag o stedet. Spiste så mye kaker og pølser i går at taco det orket jeg ikke...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planer for dagen:

- bake 4 brød (da blir det 12 brød på 3 dager)

- ut på aketur med smurfen (om det blir litt vermere)

- en liten bytur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var egentlig det jeg lurte på...om det var noe som mannen din ikke visste om - og så lenge det er uskyldig så har du jo ikke noe å skjule. Men denne A derimot - han ber jo om bråk om du er lagra under et mannsnavn og samboern finner det ut...men, men. Det er jo hans problem! ;)

Er mildt sagt imponert over bakinga di denne uka - og når du er så godt i gang, så blir det sikkert hjemmelagd pizza i kveld også! :ler:

Her i huset har mannen bestilt hamburger, så da blir det vel det da...jeg syns også det er godt, men kanskje ikke kosemat på lørdagskvelden...men hva gjør man ikke for sin kjære! ;)

Håper dere kommer dere ut for å ake i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, sant det ser mye lengre ut fra 20 uker til 40 uker enn fra 0 til 20 på tickern min! :klø: Jsmmen godt jeg har den sommerfuglen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburger :sikle:

Det er det lenge siden vi har spist. Kanskje det blir det istedet.

Ordner du dem selv, Kverula, eller bestiller dere dem hjem?

Det er jammen sant - det ser lenger ut fra 20 til 40 uker. Må ha noe med den store blomsten å gjøre. Eller så kan jeg jo bare si at det går en god del tregere på slutten så det kan jo være derfor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert IKM Februar. Skrev at mensen kom 17. februar. Det var akkurat 1 mnd siden sist det, for jeg hadde mensen 17. januar og :klø: Så syklusen denne gangen ble på 31 dager. Når skal jeg begynne å teste med EL testene da? Tror jeg begynner som om syklusen skulle vært normal - på dag 11. Det vi si ca 28. februar det.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburger :sikle:

Det er det lenge siden vi har spist. Kanskje det blir det istedet.

Ordner du dem selv, Kverula, eller bestiller dere dem hjem?

Det er jammen sant - det ser lenger ut fra 20 til 40 uker. Må ha noe med den store blomsten å gjøre. Eller så kan jeg jo bare si at det går en god del tregere på slutten så det kan jo være derfor :ler:

Vi pleier å bestille fordi jeg syns de er bedre enn de jeg kjøper i butikken. Å lage selv har jeg aldri gjort, men så satt mannen og jeg og titta i et lite oppskriftshefte i går kveld, og da så vi oppskrift på hjemmelagde - og da spurte mannen om jeg hadde "sånn kjøttdeig til å lage av" - og det har jeg jo, så da skal jeg nok prøve meg på hjemmelagde i kveld! :)

Nå har jeg oppdatert IKM Februar. Skrev at mensen kom 17. februar. Det var akkurat 1 mnd siden sist det, for jeg hadde mensen 17. januar og :klø: Så syklusen denne gangen ble på 31 dager. Når skal jeg begynne å teste med EL testene da? Tror jeg begynner som om syklusen skulle vært normal - på dag 11. Det vi si ca 28. februar det.

Var jeg deg hadde jeg starta å teste for EL litt tidligere - tenk om du tester en hel mnd uten utslag da - fordi du var for sent ute! ;) Eller så kan du jo gjøre det på en annen måte - :humpe: i dagene før du begynner å teste for EL - så har du spart noen tester og ikke latt sjansen gå fra deg denne mnd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da MÅ det jo bli fulltreffer! :ler:

Til hamburgerne kommer jeg til å kjøpe hamburgerbrød...orker ikke å bake, jeg! ;) Og så blir det ost, tomat, salat og løk - og muligens steker jeg pommes frites også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo vanlig at det er sylteagurk på dem man kjøper da, så da er det i hvertfall ikke bare du som har dårlig smak! ;)

Jeg liker ikke sylteagurk...men det kom vel ikke som noen overraskelse... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke mulig å forutse at Marit ikke skulle ha dagen sin" var det en som sa akkurat nå! HAAAALLOOOO??!!! :klaske: Det sa jeg på forhånd.

HM - ble det ikke medalje til Sverige?? :hakeslepp: *ser på tv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...