Fibonacci Skrevet 14. februar 2006 #7581 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei monja musepupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #7582 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei monja musepupp! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. februar 2006 #7583 Del Skrevet 14. februar 2006 Guri så mange gaver du og Kverris driver å sender fram og tilbake da. hehe Håper du har en fin valentines day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. februar 2006 #7584 Del Skrevet 14. februar 2006 Stillig navn det ja men trur nesten du må bytte navn i signaturen din og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. februar 2006 #7585 Del Skrevet 14. februar 2006 Håper det gikk fint med begravelsen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7586 Del Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk for koselige hilsener Heidi, April, Alwa, Rognebær, La Traviata, Cr@sh, Midnattsol, IdaH og Rognebær (igjen) Det gikk kjempebra idag. Vi kom i kirken ca en halvtime før selve seremonien starta og det gjorde resten av familien og. Det var egentlig en god stemning, men selv om det ble ledd litt var jo alle preget av stundens alvor. Da kirkeklokkene hadde stilnet åpna svigerinna mi med nydelig sang, Pie Jesu, og ikke et øye var tørt. Stakkars monjamannen fikk en skikkelig knekk ved et par anledninger, både under sangen til søsteren og da presten leste opp båndene på blomstene. Han var jo så knytta til farmora si. Men det gikk greit resten av tiden. Presten skildra ei flott dame som hadde vært strek, selvstendig og kreativ. 5 barn fikk hun, og hun hadde 15 barnebarn og 17 oldebarn. Monjamannen bar kisten sammen med 5 av søskenbarna sine. Etter at vi var ferdige på kirkegården møttes den nærmeste familien til minnestund og vi var en 40 stk. Spiste sodd og drakk kaffe og kaker. Ble ikke så mye mimring, for med en del unger i alderen 18 mnd (3 stk) til 5 år ble det er rimelig høyt støynivå. Kjenner jeg har litt hodepine enda *sukk* Men det var hyggelig å treffe familien igjen da. Etter at vi var ferdige på minnestunden dro vi til vennepar L og E. Lånte Charlie og Sjokoladefabrikken, men får ikke sett den i kveld da. Det er jo fruene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #7587 Del Skrevet 14. februar 2006 Likte den nye tittelen på dagboka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7588 Del Skrevet 14. februar 2006 Kan vel egentlig takke Rognebær for den. Var jo hun som kom på det geniale navnet Og dere.....fortsatt ikke noen mens :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. februar 2006 #7589 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hørtes ut som en fin og verdig begravelse. Det er alltid trist, med noen man har stått nær, men det er jo godt å ta farvel også. GLED DEG til Charlie og sjokoladefabrikken! Så du har bare hatt en liten blødning altså? Ville testa igjen om noen dager jeg. Du kan jo også ha hatt veldig sein EL, og at dette er en festeblødning? Håpet om oktoberbaby står ved lag! Endret 14. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7590 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg tror jeg må teste om noen dager om dette vedvarer. Den blødningen som jeg hadde ga noen dråper i trusa og et par dråper på papiret. Ganske så rosa egentlig. Og i kveld kom det svakt farga slim. Så lyst rosa at man nesten ikke ser det. Hadde festeblødning sist og den var ikke ulik dette. Men da hadde jeg graviditetssymptomer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7591 Del Skrevet 14. februar 2006 Politiet advarer mot bruk av håndjern som sexleketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7592 Del Skrevet 14. februar 2006 I dag fikk mannen min "Pappaboka" i posten. Den er skrevet av Lars-Ludvig Røed og mannen min ble ganske så oppslukt av den umiddelbart. Synes det er på tide at det kommer en egen bok for den vordene far, for alt freier seg jo stort sett om mor gjennom svangerskapet Gjett om den pappa'n ble lite stolt idag da. Monjabebisen sparka mamma'n sin så hardt at pappa'n så det på utsiden av magen. Da ble pappa'n helt oppslukt en stund - men bebisen holdt seg skjult Herlig å kjenne skikkelig liv! ← Henta opp dette gamle innlegget spesielt for Kverula. Jeg anbefaler virkelig denne boka til mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #7593 Del Skrevet 14. februar 2006 Takk for "bok-tipset" monja! Men jeg får ikke mannen til å se på boka fra JM en gang...har visst et stykke igjen å gå der... Jeg syns dette med IKM høres veldig, veldig positivt ut jeg da - jeg hadde jo også en sånn "sak" to uker før jeg testa. litt for dette jeg!!! Og middis - ang. pakker så er det ikke så veldig mye vi sender altså - men det høres kanskje sånn ut i dagbøkene - ikke vet jeg hva monja holder på å fikse nå, men hun fikk nå bare noen smurfesukkertøy-esker av meg forrige uke! Siden hun hadde dilla på det da hun var gravid! Spent på hva brevbomba hun har sendt meg inneholder. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #7594 Del Skrevet 14. februar 2006 Så bra at det ble en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #7595 Del Skrevet 15. februar 2006 God morgen. Jeg er på dag 30 i syklusen, ingen tegn til mensen enda - har testa med QR igjen (siden jeg hadde den i huset), og den var NEGATIV enda en gang. Hvor blir det av mensen da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 #7596 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg tror det er noe mystisk paa gang, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #7597 Del Skrevet 15. februar 2006 Kanskje den har hengt seg opp pga smurfedropsene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #7598 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei! Hm...negativ test igjen...det likte jeg ikke...Kanskje du har sånn "luremens" som jeg har hatt noen ganger...veldig irriterende om du får en laaang syklus nå da, da blir det jo ikke så lett å vite når støtet skal settes inn neste måned... :klø: Men nå får du jo EL-tester da, det kan vel kanskje hjelpe på litt! Håper dagen din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. februar 2006 #7599 Del Skrevet 15. februar 2006 Dette var jo mystisk... Men hvis mensen ikke kommer får du bare teste med noen dagers mellomrom, jeg opplevde jo litt av det samme selv (ikke med blødningen), at mensen ikke kom men testen var negativ. Så testa jeg pos. 5 dager etter at jeg venta mensen. Men jeg hadde masse mensmurringer og ømme pupper da... så mistanken var jo der! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. februar 2006 #7600 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Så rart da, Monja :klø: Håper det var en festeblødning. Kan jo nesten tyde på det Endret 15. februar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå