Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Her går det unna med innleggene ja. :ler:

Skjønner godt at du er skuffa over svigermoren din....det er jo tydelig hva hun prioritere spør du meg. Neste ferie får dere bare planlegge uten henne!

Hvordan er armen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD MORGEN, VENNEN! :klem:

Skuffa for at jeg ikke fikk oppdatert meg i boka di igår du da... :kose: Men NÅ er jeg her, og her er det jo skikkelig spenning på gang! :hoppe:

Og så brukte du et ord om deg selv her nå som jeg syns passer deg så YPPERLIG for tida - nemlig LETTANTENNELIG! :ler: For det kan jammen gjelde på flere områder! ----> :humpe: og :sinna:;)

Ny tittel may be? :ler:

Ellers syns jeg det at du er sinna/lei om dagen er et godt tegn jeg da. Jeg har ALDRI vært så PMS før som jeg var i de to ukene før siste forventa mens. Det var rett og slett slitsomt på jobben fordi jeg hadde så kort lunte, og er det noe man trenger i barnehagen så er det lunte. Husker jeg nevnte det flere ganger for kollegaer også, at jeg "absolutt ikke burde vært der"...og så har jo dette voldsomme temperamentet en årsak finner jeg jo ut til slutt. ;) Og en GOD sådan! ;)

Så jeg krysser fingre for at dette er sånn derre BRA PMS jeg, monja, selvom det ikke er no' særlig å gå rundt og ikke ha det så bra.

Spennende å se om det ble full klaff denne måneden - tenk om oktober er smurfemåned!!! :hoppe:

Ang. ferie med svigermor så syns jeg bare du skal droppe å tenke på det...skjønner at du blir litt irritert. Ikke ta henne med i ferieplanene heretter - mye bedre å rå seg helt selv. :Nikke:

Ha en fin dag da, vennen!

(Og duuu...må du virkelig vente 2-3 uker for å teste???!!! Det var veldig lenge syns jeg... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Her er det jo litt spenning på gang da ;)

Ang. ferie - er ikke altid så lett å planlegge det med generasjonen over oss. Det er i allefall min erfaring :Nikke: Det går seg nok til skal du se :)

Ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og oktober er en finfin måned å ha bursdag. ;)

Herreguud det er jo så mange rundt meg som blir gravid, er jo rart om ikke du også blir det nå synes jeg.

Nesten så jeg får lyst til å hive meg med på morroa. :ler:

*Middis blir helt revet med*

Det var den tørrtreninga først da..

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, lillesmurfen kommer sikkert på bursdagen din, middis. Så kommer Kveruliten på bursdagen til monja, og så kommer minisola på bursdagen min! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008...hm...litt lenge til kanskje... :klø: Eller forresten...jeg leste nemlig et sted forleden at norske kvinner i snitt er 28 år når de føder sin førstefødte - så da hadde vel egentlig det passa ypperlig, hadde det ikke?

Eller nei...monja, du var vel 27 du...?

Ja, middis, bare du ikke drøyer til du er 29, så er det greit! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge til. Dessuten har jeg skola u know.

Forresten vil bursdagen din, Kverula, bli litt vanskelig hvis det blir i 2008...for da er jeg vel midt i de siste eksamene mine. Men kanskje rett etterpå. ;)

Dessuten..så er jeg bare 27 da, så jeg har enda heeele sommeren og litt til før jeg blir 28. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge til. Dessuten har jeg skola u know. 

Forresten vil bursdagen din, Kverula, bli litt vanskelig hvis det blir i 2008...for da er jeg vel midt i de siste eksamene mine. Men kanskje rett etterpå.  ;)

Dessuten..så er jeg bare 27 da, så jeg har enda heeele sommeren og litt til før jeg blir 28.  :ler:

Jaa, jeg vet jo det, men jeg vil at h*n skal komme på bursdagen min - og da bør det jo være det året du fyller 28...til nøøøød året etter... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å se at dere planlegger, jenter :ler2: Må jo le litt av dere og da. Altså - en maibaby, en augustbaby og en oktoberbaby? Og siden vi alt har en septemberunge i flokken mangler vi altså.....en junibaby og en julibaby for å få dette sammenhengende? Føler liksom det blir mer deres jobb jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår jobb?

Nå følte jeg egentlig et stort press her!! :ler:

Jeg får kanskje to..og monja du får to til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får du ta opp med Kverris. :ler: Hvis ikke så får vi få inn en vikar ellerno for å dekke den måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...