Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøre smurfen i barnehagen før venninnebesøk.

Så får han brukt litt av energien sin der. Og jeg og venninna mi får tid til å prate sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt! ;)

Kose deg. Husk å ta på truse.

Skrevet
Såvidt jeg vet er ikke svigermor gravid......hun har ikke mann en gang hun. Tror kanskje jeg fikk det til å høres ut sånn i et innlegg lenger oppe her - liiiiitt dårlig formulert ser jeg. Men det er ei venninne av meg som er gravid :sjenert:

Ok, saann aa forstaa! :ler: Man hoerer jo at det skjer, saa jeg tenkte at det var jo ikke klin umulig! :ler: Min svigermor er snart 65, saa om hun blir gravid da tror jeg ikke verden staar til paaske! ;)

Ha det hyggelig paa venninnebesok!

:klem:

Skrevet

Hei på deg, snuppa! :-D

Det blir så GØY å få besøk av dere til sommern!!! :hoppe: ENDELIG! ;) Vi får jo avtale litt mer når det nærmer seg, men dere er i hvertfall HJERTELIG VELKOMNE!!! :bukke:

Ha en fin dag! :)

Skrevet

Heia!!!

Nå har jeg kommet fra venninna mi. Har vært der i 4,5 timer :overrasket: Tiden bare flyr når man er i godt selskap. Og jeg har fått sett nydelig liten babymage :hjerte: Hun har selv beregna at hun er ca 15 uker på vei, men legen mente sist at livmora tilsvarte 5 - 6 uker :overrasket: Så på grunn av de store sprikene der, hun har bakovervendt livmor og det har jo noe med saken å si, får hun tidlig UL om en uke. Det blir spennende. Mens jeg satt der idag mente hun tydelig at hun kjente liv og :hjerter: Akkurat som bobler som sprekker forklarte hun det som, og det er jo sånn jeg husker det og. Håper virkelig hun har rett, i såfall blir terminen 12. juli :hoppe:

Og Kverula: Hun har vært veldig plaget med svimmelhet de siste ukene. Det var jeg og, så kanskje det blir gutter på dere?? ;)

Skrevet

Så spennende det er i søndagsengels dagbok for tiden. Kanskje føder hun sin Leon akkurat nå :hoppe:

Skrevet

Torstein har badet. Han var søkkvåt da mannen henta han i barnehagen. Han hadde satt seg i en søledam og fikk støvlene fulle av vann. Så det ble helskift før de dro hjem og varmt bad her hjemme.

Aner ikke om han skal sove dupp, men det ser egentlig ikke sånn ut.

Skrevet

Mannen kokkelerer kjøttkaker, poteter og grønnsaker til middag idag.

Eller det vil si, han prøver alltid å lure seg unna grønnsaker, fordi han ikke liker det. For en dust altså......nå skal liksom han gå foran som et godt eksempel for sønnen sin. Men han kommer ikke unna, for jeg minte han akkurat på det :ler:

"Vi har ikke nok kasseroller" sier han. Og da har han to på komfyren. Herlighet, vi har mer enn nok kasseroller. DET tror jeg var den dummeste unnskyldninga idag :klaske:

Men det er lov til å prøve seg :ler2:

Skrevet

Det er så suuuuperspennende med Søndagsengel!!! Håper at Leon er født nå og at de koser seg på føden! :hjerte:

Jeg er jo blitt rimelig sikker på at jeg også skal få gutt da, monja, så dette med svimmelheten kan kanskje stemme! ;)

Syns det hørtes litt skummelt ut jeg da, at livmora tilsier 5-6 uker og hun mener at hun er 15 uker på vei...da hadde jeg blitt kjempenervøs... :( Men om hun kjenner liv så tyder jo det på at alt er som det skal da! :)

Gleder meg til jeg kjenner sånne bobler! :hjerter:

Skrevet

Men du vet at med bakovervendt livmor er det ikke så enkelt å kjenne riktig på GU. Da er jo liksom alt "feil vei" på en måte. Men det blir spennende dette.

Skrevet

Ikke noen føding på søndagsengel nå heller *sukk*

Skrevet

Faen, idag har vi krangla igjen :frustrert:

Jeg ble så sinna at jeg var sååååååå nærme å fly rett i strupen på mannen :overrasket:

Ikke har jeg kjent EL symptomer, og plutselig er jeg hissigere enn 10 lemen. PMS? Gravid? Den som lever får se......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...