Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det har kommet et nytt medlem i familien vår.

Klokka 12 idag fødte kusina til mannen sønnen sin :hoppe: :hoppe:

Og den stolte bestefar gråt som en foss på telefonen - tipper det blir Oslo tur snart :ler:

Vitale mål kommer senere ;)

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! Og ikke minst koselig med en stolt, gråtende bestefar :hjerte: Gratulerer med nytt familiemedlem :)

Skrevet

Det er alltid koselig med nye babyer :hjerte:

Mannen skal prøve å ringe henne i kveldinga, så da får vi sikkert vite både vitale mål og kanskje navn. Gleder meg til å se bilder :hjerter:

Jeg har tenkt masse på et mulig navn til ny baby - om det blir jente.

Arnhild..... :sjenert:

Ikke så vanlig, men godt norsk iallefall. Torstein er jo og det.

Skrevet

Jeg syns Arnhild passer godt til Torstein. :) Men det er et navn jeg aldri har hørt før - selvom det høres veldig tradisjonelt ut!

Så gøy med nye familiemedlemmer, monja! Hvem er neste par ut nå da? ;)

Skrevet

Arnhild er navnet på en av mine beste venninner - og forlover - og jeg har egentlig aldri tenkt på det sånn før. Men plutselig var det kjempefint. Ellers er det store familienavnet i familien her Hanne/Hannah. Det finnes en av dem i hver generasjon, så det hadde jo vært en mulighet.

Neste par ut? Tja.....oss kanskje :sjenert:

De andre i familien har vel kanskje gjort seg ferdig med barn de nå. Ja, bortsett fra lillebroren min, noen av mine søskenbarn og noen av mannens søskenbarn.

Idag fikk jeg vite at søsteren til min beste venninne skal ha baby i juni. Så i juni/juli blir det nye babyer på 4 venner, og 1 KG baby i august. Er det rart man blir babysyk.

Skrevet

Men er det ikke et poeng å ikke ha så vanlige navn da?? Det var det ihvertfall for oss.. Det er 4 stykker i Norge som heter Milla Sofie :)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å velge på 10 på topp listen for å si det sånn.

Skrevet

Blir det Aurora neste gang da, meta? Det er jo kjempefint.

Skrevet (endret)

Jeg skulle virkelig ønske det, men mannen liker det ikke :(

Sånn EGENTLIG har jeg jo veldig lyst på gutt da :sjenert:

Endret av meta
Skrevet

Det er herlig med gutt. Da heier vi for gutt til dere og jente til oss ;)

Skrevet

Minus 8,4 grader......sånn helt plutselig.

Og det var jo pluss 5 i formiddag :overrasket:

Skrevet

Innom for å ønske dere en god helg!

Jeg liker veldig godt Hannah. Hvis det blir en jente neste gang, tror jeg vi kommer til å bruke det navnet.. Litt verre hvis det blir gutt, men det blir nok oppkalling og da tror jeg vi ender på Sigurd eller Harald. Men først må jeg blir gravid kanskje.. :sjenert:

Kjempe moro med baby i omkretsen. Her er det ingen i sikte enda og det er maaange her som burde sette i gang snart! Utålmodig jeg..?Neiiida ;)

Klem

Skrevet

En av hver hadde vært perfekt ja :)

Men så var det guttenavn da.. Mannen vil at hvis det blir en gutt på oss en gang så skal han hete LINUS. Hvorfor?? Jo fordi han som lagde Linux heter det :sjokkbla: Hadde han fått velge hadde vi hatt en Åsne og en Linus. Jeg er vel ikke så helt overbegeistret :ler:

Skrevet

Faktisk kaller han det andre barnerommet for Linus sitt rom.. Til og med mamma kaller det for Linus sitt rom :sjokkbla:

Skrevet

Linus? Er ikke det egentlig på tur inn igjen nå da? Men det er et svensk navn eller? *må smake på navnet*

Linus og Åsne.... :ler: Bra du holder mannen din i ørene med tanke på navn :ler:

Skrevet

Fra SSB: Du søkte på mannsnavnet: Linus

Det er 202 menn som har Linus som første fornavn.

Det er 142 menn som har Linus som eneste fornavn

Så det er ihvertfall flere Linuser enn Milla Sofier..Både Milla og Linus er litt sånn smake-på-navn. Milla var ikke det første som slo oss, men det ble liksom rett etterhvert. Linus har jeg tenkt på lenge, så det bedrer seg, men :blunke:

Skrevet

Linus passer jo med Milla Sofie, men sammen med Åsne var det rimelig.....nei :ler:

Synes det er flott at noen velger navn som ikke er på den der topp 10 lista jeg. Det er mange topp 10 i klubben vår iallefall, meta.

Skrevet

Kan alle som vil ha kontakt på MSN sende en PM med adressen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...