monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6661 Del Skrevet 1. februar 2006 Mannen er på årsmøte i ungdomslaget her....... Jeg trenger fred og ro kjenner jeg. Sinna i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6662 Del Skrevet 1. februar 2006 6 millioner for et kott av ei hytte i Hemsedal...... *jeg ser på TVNorge, men jeg aner ikke hva jeg ser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6663 Del Skrevet 1. februar 2006 Bolig til salgs heter det visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6664 Del Skrevet 1. februar 2006 Lurer på om jeg skal legge meg jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6665 Del Skrevet 1. februar 2006 Egentlig har jeg ikke så klare tegn på EL som i forrige syklus - enda jeg er på dag 12 idag. Kanskje den kommer senere? Det ble iallefall i går kveld. Mannen var jo plutselig så fyrrig da han kom og la seg - og jeg var trøtt fordi jeg sov. Dette skrev jeg på mandag morgen. Og ser man på EL kalenderen ser man at den optimale dagen/natten for sex i forhold til EL var akkurat den natta Kanskje det ble innertier? Det vet vi om et par - tre uker *biter negler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #6666 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har en god følelse for dere to Monja. Skal ikke se bort ifra at det ble en innertier på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6667 Del Skrevet 1. februar 2006 Det hadde jammen vært noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 1. februar 2006 #6668 Del Skrevet 1. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6669 Del Skrevet 1. februar 2006 Tror jeg må tenke på noe annet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6670 Del Skrevet 1. februar 2006 Kanskje det er derfor jeg ikke har kjent noe? Jeg skjønner ikke det der jeg :klø: Har ingen forhåpninger da......eller kanskje litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6671 Del Skrevet 1. februar 2006 Har enda ikke kommet meg i seng. Kanskje jeg til og med skal se Idol først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 #6672 Del Skrevet 1. februar 2006 Håper det klaffet sist mandag! Det blir spennende om to-tre uker da! Jeg skal også se på Idol og så krype til køys. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6673 Del Skrevet 1. februar 2006 Da blir i såfall termin 23. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6674 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er så stille her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6675 Del Skrevet 1. februar 2006 Spesielt i boka mi *sukk* NATTA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. februar 2006 #6676 Del Skrevet 1. februar 2006 De kan jo ikke sette oss på IDOL-pinebenken på den måten der! Tenk om du blir mamma 23. oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2006 #6677 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Kjempespennende hvis dere traff EL!!! :grine2: Endret 2. februar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #6678 Del Skrevet 2. februar 2006 Våken Torstein sover enda. Håper jeg klarer å oppdatere meg og ta en før han våkner. Så skal jeg stelle han og så drar vi i barnehagen. Tror ikke jeg blir lenge i byen idag. Vi skal ha et vennepar på middag. Lurer på om jeg burde henta en høystol til enten svigermor eller svigerfar. Vi har jo bare en Jeg er ikke så blid på svigermor for tiden. Eller ikke sur, men skuffet. Hun kunne jo ikke være med til Danmark på grunn av medisinske årsaker. Nå har hun likevel bestilt seg sydentur sammen med tanta til mannen den 1. april. Da er det ikke snakk om medisinske årsaker. Huff, jeg orker ikke å bry meg. Er så lettantennelig for tiden, så jeg er sikkert litt urettmessig likevel. Sikkert PMS...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #6679 Del Skrevet 2. februar 2006 De kan jo ikke sette oss på IDOL-pinebenken på den måten der! ← Ja, det synes jeg er skikkelig dårlig Vente helt til fredag.....pøh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #6680 Del Skrevet 2. februar 2006 12 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå