Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6621 Del Skrevet 31. januar 2006 God morgen! Du er tidlig på'nn du, monja! Men det er jo ingenting som er som en tiiiidlig morgenstund når man ikke skal på jobb. Jeg skulle vært flinkere til å stå opp tidlig nå som jeg er hjemme fra jobben. Men så er jeg så trøtt da... Så jeg sover til jeg våkner...tror det er det lureste akkurat nå. Fyttigrisen, jeg tenker på all den nedbøren dere har hatt og skal få jeg...veldig, veldig glad at vi har det været vi har for tida. Det blir så mye lysere og triveligere når det ligger litt snø og sola skinner. Jeg syns det er helt topp med vår, men jeg får vel bare innse at det er et par måneder igjen...og da kan det likesågodt være ordentlig vinter. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6622 Del Skrevet 31. januar 2006 Hellu!!!! Så koselig at du titter innom Markblomsten - så herlig, sommerlig nick Ja, det er vel ikke noen tvil om at det er vått i Trøndelag idag også. Men det er forhåpentligvis på "bedringens vei". Om man kan ønske været god bedring da Forhåpentligvis regner det ikke så mye i morgen. Idag har jeg vært sammen med aprilspøken hele dagen Vel, fra klokka 11 til 14, men han burde kanskje ha jobbet litt da og. Lurer på om arbeidsgiveren hans setter pris på at han sitter i en sofa sammen med meg i flere timer hver dag Og så var vi til legen med smurfen klokka 14.15. Han gikk inn til legen selv han, og mamma'n kom pesende etter Det tok tre minutter og vi fikk resept på kloramfenikol dråper og salve. Dråper tre ganger om dagen og salve til natta. Var ikke spørmål der nei. Så nå har vi dryppet øynene, og slengt han i seng. Tror egentlig han har godt av en dupp nå. Sliten stakkars gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6623 Del Skrevet 31. januar 2006 Det går unna i monjaheimen på morgenen..... Idag da jeg kom til byen, eller jobben til A (tror jeg kaller spøken det heretter), skulle jeg på do. Og hva oppdager jeg? Jeg hadde glemt å ta på meg truse At det går an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #6624 Del Skrevet 31. januar 2006 Det går unna i monjaheimen på morgenen..... Idag da jeg kom til byen, eller jobben til A (tror jeg kaller spøken det heretter), skulle jeg på do. Og hva oppdager jeg? Jeg hadde glemt å ta på meg truse At det går an ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6625 Del Skrevet 31. januar 2006 Og jeg tviler på at det er ammetåke Hvordan skal dette gå om man får 2 småtroll å holde styr på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. januar 2006 #6626 Del Skrevet 31. januar 2006 :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6627 Del Skrevet 31. januar 2006 Du er ikke sann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6628 Del Skrevet 31. januar 2006 Stressa kanskje? Jeg kan med hånden på hjerte si at det aldri har skjedd før - i edru tilstand Kan tydeligvis ikke love at det ikke skal skje igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6629 Del Skrevet 31. januar 2006 Har spist pannekaker til middag idag. Var godt ja, men jeg blir stappmett, enda jeg spiser bare to stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6630 Del Skrevet 31. januar 2006 AAAA - måtte du si pannekaker nå???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6631 Del Skrevet 31. januar 2006 Så det der med pannekaker og is først nå jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6632 Del Skrevet 31. januar 2006 Har akkurat snakka med svigermor på MSN jeg nå. Hun lo godt da jeg fortalte om trusehistorien Eller kanskje jeg skal kalle det ikke-truse hendelsen Vi skal iallefall dit en tur nå. Det er ikke så nøye om smurfen er våken lenger idag, for han skal ikke opp tidlig i morgen. Får sove så lenge han vil, og utpå dagen skal vi på besøk til venninna mi som venter baby. Tenk at hun er blitt gravid da - etter 3 år og flere aborter. Tør ikke helt å slippe jubelen løs enda da...... Ikke før det er sikkert at alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6633 Del Skrevet 31. januar 2006 Høres ut som fine planer for kvelden og morgendagen! Husk sjokomelk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6634 Del Skrevet 31. januar 2006 Sitter og titter litt i lokalavisene på nett for å holde meg en smule oppdatert om flommen og uværet. Trønderavisa/TA Namdalsavisa/NA Akkurat sånn som vi opplever det er det ikke så mye action, så heldigvis bor vi på feil sted denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6635 Del Skrevet 31. januar 2006 Nå drar vi Får håpe vi ikke drukner på veien *fnise smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. januar 2006 #6636 Del Skrevet 31. januar 2006 sikker på at det ikke er en begynnede ammetåke du har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6637 Del Skrevet 31. januar 2006 Jo, kanskje det Idag er jeg på dag......øh.....14 i syklusen. Ingen tegn til noe. Hm, blir spennende dette. Se hva som skjer......eller om det skjer noe. Vi var litt lenge til svigermor. Kom ikke hjem før over 21.30 Og da var smurfen en smule trøtt ja. Han har fått øyedråper og er lagt. Tror han sovner rimelig fort. Håper han ikke våkner klokka 6 i morgen tidlig da. Men det var koselig. Jeg koser meg alltid til svigermor. Du kan tro hun lo da jeg fortalte om sofauhellet (forsnakkelse såklart) og at jeg glemte å ha på meg truse Kan ikke klandre henne for det da. Mannen dro og besøkte farmora si mens vi var til svigermor. Den gamle holder ut enda, til tross for flere slag - det siste i går morges - to blodpropper og hjertesvikt. Men nå var hun stusslig ja. Mannen tror ikke hun kommer til å leve mye lenger. Så synd hun må pines sånn før hun dør. Hun er jo mett på livet stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6638 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Vi har begynt å legge ferieplaner Dropper Danmark. Har ferie siste uka i juni og første uka i juli jeg. Regner med at vi drar på en liten turne....... Hedmark for å besøke en av mine beste venninner og hennes familie. Kverulaland for å besøke Kverulafamilien Oslo for å møte noen fra NM Sørlandet for å besøke tanta og div slekt til mannen. Det var ferien i grove trekk Endret 31. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2006 #6639 Del Skrevet 31. januar 2006 Saa moro med ferieplaner! Ferie er herlig.... Men du, er virkelig svigermoren din gravid?! Er hun ganske ung, da? *ble litt nysgjerrig naa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #6640 Del Skrevet 1. februar 2006 Såvidt jeg vet er ikke svigermor gravid......hun har ikke mann en gang hun. Tror kanskje jeg fikk det til å høres ut sånn i et innlegg lenger oppe her - liiiiitt dårlig formulert ser jeg. Men det er ei venninne av meg som er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå