Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Vi drypper allerede med saltvann. Egentlig er det sånne nesedråper, men det funker godt på øynene og. Man tager hvad man haver :ler:

Synes ikke det er så ille egentlig, og barnehagen mente han godt kunne være der til tross for verk og styr, men jeg tror kanskje jeg ringer Mr. sexy-fastlege likevel i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så lyst på noe godt.....Tror jeg har lest for mye i dagboka til Kverula. Kanskje jeg skal tine opp pizzasnurrer? Eller lage micro pop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er på tide å logge av nå. Har sånn dundrende hodepine og vondt i øynene.

Vi snakkes senere jenter.

:vinke:

Skal se HC og så BB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leger her i byen sier at øyekatarr skal behandles med kokt lunket vann.

jeg nevnte det med at barnehagene ikke vil ta imot ungene før behandling er startet, og fikk surt til svar, du har vel sykedagene dine. Borti en uke mente de jeg skulle gå før vi fikk dråper. Synes det er idiotisk og bruke en uke med sykedager ptga en filleting som lett lar seg behandle.

Dro på legevakta tredje dagen jeg, og fikk dråper på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den tiden dere slet med øyekatarr, Cilla. Heldigvis har jeg en herlig lege som mener de som ikke vil behandle er tullebukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med eple. Kjøpte epledeler her om dagen, og vips ble det mer motiverende å spise epler :ler:

Og jeg er jo så sunn - appelsiner, vann og epler :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ny sofa nå da eller? :ler:

Skjønner ikka at dere kaster bort en ladning når du ikke har EL, monja! ;) Eller har du kanskje EL likevel...siden du :humpe: mener jeg? ;)

*kan ikke dy meg*

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jeg har ikke EL. Sist jeg hadde EL holdt jeg jo på å hoppe på aprilspøken. Det har jeg ikke følt for nå nei.

Ikke blir det ny sofa heller, for det lot seg reparere ;)

Du vet, det er jo godt selv uten EL :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Enten så priser han seg lykkelig for meg og ser sitt snitt til å få pusta ut, eller så er jeg IKKE populær i monjaheimen nå! :ler:

*husker den gangen monja ikke hadde sex*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt noe om at du er upopulær iallefall..... Tror han synes du redda han litt. Vi skal krype under dyna der du ikke ser oss så.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...