monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6541 Del Skrevet 30. januar 2006 Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? DET REGNER!!!!!!! Og det regner noe så jævlig og. Garasjen er full av vann alt, og gubben har løpt rundt med vannsuger på institusjonen han jobber hele dagen. Kjelleren er full av vann. Men det beste med dette været - det er 7,9 plussgrader..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6542 Del Skrevet 30. januar 2006 Sjekka litt på SSB sine sider, og i 2004 var det 26 barn som fikk navnet Torstein. I 2005 var det 28, så det er kanskje ikke det mest brukte navnet i verden nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6543 Del Skrevet 30. januar 2006 Torstein har herved funnet ut at Vaseline Intensive Care Extra Strenght Lotion ikke smaker veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6544 Del Skrevet 30. januar 2006 Regner det? :hår: Virker som det er OK for deg da, glad for plussgrader du! Her er det skikkelig vintervær - sånn rosa himmel og rim på trærne og noen cm snø. Så da er det liksom greit at det er vinter. Selvom jeg jo venter på vår og sommer! Og du - det er greit å være litt streng en gang i blant - vi tåler det vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6545 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg elsker plussgrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6546 Del Skrevet 30. januar 2006 Men jeg liker ikke regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6547 Del Skrevet 30. januar 2006 12 300 innlegg - først (Kverula ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6548 Del Skrevet 30. januar 2006 Nå skal vi spise snart. Lurer på om vi skal dra til svigermor etterpå? Det blir kremet grønnsaksuppe idag. Ikke så begeistret for supper jeg, men vi må jo spise den opp før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6549 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er ikke så glad i supper jeg heller - bortsett fra tomatsuppe og suppelapskaus. Jeg ELSKER tomatsuppe, men mannen er ikke no' gira på det...så en kveld jeg hadde lagd det og tilbød han det når han kom fra jobb så svarte han "nei, jeg er ikke akkurat noen suppeelsker jeg!" og ville ikke ha. Så da kan du jo tenke deg at han har fått høre det noen ganger - hver gang vi har suppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6550 Del Skrevet 30. januar 2006 Enig med Kverulanten jeg. Eneste suppa jeg liker er min egen hjemmelagde kjøttsuppe Da kan jeg spise MYE. Ellers er suppe virkelig siste utvei på en måte. Akkurat nå er Torstein stuptrøtt og pappa'n steller han for natta. Han elsker å stelle han til natta. Skikkelig far/sønn tid. Og den øyekatarren jeg trodde var borte er visst kommet tilbake på begge øynene hans. Det så jo så greit ut i morges, men nå verker han litt fra begge øynene. Så i morgen blir det besøk hos fastlegen for å se om vi trenger øyedråper. Han er heldigvis ikke rød eller noe sånt, bare litt verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6551 Del Skrevet 30. januar 2006 Og vi skal ha kjøttsuppe på torsdag Da kommer det et vennepar av oss, og sønnen deres som er 3 uker yngre enn Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #6552 Del Skrevet 30. januar 2006 Har du oppskrift eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. januar 2006 #6553 Del Skrevet 30. januar 2006 Huff, øyekatarr er ikke noe særlig. Blir vel hjemme fra barnehagen til dere har fått dråper da. Håper det går over snart. Voldsomt så mye vann der er hos dere da! Her har det snødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6554 Del Skrevet 30. januar 2006 Har du oppskrift eller? ← Jeg tar mengde og sånt helt på feelingen, men det jeg bruker er: - Kjøttsuppebuljongterninger (klar kjøttsuppe) - Poteter - Gulrot - Kålrot - Blomkål - Strimlet kjøtt (okse eller svin alt etter som) - Purreløk Kok opp og nyyyyyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6555 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Huff, øyekatarr er ikke noe særlig. Blir vel hjemme fra barnehagen til dere har fått dråper da. Håper det går over snart. Voldsomt så mye vann der er hos dere da! Her har det snødd. ← Vet ikke egentlig om det er katarr, men vi får høre hva legen sier i morgen. Ligger kanskje an til hjemmedag fra barnehagen i morgen ja. Men heldigvis er det bare en dag etter at behandlingen har startet man er smittsom. Så det er nok dråper i morgen og barnehage på torsdag igjen. Jeg hadde gjerne hatt han hjemme, men det var det med å bruke amen da Endret 30. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6556 Del Skrevet 30. januar 2006 Så du har fått snø ja, Middis Kanskje bestillinga mi gikk inn likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. januar 2006 #6557 Del Skrevet 30. januar 2006 Yes! Ikke akkurat gå-på-ski vær enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6558 Del Skrevet 30. januar 2006 Hm...jeg lurer på om de har slutta å gi dråper ved øyekatarr jeg...det fikk i hvertfall vi høre i barnehagen vår. Men det kan jo være forskjell fra sted til sted da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6559 Del Skrevet 30. januar 2006 Neida, jeg har hørt noe om det jeg og. Men hvordan behandles katarr til bhg barn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6560 Del Skrevet 30. januar 2006 Det var et eller annet de fikk som de skulle ha på, men jeg husker ikke hva det var. Saltvannsløsning eller no', selvom jeg må innrømme at jeg syns det høres rart ut. Saltvann på øyet, liksom... :klø: Nei, jeg vet ikke. Du får ringe legen i morgen å høre da vettu - kanskje det er reseptfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå