Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Enig håndball er kjedelig og ihvertfall kjipt at alle de fine programmene blir flyttet til andre tidspunkter...selv om det passet meg bra mht Idol i går da.

Ha en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om vi skal på kafe idag? Liker egentlig ikke kafebesøk, men kanskje vi skulle prøvd det idag. Mannen er på telefonen med svigermor.....kanskje hun blir med.

Får se om vi gidder.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt kafebesøk her hjemme jeg da. Kjøpte med meg nybakte baguetter og en prinsessebolle fra by'n. Har akkurat smurt meg en deeeilig baguette og spist den - og jammen har jeg spist opp prinsessebollen også, gitt! :sjarmor:

Og så har jeg kjøpt inn masse ROOOOOOSA!!! :hjerter:

Sender deg et bilde etterhvert jeg - så du får se hvor forferdelig det blir! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafé som er så koselig! Skulle ønske det var meg!

Men ikke alltid like lett med utålmodige barn nei!

Dere får ha en fin lørdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noen kafe, men vi var innom både mamma (som jeg forlot i sinne idag :frustrert: ) og svigermor en tur. Torstein var i sitt ess hos svigermor/farmor og nappa ut noe sånn duftgreier hun hadde satt i en stikkontakt. Og han tømte den ut på gulvet. Så nå stinker hele leiligheten hennes og hele gutten vår + oss av anti-røyk duftfrisker :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen holder på å våkne av duppen sin hører jeg. Pizza til oss står i ovnen og vi har lagd en egen liten pizza til han med pølse og ost og ketchup. Da blir han sikkert glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza hørtes veeeeldig godt ut! :sikle: Nesten så jeg revurderer svinefileten og de gratinerte potetene... :sjenert: Men da tror jeg mannen blir skuffa, så jeg får holde meg til planen.

Pizza i morgen kanskje? :sjarmor:

Kose dere med lørdagskosen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Huff, nå er det hyl og skrik igjen. Tror det er noen jeksler som er vonde jeg. Dakar smurfen min :troest: Helt utrøstelig.

Men nå......middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter smurfen der da, sååååå fornøyd med en pizzabit i hver hånd :ler:

Tror jeg skal prøve å legge ut noen bilder av han i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...