Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke hvordan det var, jeg....men det er vel som med sykling....håper jeg. :ler:

Får vel hvis jeg vil, tenker jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som med sykling ja. Eller så er det jo som å spise fisk - man legger bena til side og nyter resten :ler2:

Tipper du får når du vil ja - har det ikke blitt noe enda? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler2: Det er viktig å være litt kostbar. Det har vært min strategi og det. Og det er det delvis enda *kniser*

Nå er dagens første klesvask i vaskemaskina, og jeg føler meg litt husmoraktig :ler: Men jeg skal til byen litt senere, så skal jeg får tid til denne maskina må den nesten på nå. Dessuten er det laaaaaangt kokvask program :Gjesp:

Planer for dagen? Tja......nei.......vet ikke helt jeg. Egentlig står det ganske åpent føler jeg. Skal kjøre smurf i barnehagen til klokka 8, kanskje innom på jobben en tur, kanskje hjem å kose meg. Det er rimelig sikkert at den planlagte festen i kveld utgår :sur: Ingen av oss gidder om det blir bare to. Da venter vi heller til flere kan. Neste helg kanskje ;) Selv om vi skal jobbe kveld da. Vi får se. Det passer jo aldri uansett :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå: :dusje:

Etter det: Ta opp smurfen og få på han klær. Så kommer gubben og henter oss sånn at vi drar i barnehagen etter det.

Festen i kveld er avlyst :grine:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torstein fikk forresten fine tovete votter i posten i går :hoppe:

Han har en liten kjæreste, Maren, på Tynset og nå har mamma'n hennes strikka votter til smurfen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*venter på at aprilspøken skal stå opp sånn at jeg kan sende han sms om at festen er avlyst. bare 20 minutter igjen det nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo litt av en tid å sette i gang vaskemaskinen på! :ler: Håper du får en fin dag! Du får kose deg med mannen i kveld da, siden det ikke blir noen fest. (For det blir jo ingen baby av å feste med de på jobben heller ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...